Hoe hoog zijn je GS levels?

DeletedUser61241

Guest
Ik ben blij dat jij faler hier ook speelt, dan kan ik je eens zien falen. Maar deze keer niet zo veel accounthoppen als normaal he! Anders is het niet tof!

Blaffende honden bijten niet. Laten we jouw gedrag daar maar op houden.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben blij dat jij faler hier ook speelt, dan kan ik je eens zien falen. Maar deze keer niet zo veel accounthoppen als normaal he! Anders is het niet tof!

Gast hou toch gewoon eens je bek dicht. Jij bent degene die faalt.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben blij dat jij faler hier ook speelt, dan kan ik je eens zien falen. Maar deze keer niet zo veel accounthoppen als normaal he! Anders is het niet tof!

Lol, ken ik jou? Accounthoppen? Wat heb jij gesnoven man:confused:
 

DeletedUser

Guest
DownOnMe is veel te fanatiek voor dit spel. En als hij het dan niet kan winnen gaat het dit soort gedrag vertonen. Zo zijn sommige mensen nou eenmaal. Niks aan te veranderen.
 

DeletedUser57186

Guest
DownOnMe is veel te fanatiek voor dit spel. En als hij het dan niet kan winnen gaat het dit soort gedrag vertonen. Zo zijn sommige mensen nou eenmaal. Niks aan te veranderen.

Maar ik ga winnen? En ik win altijd. Dus wat zever je oscaaaaaar. Maar goed, sommige mensen zijn nou eenmaal zo dom als jou. Niks aan te veranderen.

Gast hou toch gewoon eens je bek dicht. Jij bent degene die faalt.

Lol, ken ik jou? Accounthoppen? Wat heb jij gesnoven man:confused:

De 2 mislukte stamhoppers van Tanken ( stam die ik heb opgericht) gaan ook eens wat zeggen. :p:D
 

DeletedUser

Guest
Maar ik ga winnen? En ik win altijd. Dus wat zever je oscaaaaaar. Maar goed, sommige mensen zijn nou eenmaal zo dom als jou. Niks aan te veranderen.





De2 mislukte stamhoppers van Tanken ( stam die ik heb opgericht) gaan ook eens wat zeggen. :p:D

Je hebt niet altijd gewonnen dus mondje toe. Ik ben trouwens geen stamhopper, waar baseer je dat op? Ik speel pas een week in tanken en ook maar gewoon op 1 acc.
 

DeletedUser

Guest
Pff, enige nadeel van deze wereld is inderdaad kwalbak Ludo. Ben nu alweer misselijk door die vent.

7-6-1 atm.
 
Bovenaan