Hoe goed ben je eigenlijk ?

DeletedUser

Guest
Ik sta ook eindelijk in de top 50 met een aardig oda volgens mij dus verheug me er op.
 

DeletedUser53396

Guest
3.970.000/111=35.765 oda per dorp :p
Ik wil weten wat ik voor een 9.5 of 10 moet hebben
 

DeletedUser

Guest
Valt wel mee, ik heb een hele speler gecleard dus zal weer zakken zodra ik al zijn dorpjes binnen heb.
Maar is wel leuk om oda rang 1 te hebben :D

Als ik clear wil het lieft de complete speller in 1 x proberen te clearen dan geven ze het meestal gelijk al op en geeft niemand nog os omdat de muren op 0 staan.
Alleen binnen slepen en klaar.
 

DeletedUser

Guest
Als ik clear wil het lieft de complete speller in 1 x proberen te clearen dan geven ze het meestal gelijk al op en geeft niemand nog os omdat de muren op 0 staan.
Alleen binnen slepen en klaar.

En je hebt geen last van moraal.
 

DeletedUser

Guest
En je hebt geen last van moraal.

Moraal brekers en spellers van 100.000/250.000 punten kun je zelf wel oprollen neem ik aan zorg ervoor dat je gewoon al zijn dorpen cleart binnen een paar dagen dan verlaten ze de stam uit schaamte en kun jij alle dorpen binnen vissen is me al 3x overkommen. :D

Moraal van dit verhaal ''Aanvallen met die hap niet van dat benouwde XD'':p
 

DeletedUser

Guest
ik ben gestopt in W20, maar zal iig voor komende maand nog wel een nieuwe lijst maken.
Ik zit er aan te denken om in W22 te gaan starten en zal na een paar maanden daar een soort gelijk topic starten.
Als ik daar met een dergelijk topic ga beginnen heb ik voor het topic in W20 geen tijd meer en zal iemand anders het over moeten nemen.

De afbeeldingen van de lijstjes kunnen dan nog wel via een forum-PM naar mij gestuurd worden, zodat ik ze in de eerste post kan zetten.
Ik laat jullie dus niet volledig in de steek.
PM me even als je het wilt overnemen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit een leuke topic, jammer genoeg is deze niet op andere werelden voor zover ik weet?
Ik vraag me wel af waar je dit kan laten omrekenen. Is het van een site of gewoon in exel?
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit een leuke topic, jammer genoeg is deze niet op andere werelden voor zover ik weet?
Ik vraag me wel af waar je dit kan laten omrekenen. Is het van een site of gewoon in exel?

Het is gewoon een excelfile met daarin formules die de uitkomsten berekenen.
 

DeletedUser

Guest
ik kom er momenteel niet aan toe om een nieuwe lijst te maken en neem nu bovendien afscheid van w20, indien er behoefte toe is zal iemand anders het topic moeten voortzetten ....
PM naar mij sturen met nieuwe lijsten is mogelijk, dan zet ik die steeds in de eerste post ...
 

DeletedUser52174

Guest
ik kom er momenteel niet aan toe om een nieuwe lijst te maken en neem nu bovendien afscheid van w20, indien er behoefte toe is zal iemand anders het topic moeten voortzetten ....
PM naar mij sturen met nieuwe lijsten is mogelijk, dan zet ik die steeds in de eerste post ...

jammer zeg:(

bedankt voor je mooie berekeningen en vaarwel:)
 
Bovenaan