Hoe een dorp overnemen?

Reactiescore
1
hallo ben nieuw hier in dit spel was vroeger een fanatiek Torpia speler en dit lijkt er weel wat op denk ik zo
maar hoe neem ik een dorp over ??
heb het dorp div keren aangevallen maar niks dus wat doe ik fout
 
Solution
Je moet een adelshoeve bouwen, daar kun je edelmannen bouwen. De edelmannen moeten vervolgens meelopen in een aanval, en verlagen de toestemming van een dorp.

Ieder dorp heeft standaard 100 toestemming, en een edelman zorgt voor een verlaging van een getal tussen de 20 en 35.

De bouwvoorwaarden voor een adelshoeve vindt je onderaan in het scherm van hoofdgebouw, maar het is hoofdgebouw 20, smederij 20 en marktplaats 10.

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Je moet een adelshoeve bouwen, daar kun je edelmannen bouwen. De edelmannen moeten vervolgens meelopen in een aanval, en verlagen de toestemming van een dorp.

Ieder dorp heeft standaard 100 toestemming, en een edelman zorgt voor een verlaging van een getal tussen de 20 en 35.

De bouwvoorwaarden voor een adelshoeve vindt je onderaan in het scherm van hoofdgebouw, maar het is hoofdgebouw 20, smederij 20 en marktplaats 10.
 
Solution

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
top bedankt dat had ik nog niet uitgevist gaan we proberen

Let er wel even op dat het niet helpt om 4 edels in één aanval te zetten. Iedere edel moet een losse aanval zijn. Het enige voordeel van het zetten van meer edels in één aanval is dat je een hogere kans hebt dat ten minste één edel aankomt.
 
Reactiescore
1
Hallo ben ik weer heb bijna zo ver dat ik de hoeve kan bouwen maar nu lees ik dat ik goud munten moet slaan ??
zou je vrindelijk willen zijn mij weer de goede richting te willen wijzen
 
Reactiescore
1.139
Elke edel kost 1 goud munt meer.
de eerste 1 de tweede 2 (totaal dus 3) derde 3 (totaal dus 6) ect.
hier boven op betaal je nog 40k hout 50k leem 50k ijzer om de edel daadwerkelijk te kunnen maken.
Als je je edel verliest hoef je enkel je edel weer opnieuw te maken dus die 40k/50k/50k en behoudt je je munten.
Behalve op de classic daar is het soms anders.
 
Bovenaan