HOE DAN? Snipen met 100% hitmarge!

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314

DeletedUser29317

Guest
Het maakt uiteindelijk toch helemaal niks uit als je overal een premium markt hebt. Er valt weinig te snipen als iemand zo'n grote voorsprong heeft door het kopen van GS
 
Reactiescore
328
Het maakt uiteindelijk toch helemaal niks uit als je overal een premium markt hebt. Er valt weinig te snipen als iemand zo'n grote voorsprong heeft door het kopen van GS

Kun jij nu mooi zijn bankrekening leegroven door al zijn dure edeltjes te doden met 2 drukken op de knop ;)
 

DeletedUser78774

Guest
Kun jij nu mooi zijn bankrekening leegroven door al zijn dure edeltjes te doden met 2 drukken op de knop ;)
Ik geloof dat darkjesse3 bedoelt wanneer, wat ik ondertussen vrij veel zie, een tegenstander zo veel PP gebruikt dat hij met elke edel 1/4e van zijn leger kan sturen om elke (ook oldskool) snipe neer te halen - aan het begin van de wereld.

Afgezien daarvan; persoonlijk heb ik nooit gesniped zoals wordt verteld en heb direct leren 'oldskool' snipen; het is niet eens een skill die je als ervaren speler leert. Als je gewoon 5 minuten hebt voor je je (eerste) snipe (poging) zou moeten sturen, kun je in die tijd gewoon proberen hoe je op een bepaald moment je snipe laat aankomen. Ik kan me voorstellen dat met een slechte internetverbinding, of ook bij 50ms treintjes, de genoemde techniek goed van pas komt. Als je een prima verbinding hebt zou ik zeker het 'oldskool' snipen aanraden.
 
Reactiescore
86
Klopt zeker, maar het is een goede methode om het langzaamaan te verbeteren. Als je die split door 4 of 5 gaat verminderen naar een split van 2 of 3 en uiteindelijk gewoon met grote hoeveelheden gaat snipen; oldskool snipen, heb je uiteindelijk het beste resultaat.

Sure, als je al een dorp hebt, niet weet hoe je moet snipen en edels binnen krijgt moet je het vooral zo aanpakken ja. Maar als je de tijd hebt om te oefenen zou ik beginnen met het echte werk. Zie het nut niet in om van 4/5 naar 2/3 naar 1 snipe te gaan. Als je met 4/5 begint en je zit er met 1 tussen dan is dat puur geluk, kan je nog steeds niet snipen.. Uiteindelijk moet je 1 ding oefenen en dat is jezelf aanleren op het juiste moment te klikken. Je ziet vanzelf wel dat je marges kleiner worden (van 200 ms er naast naar nog maar 50 bijvoorbeeld) en in principe is dat het enige dat je nodig hebt om er beter in te worden.

Verder wil ik nog even benadrukken dat het echt niet zoveel tijd kost om 'old skool' te leren snipen (ik spreek uit eigen ervaring). Ik kan dan ook geen enkele reden (behalve degene die ik in mijn eerste zin noem) bedenken om het jezelf dan niet meteen fatsoenlijk aan te leren.


Speel jij weer?

Nee, en wie ben jij?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Klopt zeker, echter kan het wel voldoening geven als je snel resultaat boekt omdat je de 'moeilijkheidsgraad' langzaamaan opbouwd. Als je uiteindelijk doel een top 5 ranking is kun je ervoor kiezen om net zolang ontevreden te zijn tot je het haalt of al tevreden zijn dat je eerst 25e raakt en op de volgende wereld 15e. Beetje dat idee. Al ben ik het met je eens dat je het in principe snel kunt leren als je lagg enigszins stabiel is. Doe het een weekje lang elke dag tien minuten en je zou het al geperfectioneerd kunnen hebben.

Trouwens mocht iemand nog de behoefte hebben om guides te schrijven: Ik merk dat bijna niemand weet hoe je je tien ridders met skillboeken moet inrichten (zonder pp abuse) en dat zat mensen de functie en het gebruik van een edelridder (max 10 toestemming per edel extra) niet kennen. Nog een toevoeging voor dit topic zou kunnen zijn: Cancelsnipen en terugkom-snipen (terugkomende aanval altijd op 000), gezien er nog zat mensen zijn die hun treinen over de seconde heen timen.
 
Reactiescore
86
Klopt zeker, echter kan het wel voldoening geven als je snel resultaat boekt omdat je de 'moeilijkheidsgraad' langzaamaan opbouwd. Als je uiteindelijk doel een top 5 ranking is kun je ervoor kiezen om net zolang ontevreden te zijn tot je het haalt of al tevreden zijn dat je eerst 25e raakt en op de volgende wereld 15e. Beetje dat idee. Al ben ik het met je eens dat je het in principe snel kunt leren als je lagg enigszins stabiel is. Doe het een weekje lang elke dag tien minuten en je zou het al geperfectioneerd kunnen hebben

Haha, dat kan ja, persoonlijk denk ik dat je die voldoening ook op andere manieren kan halen, maar dat is iets anders dan je eerdere bewering: 'dan heb je uiteindelijk het beste resultaat' (de bewering waar ik op reageerde).
 

DeletedUser79054

Guest
Als hij over de seconde heen gaat, val gewoon even een dorpje aan :p
 

DeletedUser80013

Guest
ik ben daar al een tijdje mee bezig om kleine spelers te helpen en ze zijn verdomd trots als ze meerdere dorpen hebben.
het is eenmaal een spel en ik zie steeds de dezelfde spelers terug komen, nieuwelingen maken gewoon geen kans, hetgeen gewoon jammer is.


Ik heb nu toch al een paar spelers naar hun 2 de dorp kunnen brengen, met de nodige tips en goede wil kan iedereen het spelletje leren, als je maar geintreseerd bent in dit spel.
 
Bovenaan