Hier Zijn Draken - Feedbacktopic

Reactiescore
2.490
here_be_dragons_board_forum.png

Hear ye, hear ye! Er is een machtige draak gespot in de lucht! Een magnifiek beest zeg ik! Wat, Geloof je niet het woord van deze Lord? Geloof me of niet maar het is zo groot als een kasteel! Zijn vlammende adem gaat verder dan zelfs de hoogste toren hoog is. Er is geen tijd te verliezen, hij (of zij?) is er bijna! Maak je paarden klaar en je zwaarden scherp, want jij bent dapper en zeker niet bang?! Kom nu, er zijn schatten te winnen! Heel wat, waar wacht je op?

Hier Zijn Draken!
In ons nieuwste event dat start op 22 september en loopt tot 27 september, zal je jezelf op een gevaarlijke tocht vinden met mogelijke kansloze uitkomsten! Op het spelbord zal je dagelijks de dobbelstenen gooien om stappen vooruit te gaan. Door vooruit te gaan verzamel je drakenschubben van de rug van de draak. Als je de drakenkop bereikt zal je de draak verslaan en overgaan naar een nieuw speelbord. Pas op dat je jezelf niet verbrand zodat je stappen terug moet nemen! Hiervoor vermijd je best de verbrandde stukken van de draak!

Langs de rug van de draak zullen willekeurige ontmoetingen plaatsvinden die je voortgang naar het drakenhoofd zullen beïnvloeden. Vind je de geluksbonussen die je helpen op de rug te klimmen of heb je ongeluk en ga je bij de volgende worp achteruit? Nieuwe dobbelstenen voor meer worpen worden dagelijks beschikbaar, dus kijk zeker elke dag om het meeste uit het event te halen en zoveel drakenschubben als mogelijk te verzamelen.

Met de drakenschubben in je hand ga je naar de Event-shop om ze allemaal te spenderen op grootse beloningen naar keuze. Grootse voordelen/items voor een ware jonkvrouw of Ridder! Wacht niet te lang want de Event-winkel is maar beperkt beschikbaar, spendeer dus zeker je drakenschubben binnen de 24 uur na het einde van het event!

Voor meer informatie over het event, bekijk zeker de onderstaande video! (NL Ondertiteling beschikbaar)



Feedback is zoals altijd zeker en vast welkom!

Met vriendelijke groeten,
Jullie Tribal Wars Team


Feedback is zeker en vast welkom.
 
Reactiescore
2.490
Dit event zal niet actief zijn op wereld 82.
 
Reactiescore
1.145
Opzich heb ik me feedback ook al gegeven op de beta servers.
Maar er zijn 2 dingen waar ik een probleem mee heb.

Eén het event zelf is gewoon erg saai je hebt 0 keuzes die je maakt je dobbelt gewoon en je hebt 0 invloed op het resultaat.
Zelfs het rad van fortuin heeft iig nog iets van strategie waar je afhankelijk van de over gebleven items in het rad kunt kiezen om een nieuwe te beginnen of niet. Als tw spelers durf ik toch wel te zeggen dat de meeste van strategie houden en dat is hier simpelweg niet mogelijk.

Dan wat levert het event op, mja bijna niks.
Of dat goed of slecht is kun je natuurlijk bediscuteren maar dat is meer of je in het algemeen tegen events bent.
Mijn persoonlijke standpunt is events zijn goed maar dat je er pp kunt abuse niet (al begrijp ik natuurlijk dat dit nodig is)
Maar op zichzelf vind ik events een goede toevoeging de items nemen namelijk ook strategie met zich mee.
Echter levert dit event zowel voor de pp abusers als de gratis spelers zeer weinig op.
je krijgt elke dag 5 dobbelsteen worpen gratis.
je gemiddelde worp is 7 wat resulteert in 700 draken schubben.
5 dagen event * 5 gratis dobbelstenen * 700 = 17.500 schubben.
Je krijgt af en toe een kleine bonus of effect dus laten we in plaats van 700 gemiddeld 800 pakken dan kom je op 20.000k uit.
zo'n 3k van de dagelijkse ranglijst er bij kom je op 23k als je geen pp in het event steekt.
Screen had nog screentje van iemand anders van de beta waarop je kunt zien dat 23k niet heel veel is.
Conclusie je krijgt te weinig schubben van dit event om zelfs 1 vb te kunnen kopen tenzij je er pp in steekt.

Dan nu het pp spend gedeelte hier kun je 1/3/5 dobbelstenen kopen voor 15 pp per stuk
maar na elke 5 dobbelstenen gaat de prijs met 15 omhoog wat dus al heel snel een dure hobby wordt en het ook eigenlijk niet waard is.

Mijn oplossing voor het verhogen van de rewards van het event geef een gratis dobbelsteen elk uur en verhoog de cap naar 10 dobbelstenen.
Tevens de prijs voor dobbelstenen zou ik of helemaal niet verhogen of pas na elke 10 dobbelstenen gekocht.

Dan toch nog het enige stukje strategie in dit event, jaja ik heb nog wat gevonden.
Koop 4 dobbelstenen en dan in 1 klap die van 5 zo kun je 9 dobbelstenen kopen voor 15 pp per stuk ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
0
En ik maar zoeken en zoeken. Mededeling gelezen en gisteren al het filmpje bekeken.
Uitloggen, inloggen, cookies etc verwijderd. En na lang zoeken hier erachter komen dat het event niet op W82 is.
Waarom eigenlijk niet? Ik had me er daadwerkelijk op verheugd en andere werelden speel ik momenteel niet.
Jammer :(
 
Reactiescore
1.754
Waarom krijg ik een mededeling over draken op w82?
Ik overal zoeken... pff.
Heb je ook in de spiegel gekeken, dan had je er vast wel één gezien


Mvg'kes
 
Reactiescore
1.145
Waarom krijg ik een mededeling over draken op w82?
Ik overal zoeken... pff.
btw reden dat iedereen die kreeg.
Volgensmij was de eerste pm die we kregen van dit event door tw.nl en die was ook alleen op de werelden waar het actief was.
Toen heeft iemand bij inno headquarters op een knop gedrukt om ook een pm te sturen naar alle spelers op elke wereld.
Daarom dat het 2x voorbij is gekomen en dus ook op w82 waar het niet eens is.
 
Reactiescore
430
Beetje simpel event wel. Is vooral geluk en pp spenden voor leuke prijzen, wat meer strategische keuzes zou het een stuk leuker maken.
 
Bovenaan