The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser77260

Guest
Maar zelfs jullie zullen moeten toegeven dat jullie het in die tijd niet makkelijk hadden, en dat de dominantie minder werd.
 

DeletedUser71739

Guest
Bewijst wel dat Sagra sterk genoeg is geweest om de draad weer op te pakken en alsnog te domineren. Zelfs toen de hele wereld tegen Sagra strijde. Dat lukte toen niet en gaat de volgende keer ook niet lukken ;)
 

DeletedUser77892

Guest
Sagra sterk genoeg? je bedoeld ongelooflijk geholpen door Forged, de grootste vijand van toen. Waardoor ineens niet meer de hele wereld tegen jullie was.
Jij maakt ook alles mooier dan het is he.
Niet iedereen houd daarvan, onthoud dat goed. Kan belangrijk zijn ;)
 

DeletedUser77389

Guest
Is het onze fout dat Forged ONS een bondgenootschap vroeg?
Sowieso snap ik je haat niet. Waarom blijf je op het Casual 2 forum als het duidelijk een wereld is die je niet boeit? Of moet je stiekem bekennen dat je er nog steeds van baalt dat je een verkeerde beslissing hebt genomen door het verlaten van de wereld.
 

DeletedUser77260

Guest
Bewijst wel dat Sagra sterk genoeg is geweest om de draad weer op te pakken en alsnog te domineren. Zelfs toen de hele wereld tegen Sagra strijde. Dat lukte toen niet en gaat de volgende keer ook niet lukken ;)

Sorry: Streedt.
Het lukte niet omdat Forged. een fout maakte, wat voor een deel, uiteraard, aan mij te wijten is.

Is het onze fout dat Forged ONS een bondgenootschap vroeg?
Sowieso snap ik je haat niet. Waarom blijf je op het Casual 2 forum als het duidelijk een wereld is die je niet boeit? Of moet je stiekem bekennen dat je er nog steeds van baalt dat je een verkeerde beslissing hebt genomen door het verlaten van de wereld.

Zeker niet, maar het antwoord op mijn post?
 

DeletedUser71739

Guest
Sagra sterk genoeg? je bedoeld ongelooflijk geholpen door Forged, de grootste vijand van toen. Waardoor ineens niet meer de hele wereld tegen jullie was.
Jij maakt ook alles mooier dan het is he.
Niet iedereen houd daarvan, onthoud dat goed. Kan belangrijk zijn ;)

Sterk kun je op verschillende manieren opvatten in deze contex, ik zal het even toelichten voor jou.

Sterk in diplomatiek bedoel ik hier grotendeels. Jij weet ook dat diplomatiek een veel grotere factor in tw is dan spelen met je troepen. Diplomatiek gezien heeft Forged gewoon erg veel fouten gemaakt, wie daar verantwoordelijk voor is boeit me eigenlijk weinig. Daarnaast heeft Sagra op twee maand na altijd gedomineerd op #1 dus wij hebben ook wel degelijk deftige spelers, onthoud jij dat maar goed ;)

Welterusten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77389

Guest
Maar zelfs jullie zullen moeten toegeven dat jullie het in die tijd niet makkelijk hadden, en dat de dominantie minder werd.

Daarom begonnen wij ook in de iets mindere tijd hierover te zeuren net zoals jullie nu doen. Bovendien iets mindere tijden waren alsnog tijden dat wij in verhouding domineerde. Enkel vanwege jullie 36 leden stonden jullie nummer 1.

75a6370082d9b85942ab784e21fa0194.png
 

DeletedUser71739

Guest
onvoltooid verleden tijd (ovt)
ik streed
jij/u (je) streed
hij/zij/het streed
wij (we) streden
jullie streden
zij (ze) streden
 

DeletedUser77892

Guest
Sterk kun je op verschillende manieren opvatten in deze contex, ik zal het even toelichten voor jou.

Sterk in diplomatiek bedoel ik hier grotendeels. Jij weet ook dat diplomatiek een veel grotere factor in tw is dan spelen met je troepen. Diplomatiek gezien heeft Forged gewoon erg veel fouten gemaakt, wie daar verantwoordelijk voor is boeit me eigenlijk weinig. Daarnaast heeft Sagra op twee maand na altijd gedomineerd op #1 dus wij hebben ook wel degelijk deftige spelers, onthoud jij dat maar goed ;)

Welterusten
Sterk in diplomatiek zal ik zeker niet ontkennen. Daar ben jij altijd heel goed in geweest. Dingen altijd maar naar jouw hand zetten. Voor jullie eigen gewin, dan maakt het ook niet uit hoe je de wereld wint. Echter geeft die manier van spelen wel problemen, want nie iedereen wilt op welke manier dan ook winnen. Er zijn altijd spelers die wel een spannende oorlog willen. Ook in sagra zitten zulke spelers ;)
 

DeletedUser77390

Guest
Eerlijk is eerlijk, Sagra heeft altijd goed gespeeld en is niet uit elkaar gevallen zoals de rest van de stammen wel. Dat komt onder andere door goed vertrouwen en een goede leiding.
Echter, als Forged niet FU in de rug gestoken had en samen verder was gegaan tegen Sagra, dan was de kans 50/50 dat Sagra nu niet op 1 stond.

Dit is mijn mening en zo denk ik hierover :engel:

Woensdag zal het wel los gaan en kunnen we hopelijk eindelijk de wereld snel sluiten ;)
 

DeletedUser77260

Guest
Daarom begonnen wij ook in de iets mindere tijd hierover te zeuren net zoals jullie nu doen. Bovendien iets mindere tijden waren alsnog tijden dat wij in verhouding domineerde. Enkel vanwege jullie 36 leden stonden jullie nummer 1.

75a6370082d9b85942ab784e21fa0194.png

Precies, jullie goed recht toch?

Begrijp niet echt wat het plaatje ermee te maken heeft, maar als je een reactie wilt: Ik sta nog steeds achter wat ik daar zeg, respect voor de mensen die zo'n account opbouwen na jaren. Het is jammer dat ik me heb vergist in de impact op de wereld.

Streedt? Weet je dat zeker?

Ja man... :rolleyes:
 
Bovenaan