The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser38277

Guest
Dennis is in mijn boekje een zeer gewaardeerd leider, hij zal ook eerlijk moeten toegeven dat hij maanden voor de overstap al teruggestapt is, officieus. Jack, ik en Herjan(later Der Recon) waren de aanwezige leiders.

Klopt, Laatste 1/2 maand was het inderdaad voornamelijk adviseur. De enige reden dat ik niet aftrad was omdat ik/we anders bang waren dat herjan de boel zou verpesten.

Hahaha zelfs pompierken heeft meer gedaan voor Forged dan Dennis.

Hou jij je er alstjebliefd buiten. Als wij er niet waren was de stam al 10 keer gevallen door jou toedoen. Altijd grote mond en stoere praat, wat heb jij ooit bereikt? behalve dat je iemand lekker durft af te kraken op AF?


Indy heeft jou dat account inderdaad gegeven. Moet het dan uitmaken of hij gestopt is of niet? Nee dat maakt niet uit. Het is en blijft verraad van jou tegenover Forged.



Wat verwacht je als je je stam verraad? Dat mensen aardig gaan zijn? Voor ex-stamgenoten altijd respect voor verraders niet.



Als lid hoor je inderdaad niet op te stappen als je het niet eens bent met het beleid. Dan probeer je het op te lossen. Zo niet, zegt dat genoeg over de speler zelf en niet de stam.
Ditzelfde geld voor als een je lid de stam verlaat omdat hij het niet eens eens met jouw beleid. Dan probeer je dat met het lid op te lossen. En loop je niet weg naar de vijand. Doe je dat wel, dan zegt dat genoeg over de speler zelf en niet de stam!

Waarom is het verraad tegenover forged? Waarom geen ex-stamgenoot maar verrader?

Wat moet je in een leeglopende stam blijven omdat het "eervol" is? Ik koos voor mezelf, ik wou een leuke wereld en nieuwe motivatie. Volgens mij is dat exact hetzelfde als wat IRatio deed, ze kozen voorzichzelf, wat ze zelf het leukste leek, namelijk sagra aanvallen. Er is hier geen verschil. Noem mij verrader. maar behandel iedereen gelijk. Als ik een eigen stam had opgericht deden jullie wel normaal. ;)

Dus jullie kunnen blijven zeggen wat je wil met jullie verraad.


Dat heb ik ook niet gezegd, ik vind het beneden peil dat je het op deze manier hebt aangepakt. Ik ben het met je eens dat Fun erg belangrijk is etc. Je had nog een groot deel respect van mij kunnen behouden, als je als speler die kant op ging, het gaat mij niet om de punten, de edels of de troepen. Het gevoel dat je een account krijgt, dat gebruikt om iemand (lees: een stam) te helpen. om ze daarna de rug toe te keren, met dat gekregen account? Slechte actie, of jij of Joren de doorslag nou gaf, dat maakt niet uit.

Hier ben ik het niet meeeens. Je krijgt een account, (en dan ook nog van iemand die niet eens op die wereld speelde). Dus hoe kan dit oneerlijk zijn? Joren en ik zijn de personen die zoveel tijd en moeite hebben gedaan om sylar te maken wat het is, niet forged.

Nog even wat.. @herjan, je kan wel zeggen dat het uitstel gedrag van Jack en mijzelf betreft sagra onze schuld is. Jij weet net zo goed als ik dat wanneer we wel in oorlog gingen/bleven etc forged toch kansloos was. hoeveel actieve spelers? 5/6? (dan tel ik mensen die tenminste iets kunnen.
 

DeletedUser74219

Guest
Een stam gesmeed in de hete landen van de Mercenaries en gezegend in de gloed van Ovidius.

Vraag me af of die gloed van ovidius zo goed was volgens mij eerder een kwelling geweest .
Zal wel de schuld zijn van sagra hahaha .

En sylar heeft gewoon zijn verstand gebruikt kan hem geen ongelijk geven man wat een stelletje zeurkonten zijn jullie zeg bla bla bla .
Zal wel een gezellige boel zijn daar misschien moet er een kleuterjuf een account maken op cas 2 en daar de leiding worden .
Dennis en Joren wij gaan dr een poar neme'n als muskebiers lief is mag hij ook komen @Kyro. ging jij nu het bier halen .
En @.Nemesis doe jij die lederhoze aan en maak dan een dansje ouwe rukker .

image.jpg
 

DeletedUser77260

Guest
Klopt, Laatste 1/2 maand was het inderdaad voornamelijk adviseur. De enige reden dat ik niet aftrad was omdat ik/we anders bang waren dat herjan de boel zou verpesten.


Hier ben ik het niet meeeens. Je krijgt een account, (en dan ook nog van iemand die niet eens op die wereld speelde). Dus hoe kan dit oneerlijk zijn? Joren en ik zijn de personen die zoveel tijd en moeite hebben gedaan om sylar te maken wat het is, niet forged.

Nog even wat.. @herjan, je kan wel zeggen dat het uitstel gedrag van Jack en mijzelf betreft sagra onze schuld is. Jij weet net zo goed als ik dat wanneer we wel in oorlog gingen/bleven etc forged toch kansloos was. hoeveel actieve spelers? 5/6? (dan tel ik mensen die tenminste iets kunnen.

Dat klopt, was ook zeker geen aanval.

Ik kan mij herinneren dat we als Forged erg veel geholpen hebben in de ontwikkeling van Sylar, dat mensen dorpen inleverden etc. Maar dat zal voor een gedeelte partijdig zijn.
 

DeletedUser38277

Guest
Een stam gesmeed in de hete landen van de Mercenaries en gezegend in de gloed van Ovidius.

Vraag me af of die gloed van ovidius zo goed was volgens mij eerder een kwelling geweest .
Zal wel de schuld zijn van sagra hahaha .

En sylar heeft gewoon zijn verstand gebruikt kan hem geen ongelijk geven man wat een stelletje zeurkonten zijn jullie zeg bla bla bla .
Zal wel een gezellige boel zijn daar misschien moet er een kleuterjuf een account maken op cas 2 en daar de leiding worden .
Dennis en Joren wij gaan dr een poar neme'n als muskebiers lief is mag hij ook komen @Kyro. ging jij nu het bier halen .
En @.Nemesis doe jij die lederhoze aan en maak dan een dansje ouwe rukker .

image.jpg

Wahah geweldig.. :D
 

DeletedUser76756

Guest
Wauw ik open even het AF niet. De afgelopen 10 pagina's samengevat:
  • Poar neem'n
  • Bullshit van Herjan
  • Hamilcar die met een volgespoten zakdoekje naar z'n ODA zit te kijken.
  • Sylar bashen
Allemaal een grote bek, maar te laf om op geen beperking te klikken. Moet toch een grap wezen dit?

Ik moest lachen
 

DeletedUser77892

Guest
Wauw ik open even het AF niet. De afgelopen 10 pagina's samengevat:
  • Poar neem'n
  • Bullshit van Herjan
  • Hamilcar die met een volgespoten zakdoekje naar z'n ODA zit te kijken.
  • Sylar bashen
Allemaal een grote bek, maar te laf om op geen beperking te klikken. Moet toch een grap wezen dit?
hahaha te laf om geen beperking te klikken? Vind je het gek, als je in een stam als Faith, BLR of DH zit is er geen logischere keuze te maken. Zonder edelgiga's tegen sagra zonder beperking als je de keus hebt om het niet te doen, dan ben je gewoon dom als je geen beperking kiest. Heeft niks met laf zijn te maken, niemand zit te wachten op 6000 edel incommings als je zelf met 100 edeltjes vooruit moet...
 

DeletedUser74219

Guest
Zorg jij ma dat je een goeie beurt krijgt vanavond corrie al is het ma met een spatel .
Tis weekend dan gaon we dr poar nemen .
@Kyro. je weet he biertje voor mij
 

DeletedUser70174

Guest
neej man, ik ga vanavond een kampvuur stoken wat zelfs in jou gehuchtje te zien is
 

DeletedUser77485

Guest
hahaha te laf om geen beperking te klikken? Vind je het gek, als je in een stam als Faith, BLR of DH zit is er geen logischere keuze te maken. Zonder edelgiga's tegen sagra zonder beperking als je de keus hebt om het niet te doen, dan ben je gewoon dom als je geen beperking kiest. Heeft niks met laf zijn te maken, niemand zit te wachten op 6000 edel incommings als je zelf met 100 edeltjes vooruit moet...

Gewoon een stelletje laffe mafklappers ;)
 
Reactiescore
205
Even een vraagje aan Giants. Heeft jullie leidertje darksummenors ooit gehoord van deffen, of weet die alleen hoe die de aanvalsknop moet gebruiken? Deflijsten maken kan die ook erg goed zo te zien, gewoon overal def aanvragen. Beetje jammer dat het grootste deel te laat komt.
 
Bovenaan