The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser77485

Guest
Jullie lopen te zeiken op forged, die houden zich niet aan afspraken, iratio ook niet. Alleen maar gezeik, terwijl jullie het zelf net zo goed niet doen. Je moet niet doen alsof je stam zo netjes en heerlijk is als jullie het net zo makkelijk zelf niet doen. Zeiken dat wij dingen fout doen en jullie zo goed, terwijl jullie zelf ook gewoon schijt hebben. En dan zijn wij de enige die zeiken? Nee hoor jullie ook zeker wel, we zeiken allemaal

Er was toch niks afgesproken over bb dorpjes?
Mag jij opzoeken, screenshotten en hier uploaden graag ^^
 

DeletedUser66999

Guest
Uhm, wie zeikt er nu. Volgens mij jullie? Dus wat je nu zegt bevestigd gewoon wat wij steeds over jullie beweren. Je bent zelf hypocriet dat je ons hypocriet noemt om dingen die jullie zelf doen :p
Uhm, wie is er nu hypocriet. Volgens mij jullie? Dus wat je nu zegt bevestigd gewoon wat wij steeds over jullie beweren. Je bent zelf hypocriet dat je ons hypocriet noemt om dingen die jullie zelf doen :p

rl vergelijken met een online game?
Beter met een echte rl situatie dan met boksers en ballerina's :rolleyes:
 

DeletedUser77892

Guest
Er was toch niks afgesproken over bb dorpjes?
Mag jij opzoeken, screenshotten en hier uploaden graag ^^
er zijn edellijnen afgesproken. Als er dan een lid van forged bb gaat, waren dat dorpen van forged en dus volgens de edellijnen gewoon nog steeds van forged. Anders had sagra hem tijdens de bg gewoon mogen aanvallen?? Wat jij nu zegt raakt dus kant noch wal
 

DeletedUser74219

Guest
alsof van sagra niemand dat doet :p
tis en blijft een feit dat jullie erg hypocriet zijn. Zeiken over dingen die jullie zelf ook flikken
images
 

DeletedUser77485

Guest
er zijn edellijnen afgesproken. Als er dan een lid van forged bb gaat, waren dat dorpen van forged en dus volgens de edellijnen gewoon nog steeds van forged. Anders had sagra hem tijdens de bg gewoon mogen aanvallen?? Wat jij nu zegt raakt dus kant noch wal

Die edellijnen waren voor het BG afgesproken.
Geen BG = geen edellijnen.

En, blijkbaar, zijn de dorpen dus niet van Forged.
Man jullie lijken hier wel n groepje gedumpte pubermeisjes die onder een dekentje met een bak ijs zitten te janken :p
 

DeletedUser77892

Guest
Die edellijnen waren voor het BG afgesproken.
Geen BG = geen edellijnen.

En, blijkbaar, zijn de dorpen dus niet van Forged.
Man jullie lijken hier wel n groepje gedumpte pubermeisjes die onder een dekentje met een bak ijs zitten te janken :p

haha, praat niet over dingen die je niet weet. Want die edel lijnen zijn pas besproken tijdens de bg. toen de bg gesloten werd was ik inactief. Toen ik hoorde van de bg ben ik terug gaan loggen om onrust te stoken. Op dat moment waren ze bezig met de edellijnen die dus pas tijdens de bg ook zijn goedgekeurd door beide stammen. Wat je hier zegt klopt dus als niet.
Daarbij, als jullie het zo bekijken geen bg = geen edellijnen. Dan geld dat ook voor die nap. Geen bg meer = geen nap meer. Wat jij zegt is gewoon hartstikke onzin en weer een slecht smoesje om jullie zelf ook niet aan afspraken te houden

Verder heb je zeker gelijk iRatio en forged bestaan volledig uit gedumpte puber meisjes, en we houden elke week een lanparty met dekentjes en ben en jerry's :D
 

DeletedUser77485

Guest
haha, praat niet over dingen die je niet weet. Want die edel lijnen zijn pas besproken tijdens de bg. toen de bg gesloten werd was ik inactief. Toen ik hoorde van de bg ben ik terug gaan loggen om onrust te stoken. Op dat moment waren ze bezig met de edellijnen die dus pas tijdens de bg ook zijn goedgekeurd door beide stammen. Wat je hier zegt klopt dus als niet.
Daarbij, als jullie het zo bekijken geen bg = geen edellijnen. Dan geld dat ook voor die nap. Geen bg meer = geen nap meer. Wat jij zegt is gewoon hartstikke onzin en weer een slecht smoesje om jullie zelf ook niet aan afspraken te houden

Verder heb je zeker gelijk iRatio en forged bestaan volledig uit gedumpte puber meisjes, en we houden elke week een lanparty met dekentjes en ben en jerry's :D
Ik heb er wel weet van. Ik was erbij toen dje edellijnen onderhandeld werden droeftoetert
 

DeletedUser77892

Guest
Waarom meen jij dan dat dat voor de BG gebeurd is, terwijl dat gewoon tijdens de bg is gebeurd. Of heb je gewoon een ongelooflijk slecht geheugen?
 

DeletedUser77564

Guest
@morloch. Jeff, hoe sta jij eerste van de wereld als je altijd aan het poar neem'n bent? :confused:

58 berichten op AF, 95 keer leuk gevonden. Wat een baas :D
 

DeletedUser76676

Guest
Door al dit verwijten naar elkaar gooien die nergens op slaan smaakt mijn cara zelfs nog goed!
hoe is dat ooit mogelijk
 

DeletedUser67620

Guest
De FU leden willen wraak op Forged. en waren slim genoeg om te zien dat ze het niet zonder een overstap zouden redden op deze wereld. Een van de spelers op Sylar is meer geconcentreerd op macht en aanzien dan ik had verwacht.

Zo zie ik de overstappen, dominantie lag op dat moment redelijk gelijk naar mijn mening.
Toen wij als (ex) Fu leden de gelegenheid aangeboden kregen om een overstap te maken waren wij, na veel te hebben overlegd , vastberaden om dat aan te pakken, maar dat wil niet zeggen dat wij ( depipi, Poldi, Sun Quan en ik ) het niet tegen jullie ( Forged ) gered zouden hebben. Feit blijft dat we de juiste keuze hebben gemaakt en in de leukste stam van Casual2 zitten !!!! ;);)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77485

Guest
Toen wij als (ex) Fu leden de gelegenheid aangeboden kregen om een overstap te maken waren wij, na veel te hebben overlegd , vastberaden om dat aan te pakken, maar dat wil niet zeggen dat wij ( depipi, Poldi, Sun Quan en ik ) het niet tegen jullie ( Forged ) gered zouden hebben. Feit blijft dat we de juiste keuze hebben gemaakt en in de leukste stam van Casual2 zitten !!!! ;);)

Gelukkig wel. Jammer dat jullie het zo laat pas inzagen :p

Waarom meen jij dan dat dat voor de BG gebeurd is, terwijl dat gewoon tijdens de bg is gebeurd. Of heb je gewoon een ongelooflijk slecht geheugen?

Voor het Bg is het degelijk ter sprake gekomen
Maar Forged wilde elke 5 minuten een nieuw kaartje met edellijnen zien, vandaar de vertraging. Oh, en daarbij is niks gezegd over het handhaven van edellijnen tijdens het NAP.
Hadden jullie daar maar mee moeten komen. Sagra heeft geen enkele voorwaarde geschonden.

Maar ik vraag me nou dus af wie het slechte geheugen heeft.
Zijn er wel meerderen die dit kunnen bevestigen.
 

DeletedUser77892

Guest
En sagra zou zelf bijna nooit op leden afstappen. :p
Laatst werd dit nog gezegd terwijl jullie dus donders goed weten dat het bij deze VIER spelers wel zo is... tot zo ver weer de geloofwaardigheid van sagra
en de leukste stam is iRatio hoor ^^

Betekent nog steeds dat ze pas tijdens het BG zijn afgesproken. En ja lijkt me logisch dat die tijdens een nap ook gehandhaafd blijven. Maar dit is dus precies de reden dat ik me niet aan welke nap dan ook houd met sagra, jullie gedrag laat zien dat jullie dat gewoon niet verdienen. Daarom stond ik ook al neit achter die BG
 

DeletedUser77485

Guest
En sagra zou zelf bijna nooit op leden afstappen. :p
Laatst werd dit nog gezegd terwijl jullie dus donders goed weten dat het bij deze VIER spelers wel zo is... tot zo ver weer de geloofwaardigheid van sagra
en de leukste stam is iRatio hoor ^^

Betekent nog steeds dat ze pas tijdens het BG zijn afgesproken. En ja lijkt me logisch dat die tijdens een nap ook gehandhaafd blijven. Maar dit is dus precies de reden dat ik me niet aan welke nap dan ook houd met sagra, jullie gedrag laat zien dat jullie dat gewoon niet verdienen. Daarom stond ik ook al neit achter die BG

Gelukkig is het maar een spelletje.
Maar je moet hier niet met onwaarheden komen gooien.

Wat betreft de 4 spelers die over zijn gestapt naar Sagra.
Voor zover IK het weet, hebben wij niemand zelf aangeschreven. Wat andere leiders individueel doen, heb ik dan ook geen zicht op gehad.
Maar goed, dat de spelers zelf graag over wilden stappen naar Sagra, dat zegt genoeg over hoe dingen intern gegaan zijn bij Forged. Daar laat ik het voor nu bij.
 

DeletedUser77892

Guest
Het waren geen forged leden, dus wat hebben de interne zaken van forged daar mee te maken? Juist ja, niks.
En kyro maar beweren dat de sagra leiding zo transparant is, maar blijkbaar toch niet aangezien leden dit niet wisten. Want in die post van miertjuh staat toch echt "Toen wij als (ex) Fu leden de gelegenheid aangeboden kregen om een overstap te maken waren wij, na veel te hebben overlegd , vastberaden om dat aan te pakken"
Zegt dus wel genoeg
 

DeletedUser77485

Guest
Het waren geen forged leden, dus wat hebben de interne zaken van forged daar mee te maken? Juist ja, niks.
En kyro maar beweren dat de sagra leiding zo transparant is, maar blijkbaar toch niet aangezien leden dit niet wisten. Want in die post van miertjuh staat toch echt "Toen wij als (ex) Fu leden de gelegenheid aangeboden kregen om een overstap te maken waren wij, na veel te hebben overlegd , vastberaden om dat aan te pakken"
Zegt dus wel genoeg

De leiding is wel degelijk transparant. Alleen werkt deze leiding al zo lang met elkaar, dat het vertrouwen groot genoeg is om niet elke PM door te communiceren.

Uiteindelijk gaat het erom dat je stam draait. Die draait goed zat
 

DeletedUser77892

Guest
iRatio spelers breken zichzelf af. Nu de verrassing van het vroegtijdig verbreken van de NAP eraf is, bang om teruggepakt te worden? :D
bang om teruggepakt te worden? Die 15.000 aanvallen van jullie hebben nog niks uitgehaald behalve wat gesneuvelde troepen. Net zoals in M. en Forged bleek. Falen jullie massa's hard. De manier van aanvallen gaat ook nergens over, en intussen blijven wij clears en edels wegrammen bij weshley. En dit tegen een stammetje dat 4x zo klein is en 3x minder leden heeft.
Voor je ons bang krijgt moeten jullie toch echt even wat beter leren spelen
over 2 weken is jullie nap met forged afgelopen. Ik wens jullie veel succes, want als jullie al niks tegen ons voor elkaar krijgen ben ik erg benieuwd hoe dat gaat als forged ook weer gaat knallen :D
 
Bovenaan