Hoe heet je ridder?

DeletedUser

Guest
Om weer even wat leven in het W20 gedeelte te maken: Hoe heet je ridder? En mss heb je ook een reden waarom die zo heet. Je kan het hier allemaal kwijt :D

Hoe mijn ridder zo heet, en waarom zal ik later nog posten :)
 

DeletedUser33213

Guest
Maar dat is al een tijdje over :p

En dan xD. Stiekem hou je nog van haar <3.

(dit is vreselijk off-topic, dus ik zeg nogmaals dat mijn ridder zo noemt om het toch nog wat onn te houden :p)
 

DeletedUser

Guest
En dan xD. Stiekem hou je nog van haar <3.

(dit is vreselijk off-topic, dus ik zeg nogmaals dat mijn ridder zo noemt om het toch nog wat onn te houden :p)

En toch heb ik al een andere vriendin, waar ik 100% van houd...

Anyway; Mijn ridder heet Santa Ana

Dit omdat:

De geschiedenis:

Texas wilde onafhankelijkheid van Mexico. Echter wilde de Mexicanen dit niet. Dus werden alle Texasenaars beschouwd als vogelvrij.(in dit geval: rebellen)

Om deze dan af te schrikken ging Santa Ana met zijn leger Alamo veroveren, en daarmee dacht hij dus iedereen afgeschrikt te hebben. Echter was dit niet zo. De Texasnaars gingen een counter voorbereiden. Bijna alle mannen en jongens deden mee om dit Santa Ana betaalt te zetten.

Santa Ana keerde terug naar zijn kamp, en stuurde geen scouts om te kijken of er nog Texasnaars kwamen. Dus hierbij kwamen de Texasnaars onverwacht binnenvallen, waar ze onder andere Santa Ana ombrachten.


De reden waarom mijn ridder zo heet:

Iedereen die denkt van mij een dorpje denkt te veroveren, zal hetzelfde lot ondervinden als dat Santa Ana vond. :D
 

DeletedUser

Guest
Henk.

Vraag me niet waarom xp, ben ik zelf ook nog niet achter. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
mijn ridder heet pino nogwat :p het 2e woord mag niet op het TW forum helaas, wat begrijpelijk is :D
 

DeletedUser16899

Guest
Je hoeft daar niet op in te gaan hoor.. Hou het maar gewoon op Pino ;)
Back on topic.
 
Bovenaan