HiHo, het doel heiligt de middelen?

DeletedUser78032

Guest
om even duidelijk te maken dat prone een stabber is. Veel succes ermee hi ho! Pm stab prone 2.PNG
Dat wij een dorpje van rebelboy hebben gepakt was omdat hij het zelf voorstelden. De speler wou niet meer heropbouwen met een 2k dorp.
 
Reactiescore
766
Reactiescore
3.457
De stamleiding van TM (IAA) was 't niet eens met deze onderhandelingen en stuurde clears+treinen naar Pieft in 't midden van deze onderhandelingen
Das dezelfde speler waarvoor Probe nu aan het vv-en was ?
 

DeletedUser78032

Guest
Wat is dit voor "bewijs" ? xD

PM met rebelboy hebben we jammer genoeg niet meer wat dit zwart op wit zou bewijzen. Maar als prone dit toegeeft is dit toch ook vertrouwelijk :p
Geef mij 1 reden waarom je een niet gemaakte stab zou toegeveen?
 
Reactiescore
338
Prone doet het omgekeerde van IAA die een gemaakte stab wel ontkent, tegenpolen trekken elkaar aan zeker
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
Nuja snap wel mensen er boos om zijn maar een topic is toch ook wel veel, lijkt mij dat het ook gewoon een noobstam is die toch binnenkort weg is. Nieuwe spelers snappen de afspraken in het spel nog niet, dus als iemand die al zo bijzonder onbetrouwbaar lijkt zegt dat je geen nap krijgt zou ikzelf ook meteen oppassen. Je weet het, noobs gotta noob.
 

DeletedUser81773

Guest
Er waren gesprekken tussen Hike, TM en Pieft over een eventuele samenwerking. De stamleiding van TM (IAA) was 't niet eens met deze onderhandelingen en stuurde clears+treinen naar Pieft in 't midden van deze onderhandelingen. BTB is toen geswapped naar Hike omdat ze die actie van IAA jammer vonden, de BG stond nog formeel, BTB hoefde dus in principe niets te 'regelen'. BTB was niet van plan IAA of Prone aan te vallen en hoeft dus geen afspraken te maken?
Prone verlaat TM dus paar dagen later, waarna die gesprekken beginnen. BTB is gewoon benieuwd hoe het ziet met die afkoelperiode en vraagt daar dus naar in PM, Prone valt aan.

HiHo is echt wel de laatste stam die op dit forum mag komen zeggen hoe 'netjes' er wel niet gespeeld wordt. Achterlijke speelstijl van een groep waarvan de meerderheid toch wel ervaren spelers zijn, het is echt schrijnend hoe jullie jezelf naar een wereldwinst proberen te glibberen.

Je liegt gewoon??
Het was allang duidelijk gemaakt dat die BG
om even duidelijk te maken dat prone een stabber is. Veel succes ermee hi ho! Bekijk bijlage 16598
Dat wij een dorpje van rebelboy hebben gepakt was omdat hij het zelf voorstelden. De speler wou niet meer heropbouwen met een 2k dorp.

Jullie vielen rebelboy12 al aan voor hij iets aangaf!
en pakte zijn dorp voor ons... ik ben tot rebel stopte met hem in contact gebleven...
 

DeletedUser78032

Guest
zet de pm dan hier neer als je die nog hebt. Voor de rest ben je hier weer leugens aan het verkondigen, hebben pas een aanval verstuurd nadat hij zijn dorp heeft aangeboden aan ons, iets wat jullie niet kunnen zeggen.
terugkrabbelen gaat nu niet meer aangezien je zelf al hebt aangegeven dat je hem gestabt hebt xD
 
Reactiescore
3.457
2F08478B-C49D-4C8F-8CDB-F2024B529BBD.jpeg
Dus Prone die al in Hi ho zit,deffed Iaa tegen Lada?
Lada werd kapot gekataat door Iaa,ook Prone zelf heeft eerder laten weten dat hij dat niet goedkeurt
F3EED02F-11FA-4CE5-9209-B3B7D5022844.jpeg
Waarom zou je een vv pakken van een katanoob tegen de stam die benadeeld is?
 
Reactiescore
1.094
Reactiescore
1.278
Nuja snap wel mensen er boos om zijn maar een topic is toch ook wel veel, lijkt mij dat het ook gewoon een noobstam is die toch binnenkort weg is. Nieuwe spelers snappen de afspraken in het spel nog niet, dus als iemand die al zo bijzonder onbetrouwbaar lijkt zegt dat je geen nap krijgt zou ikzelf ook meteen oppassen. Je weet het, noobs gotta noob.

Geen idee of je de kaart hebt bekeken, maar met de clustering van Hi Ho is het vrijwel onmogelijk om de end-game niet te halen.
 

DeletedUser81773

Guest
Bekijk bijlage 16599
Dus Prone die al in Hi ho zit,deffed Iaa tegen Lada?
Lada werd kapot gekataat door Iaa,ook Prone zelf heeft eerder laten weten dat hij dat niet goedkeurt
Bekijk bijlage 16600
Waarom zou je een vv pakken van een katanoob tegen de stam die benadeeld is?

Dat Jij je (ex) stamgenoten die tegen JOU niks fouts gedaan hebben gewoon laat stikken... prima maar ik niet!
b2b heeft TM verlaten en niet andersom!
En buiten dat om, Als ik IAA zomaar laat vallen heb ik mezelf er ook mee want dan omsingeld Alea ons....

en ik plaats wat snipes... het is niet dat ik al mijn def weg zet he
Jel94 van lada is de MB van kanade btw...
en op het chilli front heb je ons niet gezien..
 
Reactiescore
1.918
Een aandachtige lezer valt het volgende op: het gaat hier overal opmerkelijk veel over 'vieze' acties van Hi Ho terwijl Fier ook opmerkelijke recruits en interns doet waarover weinig gepraat wordt. Ik zou denken dat Fier hun recruits en dergelijke wel allemaal netjes afrondt zoals het hoort. Hoezo kan Hi Ho dit niet? Schijt aan het beleid!!!


Conclusie: Fier wint w71


Groetjes allemaal
 
Reactiescore
766
Ligt gewoon aan de P&P'ers hier. Hi-Ho had een vliegende start en vanaf dat moment staan we onder een vergrootglas. Risico van het vak.
 

DeletedUser81773

Guest
Als het goed is heeft prone geen VV. Hij sniped wel actief voor IAA en heeft een paar dorpen gestackt.

Ik heb helemaal geen paar dorpen gestacked voor IAA lol...

en klopt ik heb geen VV maar snipe wel zo nu en dan.
 
Reactiescore
766
Bij een niet zo vliegende start zouden de acties niet beter zijn?
Bij een niet zo vliegende start valt niet de hele wereld over alles wat je doet. elke recruit die we doen is er 1 teveel. Elke NAP die we niet verlenen is een schande en een stab. Oooooh jullie hebben zoveel mb's en du's, terwijl iedereen hetzelfde doet. Oooooh wat internen jullie veel terwijl de grote meerderheid er minstens evenveel en vaak zelfs meer heeft.

Nee Hi Ho had die barbaaredel strategie moeten hanteren, moet jij eens opletten hoe hard iedereen was geflipt.
 
Bovenaan