Historiek ...

DeletedUser

Guest
ik heb geen zin in een verhaaltje te posten over mn volledige tw carriere....

zoals velen die langer dan 2jaar spelen heb ik vele accounts gezien, vele werelden bezocht en om vele redenen ook weer op die werelden gestopt...
als iedereen dat helemaal moet gaan uittypen ben je ten eerste 30min bezig, ten tweede je krijgt zoveel informatie dat 90% van de mensen zegt "too long didnt read"

nu zie ik inderdaad mensen voorbij komen die ik al lang niet gezien had, of het nu oude concurenten, oude vrienden of oude vijanden waren laat ik in het midden...maar als je geinteresseerd bent in iemand zn verhaal moet je diegene lekker persoonlijk benaderen en lekker gaan praten over skype ofzo...
 

DeletedUser9429

Guest
w4 begonnen en op verschillende werelden gespeeld. Op vele topaccounts maar ook wel vaak gefaald of gestopt wegens geen zin meer.
 

DeletedUser29828

Guest
ik heb geen zin in een verhaaltje te posten over mn volledige tw carriere....

zoals velen die langer dan 2jaar spelen heb ik vele accounts gezien, vele werelden bezocht en om vele redenen ook weer op die werelden gestopt...
als iedereen dat helemaal moet gaan uittypen ben je ten eerste 30min bezig, ten tweede je krijgt zoveel informatie dat 90% van de mensen zegt "too long didnt read"

nu zie ik inderdaad mensen voorbij komen die ik al lang niet gezien had, of het nu oude concurenten, oude vrienden of oude vijanden waren laat ik in het midden...maar als je geinteresseerd bent in iemand zn verhaal moet je diegene lekker persoonlijk benaderen en lekker gaan praten over skype ofzo...

Met alle respect in 3 jaar heb ik maar 5 accounts bespeeld ;).
 

DeletedUser

Guest
Met alle respect in 3 jaar heb ik maar 5 accounts bespeeld ;).

dat kan, maar ik heb in 5jaar tijd lange tijd op denk 8accounts gespeeld...maar dan tel ik accounts waarop ik gedeffed heb niet mee, dan tel ik accounts waar ik niet serieus telde niet mee en dan tel ik accounts waarop ik ging spelen om anderen te kloten niet mee...

als jij hier je hele historie wilt zetten be my guest, ik zei puur dat ik (en ik heb bedankjes gehad dus schijnbaar zijn er meer) geen interesse heb om mn volledige verhaal hier neer te zetten want dan ben ik wel ff bezig en 99% van de lezers van dit fora zullen mijn post amper/niet lezen...

daarnaast kan achter 1 account al een super lange historie zitten he :p
 

DeletedUser58575

Guest
Ben ooit op W1.Net begonnen, naar .NL gekomen toen hier W6 een tijdje bezig was en daar een rimstart gemaakt, na op .Net ook al W2 en W4 gestart te zijn. Later nog gestart op W1 en W2 (en daar hard gefaald omdat ik direct naast spelers van een paar miljoen kwam te liggen). Maar ik hang hier nog steeds zo'n beetje rond.

Heb vele werelden gespeeld. Vele accounts ook. Heb lange tijd zwaar genolived en dan 4-5 werelden tegelijk gespeeld. Ook wel een tijdje 6 werelden tegelijk gespeeld, soms in combi tussen .Net en .NL.
Paar maandjes terug gestopt op .Net (W59 was er mijn laatste wereld) en speel nu 100% op .NL.
 

DeletedUser

Guest
Toen je nog op W1 kon joinen, was toendertijd W3 ofzeu :) Maar alleen op W8 was ik actief :p & later W1 :p
 

DeletedUser66177

Guest
Iemand uit de *free* stam,wereld 4 ? Ik speelde op Night Angel(Raphgo)
 

DeletedUser

Guest
Wereld 1. Maar pas bij wereld 8 een serieuze poging gedaan. Dat was ik weer beu toen op wereld 16 begonnen daarna flinke tijd weg van de aardbodem geweest, en nu maar kijken of ik het nog in me heb.
 

DeletedUser64863

Guest
W6 - BigInfamous (27 milj. - gestopt) rang 46
w15 - BigInfamous (600 K - gestopt) rang 323
w29 - Supers. (22 K - geinternd) rang 19 nu aadacid (100K) top 20
w30 - Supers. (0,0 - Nog niet begonnen) Top 20 ambities;)

Momenteel speel ik nergens;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wereld 4 begonnen, tot 1,5 miljoen ong.
Daarna heel eventjes op wereld 11 maar vond ik niks.

Nu na lange tijd weer op wereld 29 en hopen dat het wat word.
 

DeletedUser44415

Guest
Dan heb ik nog samen met jou in Ragna gezeten denk ik :D
Mijn naam was daar Bert Jan22.

Heb helaas niet veel herinneringen over de spelers zelf, maar inderdaad heb ik in ranga gezeten. Ik was Alcoholic Boys & later overgeschakelt naar Raindr0pz.
 

DeletedUser15022

Guest
Heb een paar weken daar op Vito Corleone gespeeld tijdens de zomervakantie. Niet echt lang :)


dan waren we daar stamgenoten ;)

geen verrassing waar ik dus gespeeld heb :p

daarvoor opgewarmd op wereld 5 en vooral op 7.
maar het hoogtepunt was wel wereld 12.
toch al wel beetje oude garde dus.
 

DeletedUser63840

Guest
dan waren we daar stamgenoten ;)

geen verrassing waar ik dus gespeeld heb :p

daarvoor opgewarmd op wereld 5 en vooral op 7.
maar het hoogtepunt was wel wereld 12.
toch al wel beetje oude garde dus.

Wat is er allemaal gebeurd met w12?
Ik speelde op Ronix (toen het account nog hoog stond en nog niet wisselde elke 10 dagen van co :S)

Maar keek laatst terug en zag dat w12 beetje chaotisch is?
 
Bovenaan