The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser77260

Guest
Een gegeven account overlopen naar sagra? Wie heeft dat account gegeven? Ohja, Indy. En die is volgens mij ook gestopt bij jullie, jullie hebben dus helemaal niets gegeven.

Dat heb ik ook niet gezegd, ik vind het beneden peil dat je het op deze manier hebt aangepakt. Ik ben het met je eens dat Fun erg belangrijk is etc. Je had nog een groot deel respect van mij kunnen behouden, als je als speler die kant op ging, het gaat mij niet om de punten, de edels of de troepen. Het gevoel dat je een account krijgt, dat gebruikt om iemand (lees: een stam) te helpen. om ze daarna de rug toe te keren, met dat gekregen account? Slechte actie, of jij of Joren de doorslag nou gaf, dat maakt niet uit.
 

DeletedUser76756

Guest
Moet ik hieruit opmaken dat jullie bij gebrek aan daadwerkelijke, goede, argumenten, maar slechte gezegdes gaan benoemen?

Dat sowieso, en ik maak er ook uit op dat ze het nog steeds niet begrepen hebben. Er is echter niet geruild dus dat spreekwoord gebruiken in deze situatie slaat ook weer alles.
 

DeletedUser70174

Guest
Moet ik hieruit opmaken dat jullie bij gebrek aan daadwerkelijke, goede, argumenten, maar slechte gezegdes gaan benoemen?

Ik zie dit meer als bullshit bestrijden met bullshit...

Waarom is dit opeens zo'n probleem? Dit hele verhaal speelde zich alweer paar maanden geleden af, waarom nu al dit gezeik weer ophalen??? Om de aandacht af te leiden van jullie daadwerkelijke faalacties ofzo?
 

DeletedUser77892

Guest
Ik zie dit meer als bullshit bestrijden met bullshit...

Waarom is dit opeens zo'n probleem? Dit hele verhaal speelde zich alweer paar maanden geleden af, waarom nu al dit gezeik weer ophalen??? Om de aandacht af te leiden van jullie daadwerkelijke faalacties ofzo?
Onze faalacties? Kijk even naar je stammies, ik ram 2 acc's compleet leeg, terwijl mijn clears 1-2 weken lopen. Daar begon dit namelijk mee, maar aangezien jullie hier geen reactie op kunnen geven is het onderwerp veranderd...
 

DeletedUser70174

Guest
Nou, wees er trots op jongen...
Jullie doen het een stuk beter, dat scheelt... Iedereen die ik tegenkom zet zelfs zn dorpen leeg... We edelde 50 dorpen per dag van spelers van jullie, zonder enige vorm van weerstand. Dorpen waren gewoon 100% leeg.

Dus alsjeblieft, begin ff bij jezelf ...
 
Reactiescore
205
Onze faalacties? Kijk even naar je stammies, ik ram 2 acc's compleet leeg, terwijl mijn clears 1-2 weken lopen. Daar begon dit namelijk mee, maar aangezien jullie hier geen reactie op kunnen geven is het onderwerp veranderd...

Je gooit uit je safe hoekje overal clears heen en er worden er een paar niet gedodged. Erg boeiend. Mochten wij hetzelfde doen bij elke clear die bij jullie sneuvelt door slecht dodge werk dan stond dit forum zo vol.
 

DeletedUser74016

Guest
Onze faalacties? Kijk even naar je stammies, ik ram 2 acc's compleet leeg, terwijl mijn clears 1-2 weken lopen. Daar begon dit namelijk mee, maar aangezien jullie hier geen reactie op kunnen geven is het onderwerp veranderd...

Mijn boerderijen rammen jullie weg. Dat doe je niet in je eentje hoor, maar met heel Faith. 1000 clears en een hele boel fakes.
 

DeletedUser67620

Guest
Al dat gezanik en gezeik...jeetje mina zeg..dus luitjes : Verleden heb je, toekomst moet je maken. Laten we het gezellig houden en steek lekker je tijd en energie in het spel ipv al dat heen en weer vingertje wijzen...doodsaai....
 

DeletedUser77260

Guest
Ik zie dit meer als bullshit bestrijden met bullshit...

Waarom is dit opeens zo'n probleem? Dit hele verhaal speelde zich alweer paar maanden geleden af, waarom nu al dit gezeik weer ophalen??? Om de aandacht af te leiden van jullie daadwerkelijke faalacties ofzo?

Omdat dennis er weer is op het AF, gezellig toch? :p

Nou, wees er trots op jongen...
Jullie doen het een stuk beter, dat scheelt... Iedereen die ik tegenkom zet zelfs zn dorpen leeg... We edelde 50 dorpen per dag van spelers van jullie, zonder enige vorm van weerstand. Dorpen waren gewoon 100% leeg.

Dus alsjeblieft, begin ff bij jezelf ...

Groeierd :(
 

DeletedUser77892

Guest
Je gooit uit je safe hoekje overal clears heen en er worden er een paar niet gedodged. Erg boeiend. Mochten wij hetzelfde doen bij elke clear die bij jullie sneuvelt door slecht dodge werk dan stond dit forum zo vol.
Dat is het hem juist, het gaat niet om een paar clears die niet gedodged worden. Ik had 500 clears lopen op noordter, en GEEN van die clears is gedodged. Laat alles staan om zo weg gemept te worden. Gewoon triest eigenlijk, een week tijd om je voor te bereiden en er is daar gewoon niks gedaan.

Bij polloes kan ik het nog begrijpen, zoals hij zegt daar loopt een groot deel van faith op, hoge teller veel gesloopt. Dan maak je wel is missers. Zal mij ook zeker overkomen. Maar zoals hierboven gezegd, een week lopen mijn clears en noordter doet gewoon niks.
 

DeletedUser77389

Guest
Hij is weggegaan omdat hij zich verraden voelde door de leden van iRatio. Nou wat en held ben je dan als je vervolgens dan zelf de leden van Forged verraad. Alle andere redenen zijn bullshit. In de spoiler de onzinrede van team Sylar.

8b2593e932bcbba714c38342ab643739.png

Zoals ik al zei: Dennis voelde zich verraden door zijn de leden die naar iRatio gingen. En vervolgens besloot hij om dan maar de leden van Forged te verraden, wat een held ben je dan. Misschien hadden deze leden wel gelijk, door het constante falen en uitstelgedrag van jou en Jack!

Het constante falen? Zonder hem en Jack was heel je stammetje er niet eens man. Dan zat jij hier je samenwerking met M. nog te ontkennen

Ik vind het nog altijd gek hoe jij het niet met dingen eens kan zijn waar je niet eens bij bent geweest. Alsof jij even gaat beoordelen wat er wel en niet is gebeurd ga toch weg man!

Volgens mij kan jij dat ook verdomd goed.

Ga je weer? Voor de zoveelste keer, een nap gesmeed tussen 2 stammen waar ik op moment van maken niet speelde, en daarna nooit achter gestaan heb. Was het niet dat jack leiding was in forged had ik allang geleaved uit forged. Je kan er over blijven zeiken, maar voor mij is die nap er nooit geweest, kan ik em ook niet gebroken hebben...
Je kan nu wel op het AF lekker lopen zeveren, maar ga is VV draaien voor je stamgenoten, ik ram heel noordter leeg op moment, maar jij zit liever op het AF dan je stammies te helpen...

Dus als ik niet speel maar een stam join en het niet eens ben met de regels die al gemaakt zijn hoef ik mij daar niet aan te houden o_O

Rare vent blijf jij ook. Blijf ook vooral door zeuren over sylar je bent namelijk zelf namelijk de grootste vuillak.

Dat is het hem juist, het gaat niet om een paar clears die niet gedodged worden. Ik had 500 clears lopen op noordter, en GEEN van die clears is gedodged. Laat alles staan om zo weg gemept te worden. Gewoon triest eigenlijk, een week tijd om je voor te bereiden en er is daar gewoon niks gedaan.

Bij polloes kan ik het nog begrijpen, zoals hij zegt daar loopt een groot deel van faith op, hoge teller veel gesloopt. Dan maak je wel is missers. Zal mij ook zeker overkomen. Maar zoals hierboven gezegd, een week lopen mijn clears en noordter doet gewoon niks.

Je zal wel niet intressant genoeg zijn met je nieuwe stammetje om te dodgen. Of kan ik stammetje beter weg laten omdat als jij het niet eens bent met de leiding toch je eigen pad zomaar trekt en tegen die regels in gaat.

Dat is bijna net zo leuk als dat je hier cool doet over je ODA maar iratio laat je het liefst achter je. Sagra heeft volgens mij met edelgiganten (na grotendeels aanvallen van jullie op de edelgiganten) en zonder edelgiganten laten zien jullie te kunnen over lopen. Dat is volgens mij veel beter dan jou miezerige beetje ODA dat je nu nog haalt. De vraag is of je ook nog zo groot praat als sagra met jou front krijgt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77260

Guest
Het constante falen? Zonder hem en Jack was heel je stammetje er niet eens man. Dan zat jij hier je samenwerking met M. nog te ontkennen

Dennis is in mijn boekje een zeer gewaardeerd leider, hij zal ook eerlijk moeten toegeven dat hij maanden voor de overstap al teruggestapt is, officieus. Jack, ik en Herjan(later Der Recon) waren de aanwezige leiders.
 

DeletedUser76756

Guest
Het constante falen? Zonder hem en Jack was heel je stammetje er niet eens man. Dan zat jij hier je samenwerking met M. nog te ontkennen

Hahaha zelfs pompierken heeft meer gedaan voor Forged dan Dennis.
 
Bovenaan