The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser77892

Guest
Zolang hij mijn clears niet dodged en ik zijn offence en edels blijf wegrammen vind ik het helemaal prima ja. Als ik ergens van houd is het wel oda scoren
 

DeletedUser71739

Guest
Nou ja, ik kan je ook wel wat van IRatio laten zien hoor, verschil is dat wij daar niet mee poggen zoals jullie.

Iedereen vergeet wel eens wat. Zelfs IRatio, de stam met het beste militaire inzicht^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77564

Guest
Kom op Sagra, laat jullie reactie op het verbreken van de NAP eens zien ingame :rolleyes: Ik zie alleen maar een mogelijkheid om iRatio aan te vallen terwijl je nog een NAP met Forged hebt , maar dat zal wel aan mijn militaire inzicht liggen.

Valt hier en daar nog wat te verbeteren :p
 

DeletedUser71739

Guest
Nap was er voor een doel Recon ;-)
IRatio zag een kans en pakte die aan door de nap te negeren.
 

DeletedUser66999

Guest
Een dag examen en ik mis weer eens wat hoor...

Toen wij als (ex) Fu leden de gelegenheid aangeboden kregen om een overstap te maken
Mmh, klopt niet echt met wat de almachtige leiders van Sagra hier alsmaar rond bazuinen, as usual ...

Gelukkig is het maar een spelletje.
Meteen wanneer Sagra ergens op word gewezen is het een spelletje, bij anderen is het hoogverraad en respectloos.o_O

De leiding is wel degelijk transparant.
Transparant, maar niet slim genoeg om je achteraf even op de hoogte te brengen dat je foutieve info op het forum zet?
Btw, als je ergens niet zeker van bent, zeg het dan gewoon niet of geef meteen toe dat je het niet zeker weet.

iRatio spelers breken zichzelf af.
Wat dacht je? Als we het 3x zeggen krijg ik een ander antwoord? :D

ik kan je ook wel wat van IRatio laten zien hoor, verschil is dat wij daar niet mee poggen zoals jullie.
Wat begrijp jij dan onder P&P en een oorlogstopic?

IRatio zag een kans en pakte die aan door de nap te negeren.
Dingen negeren ben jij anders ook lekker goed in, lees "wij contacteren niemand" & "Toen wij als (ex) FU leden de gelegenheid aangeboden....."
 

DeletedUser77389

Guest
Ik zal het zelf wel niet terug kunnen vinden in mijn berichten history maar die 5 edels die jij hebt gemold misschien zijn nog niet terug denk je ;). Ook niet vergeten dat Faith. jullie ook volpropt en jullie zelf amper winsten halen. Bovendien dacht ik dat seconds sons ''niks'' te maken had met iratio :p of kan ik beter standaard vv'er van archel zeggen :s
 

DeletedUser66999

Guest
Wat wil je nu zeggen? Dat een VV van eens stamgenoot nemen in not done is? Sommige mensen studeren weet je en zo een 2-3x per jaar hebben die dan examens.
Faith heeft idd def gestuurd, nuja toch een dorp of 20, meer was niet nodig. :p
Hoe is het trouwens met jullie defslaafje Altrex?

'amper winsten' de stand is nog steeds 361 VS 86
En het zullen wel net ietssje meer dan 5 edels geweest zijn :rolleyes:
 

DeletedUser77485

Guest
Een dag examen en ik mis weer eens wat hoor...


Mmh, klopt niet echt met wat de almachtige leiders van Sagra hier alsmaar rond bazuinen, as usual ...
Dus alles wat jij erop zet is 100% waarheid? Laat me niet lachen man.

Meteen wanneer Sagra ergens op word gewezen is het een spelletje, bij anderen is het hoogverraad en respectloos.o_O
Respectloos en hoogverraad, maar dat neemt niet weg dat het maar een spelletje is. P&P anyone?

Transparant, maar niet slim genoeg om je achteraf even op de hoogte te brengen dat je foutieve info op het forum zet?
Btw, als je ergens niet zeker van bent, zeg het dan gewoon niet of geef meteen toe dat je het niet zeker weet.
Nogmaals; het is een spelletje, maak je niet zo dik joh :p


Wat begrijp jij dan onder P&P en een oorlogstopic?
Blijkbaar is het alleen P&P als jullie het doen. Als anderen het doen is het ineens vies vuil en smerig. Als Sagra P&P voert wordt het ineens allemaal heel serieus genomen.
 

DeletedUser66999

Guest
puntje 1, noem 1x dat ik het niet deed en ik zal eerlijk antwoorden...
puntje 2 & 3, P&P = ik zeg iets, jij zegt iets totaal anders, ik zeg weer iets anders, jij zegt weer wat dat nergens op slaat. Precies wat ik net deed toch?
puntje 4 totaal irrelevant antwoord op een vraag. Waar lees jij precies vies vuil en smerig? Enige smerigheid zit nog in je ogen, begrijpelijk op dit uur.

Edit: Probeer volgende keer wat relevants toe te voegen ipv weer lekker te negeren waarover het gaat.
 

DeletedUser77485

Guest
puntje 1, noem 1x dat ik het niet deed en ik zal eerlijk antwoorden...
puntje 2 & 3, P&P = ik zeg iets, jij zegt iets totaal anders, ik zeg weer iets anders, jij zegt weer wat dat nergens op slaat. Precies wat ik net deed toch?
puntje 4 totaal irrelevant antwoord op een vraag. Waar lees jij precies vies vuil en smerig? Enige smerigheid zit nog in je ogen, begrijpelijk op dit uur.

Edit: Probeer volgende keer wat relevants toe te voegen ipv weer lekker te negeren waarover het gaat.

Zal puntje nummer 4 nog even toelichten ( moeten het niet te moeilijk maken op de vroege morgen natuurlijk ^^ ).

Kyro : wij pochen er niet mee
Jij : maar dat is P&P

niet de letterlijke quote, maar wel strekking van het verhaal, mee eens?

Dan gaan we verder.
Als wij hier lopen te pochen, dan is het ineens in ogen van Forged / iRatio geen P&P, maar een reden om Sagra te betichten van smerig en vuil spel.
Dat was de strekking. Neem aan dat jij ook wel in moet zien dat hier een kern van waarheid in zit ^^
 

DeletedUser66999

Guest
Evenveel als er waarheid in zit dat "wij pochen er niet mee" hetzelfde betekend.
Maar nu weet ik nog steeds niet wat hij onder P&P en oorlogstopic dan precies verstaat.
Net zoals er geen uitleg komt over zijn leugentjes.
 

DeletedUser77485

Guest
Evenveel als er waarheid in zit dat "wij pochen er niet mee" hetzelfde betekend.
Maar nu weet ik nog steeds niet wat hij onder P&P en oorlogstopic dan precies verstaat.
Net zoals er geen uitleg komt over zijn leugentjes.

Is altijd lastig he.
P&P lijkt me dat je hier met stats ( lees: feiten ) komt om jouw stam op te hemelen.
Geen van beiden partijen doet dat. Het is hier meer Sagra / iRatio / Forged die elkaar zitten te bashen dan dat het daadwerkelijk op de stamoorlog slaat.

Iedereen maakt zich drukker om edellijntjes en een NAP wat niet nageleefd wordt dan om de verliezen/winsten ( die dingen waar je uiteindelijk de server mee wint ).
Ik speel niet meer op Casual 2, zit hier alleen maar de boel op te naaien.

Verwacht toch af en toe wel wat updates van de actie ^^
 

DeletedUser66999

Guest
Is altijd lastig he.
P&P lijkt me dat je hier met stats ( lees: feiten ) komt om jouw stam op te hemelen.
Geen van beiden partijen doet dat. Het is hier meer Sagra / iRatio / Forged die elkaar zitten te bashen dan dat het daadwerkelijk op de stamoorlog slaat.

Iedereen maakt zich drukker om edellijntjes en een NAP wat niet nageleefd wordt dan om de verliezen/winsten ( die dingen waar je uiteindelijk de server mee wint ).
Ik speel niet meer op Casual 2, zit hier alleen maar de boel op te naaien.

Verwacht toch af en toe wel wat updates van de actie ^^
Dit vind ik echt om te gieren... :D
Hamilcar zet hier wat 'stats' (weliswaar in een teskstje verwerkt) neer.
Daarop word gereageerd "wij pochen niet" door Kyro aka Sagralidje
Mijn reactie komt praktisch neer op "waarom ben je hier dan?"
Jij komt me vertellen dat iedereen P&P mag voeren van Sagra maar als ze het zelf doen ho maar.
EN DAN...

Geef je jou definitie van P&P, exact wat hamilcar en ik de afgelopen pagina deden, maar het is nog niet goed genoeg
 

DeletedUser77485

Guest
Dit vind ik echt om te gieren... :D
Hamilcar zet hier wat 'stats' (weliswaar in een teskstje verwerkt) neer.
Daarop word gereageerd "wij pochen niet" door Kyro aka Sagralidje
Mijn reactie komt praktisch neer op "waarom ben je hier dan?"
Jij komt me vertellen dat iedereen P&P mag voeren van Sagra maar als ze het zelf doen ho maar.
EN DAN...

Geef je jou definitie van P&P, exact wat hamilcar en ik de afgelopen pagina deden, maar het is nog niet goed genoeg

Meh, het gaat om de manier van praten van Hamilcar. Mij wordt vaak verweten dat ik onaardig ben, maar daar voldoet hij ook aan.
 

DeletedUser66999

Guest
Je hebt onaardig en aanvallend op de persoon he :p
Maar je hebt je goed herpakt, vorige week was je ondertussen al over de rooie gegaan of misschien ben ik niet de persoon die dat voor elkaar krijgt :D
 
Bovenaan