The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser74016

Guest
Clears op polloes lopen een week en jahoor, ram gewoon clears en deff weg. Ben benieuwd hoeveel oda ik deze massa ga pakken :D
Vorige keer op kloontje en noordter hetzelfde, nu is polloes aan de beurt. Leren ze in sagra niet wat dodgen inhoud? Of denken jullie na 2 massa's nog steeds dat ik geen clears stuur?

Wij zijn oda aan het pakken, en veel aan het slopen. Er is meer in het spel dan alleen maar je duizenden edels spammen, die wij niet hebben. Polloes heeft af gelopen 7 dagen geen dorp meer van ons gepakt. Zal ook lastig gaan als je je offence thuis laat wegrammen door ons. Voor nu lijkt het erop dat we polloes goed gestopt hebben in het edelen van ons, en dat we dat account goed in puin knallen.

Ik werd depressief van mijn teller :p
Maar ik heb de afgelopen tijd zowat alleen maar clears en fakes op het achterland gezien en dan slopen ze ook echt leuke gebouwen hoor. Nu aan het front hoor, maar daar komen jullie niet doorheen :)

In de voorgaande massa zag je dan hier en daar een droevig treintje voorbij komen dat uiteindelijk doodliep. Toen ze erachter kwamen dat dat niet werkte zeiden ze: "Hey, dit werkt niet, misschien een ander goed idee?". Toen kwam het idee om te gaan clusterfucken, want jah zo kunnen ze misschien wel dorpen edelen. In plaats van dat ze mijn dorpen proberen te edelen en zo CF's te vormen, gaan ze BBs edelen in mijn cluster.

Maar tot nu toe spelen jullie het wel goed hoor.

PS: Volgens mij zijn dorpen van 1300 bijl en wat lc geen clears. Hier en daar vergeet ik idd wel eens wat clears.
 

DeletedUser76756

Guest
k ben het met een aantal dingen niet eens maar dat is niets nieuws natuurlijk.

Ik vind het nog altijd gek hoe jij het niet met dingen eens kan zijn waar je niet eens bij bent geweest. Alsof jij even gaat beoordelen wat er wel en niet is gebeurd ga toch weg man!
 

DeletedUser71739

Guest
Afstublieft herjan hou jezelf toch niet zo voor de gek... dat doe ik wel :p

Iedereen weet toch hoe het liep in Forged, daarvoor hoefde je geen deel uit te maken van de stam.
 

DeletedUser38277

Guest
Don't be a hypocrite. Jij loopt lachend met een gegeven account over naar Sagra ;)
Een gegeven account overlopen naar sagra? Wie heeft dat account gegeven? Ohja, Indy. En die is volgens mij ook gestopt bij jullie, jullie hebben dus helemaal niets gegeven.

Je durft wel hé. Dat bekkie van jou staat me niet aan op deze manier. Bedenk maar eens goed van wie/welke stam jij alles hebt gekregen!
Dat bekkie van jou staat me niet aan, Herjan. Maar is niet voor niets de reden dat je uit de leiding gekickt werd. Van wie/wat heb ik alles gekregen? Volgens mij is zijn er maar 2/3 die me ooit echt hebben geholpen.

Nee het had net meer dan 900 edels.
Er is een groot verschil tussen 900 en 10.000 edels.
Een ongelooflijk groot verschil tussen, de huidige nummer 1 niet eens kunnen inhalen (toen lord banaan die al over de 10 mil zat) en de huidige nummer 1 10 keer overtreffen. Dus wat je hier zegt slaat kant nog wal

Daarbij heb jij geen recht van spreken. Jij bent degene die verantwoordelijk is voor die idiote aantallen edels. Zelfs toen mensen jou vertelde. is dit wel een goed idee? Sagra kan het ook doen!
Nee we hebben niet eens eerlijk kunnen stemmen want je had ze al naar de wereld gehaald. En dan verraad je ons ook nog is en loop je over naar sagra omdat je bang voor ze bent.

Waar kom je aan deze onzin? Ik heb geen enkel account naar casual 2 gehaald, behalve fustercluck. Darchy was gekomen vanwege oracleone die bij ons speelde. Daarna zijn er spelers via (als ik het goed heb) Darchy ook naar ons gekomen.

@Iedereen tegelijk. Leuk jullie reacties zo fel op mij te zien. Zegt alweer genoeg hoeveel respect jullie hebben voor een ex-stamgenoot. Petje af. Zoals ik al eerder heb vernoemt toonde Sagra nog meer respect terwijl ze vijanden waren. Nu ik hier zit vraag ik mezelf maar 1 ding af; waarom ging ik niet eerder naar deze stam?
 

DeletedUser71739

Guest
Ik heb ook alles gedaan voor Sagra maar als het niet gaat werken zou ik me er ook overheen zetten en een andere weg inslaan. Iedereen weet dat het een zooitje was in Forged.
 

DeletedUser44403

Guest
@Iedereen tegelijk. Leuk jullie reacties zo fel op mij te zien. Zegt alweer genoeg hoeveel respect jullie hebben voor een ex-stamgenoot. Petje af.

Dennis, eerlijk, wat had je verwacht?
Dat zij (diegene met de felle reacties) u actie zouden bejubelen?

Voor mij is het gewoon een spel, dat draait om plezier.
Ookal versta ik u keuze nu nog steeds maar half, toch hebk een leuke tijd meegemaakt me u.
 

DeletedUser77892

Guest
Een gegeven account overlopen naar sagra? Wie heeft dat account gegeven? Ohja, Indy. En die is volgens mij ook gestopt bij jullie, jullie hebben dus helemaal niets gegeven.


Dat bekkie van jou staat me niet aan, Herjan. Maar is niet voor niets de reden dat je uit de leiding gekickt werd. Van wie/wat heb ik alles gekregen? Volgens mij is zijn er maar 2/3 die me ooit echt hebben geholpen.



Waar kom je aan deze onzin? Ik heb geen enkel account naar casual 2 gehaald, behalve fustercluck. Darchy was gekomen vanwege oracleone die bij ons speelde. Daarna zijn er spelers via (als ik het goed heb) Darchy ook naar ons gekomen.

@Iedereen tegelijk. Leuk jullie reacties zo fel op mij te zien. Zegt alweer genoeg hoeveel respect jullie hebben voor een ex-stamgenoot. Petje af. Zoals ik al eerder heb vernoemt toonde Sagra nog meer respect terwijl ze vijanden waren. Nu ik hier zit vraag ik mezelf maar 1 ding af; waarom ging ik niet eerder naar deze stam?

Jij bent degene die met het idee kwam. Zonder jou was dit nooit gebeurd. Kan je het nu wel ontkennen, maar maakt het alleen maar zieliger.
Respect? Respect voor een ex LEIDER notabene, die overloopt naar de vijand? Verwacht je dan echt respect? Komop man...

Jij was leiding, jij hebt mede besloten die BG met sagra aan te gaan en daar ging je de fout in. De grootste keus voor de spelers om de donalds te volgens was deze idiote bg. Je hebt het aan je eigen beleid te danken dat zij naar iRatio gingen, en dan gebruik je dat maar als drogreden om de nummer 1 te joinen omdat je bang bent en een easy win wilt. En dat is het moment dat al het respect dat ik voor je had verdwenen is. Niet eens toen jullie die bg aangingen, dat kon ik nog door de vingers zien vanwege het feit dat we daarna nog op sagra zouden gaan, maar jij verraad gewoon alles en iedereen waar je aan gewerkt had...


Ik ben het met een aantal dingen niet eens maar dat is niets nieuws natuurlijk. Ik ga er ook niet meer op in want het leid toch tot niets.

Zoals bloodbad zei, laten we maar vooruit kijken :p

Normaal ben je er als de kippen bij om iemand zijn post onderuit te halen, en jou visie neer te pennen en nu niet? Stiekem slaat herjan daar gewoon de spijker op zijn kop he!

Ik werd depressief van mijn teller :p
Maar ik heb de afgelopen tijd zowat alleen maar clears en fakes op het achterland gezien en dan slopen ze ook echt leuke gebouwen hoor. Nu aan het front hoor, maar daar komen jullie niet doorheen :)

In de voorgaande massa zag je dan hier en daar een droevig treintje voorbij komen dat uiteindelijk doodliep. Toen ze erachter kwamen dat dat niet werkte zeiden ze: "Hey, dit werkt niet, misschien een ander goed idee?". Toen kwam het idee om te gaan clusterfucken, want jah zo kunnen ze misschien wel dorpen edelen. In plaats van dat ze mijn dorpen proberen te edelen en zo CF's te vormen, gaan ze BBs edelen in mijn cluster.

Maar tot nu toe spelen jullie het wel goed hoor.

PS: Volgens mij zijn dorpen van 1300 bijl en wat lc geen clears. Hier en daar vergeet ik idd wel eens wat clears.

Moet ik nou echt mijn berichten gaan posten van gister en eergister? Waar ik op volle deff dorpen loop en volle clears weg ram. Want je mist er een flink aantal... Ik heb niet voor niets met een klein aantal clears al 1,2 mill oda gepakt. En er zullen er nog meer volgen, dus ik zou maar is je dodges na lopen.
Moet wel zeggen dat ik het echt nice vind dat je nog aanwezig bent een door speelt. Zat mensen waren allang gaan lopen, maar jij zet door. (complimenten mogen ook gegeven worden, al zal het jullie niet boeie of ik die wel of niet geef)
 

DeletedUser38277

Guest
Jij bent degene die met het idee kwam. Zonder jou was dit nooit gebeurd. Kan je het nu wel ontkennen, maar maakt het alleen maar zieliger.
Respect? Respect voor een ex LEIDER notabene, die overloopt naar de vijand? Verwacht je dan echt respect? Komop man...

Jij was leiding, jij hebt mede besloten die BG met sagra aan te gaan en daar ging je de fout in. De grootste keus voor de spelers om de donalds te volgens was deze idiote bg. Je hebt het aan je eigen beleid te danken dat zij naar iRatio gingen, en dan gebruik je dat maar als drogreden om de nummer 1 te joinen omdat je bang bent en een easy win wilt. En dat is het moment dat al het respect dat ik voor je had verdwenen is. Niet eens toen jullie die bg aangingen, dat kon ik nog door de vingers zien vanwege het feit dat we daarna nog op sagra zouden gaan, maar jij verraad gewoon alles en iedereen waar je aan gewerkt had...
Ik ben zeker niet degene die met het idee kwam, ik was voor het idee, maar ik kwam er niet mee. ;) Jij speelde niet eens, maar het is natuurlijk altijd makkelijker om de vijand de schuld te geven.

Ik was leiding, ik ging voor die bg, maar volgens mij was het nog altijd democratie? leiding waarvan 5/5 akkoord waren, leden waarvan iedereen op 2 na akkoord waren. hmmm, mijn schuld allemaal. Als lid hoor je niet op te stappen als je het niet eens bent 1 beslissing, dan blijf je en probeer je het op te lossen. Zo niet, zegt dat genoeg over de stam toch? Dus blijf maar zeggen dat ik overstap voor een easy win en omdat ik bang ben. Winnen is een extra, plezier is een must. Sagra biedt dat, Forged niet.

Normaal ben je er als de kippen bij om iemand zijn post onderuit te halen, en jou visie neer te pennen en nu niet? Stiekem slaat herjan daar gewoon de spijker op zijn kop he!

Of omdat hij wel volwassen genoeg is om in te zien dat deze discussie toch nutteloos is?
 

DeletedUser71739

Guest
Moet wel zeggen dat ik het echt nice vind dat je nog aanwezig bent een door speelt. Zat mensen waren allang gaan lopen, maar jij zet door. (complimenten mogen ook gegeven worden, al zal het jullie niet boeie of ik die wel of niet geef)

Niet echt nee :rolleyes:
 

DeletedUser77892

Guest
Ik ben zeker niet degene die met het idee kwam, ik was voor het idee, maar ik kwam er niet mee. ;) Jij speelde niet eens, maar het is natuurlijk altijd makkelijker om de vijand de schuld te geven.

Ik was leiding, ik ging voor die bg, maar volgens mij was het nog altijd democratie? leiding waarvan 5/5 akkoord waren, leden waarvan iedereen op 2 na akkoord waren. hmmm, mijn schuld allemaal. Als lid hoor je niet op te stappen als je het niet eens bent 1 beslissing, dan blijf je en probeer je het op te lossen. Zo niet, zegt dat genoeg over de stam toch? Dus blijf maar zeggen dat ik overstap voor een easy win en omdat ik bang ben. Winnen is een extra, plezier is een must. Sagra biedt dat, Forged niet.



Of omdat hij wel volwassen genoeg is om in te zien dat deze discussie toch nutteloos is?
Oke als lid hoor je niet op te stappen, maar probeer je dingen op te lossen. Als leider stap je gelijk op en loop je naar de vijand. Dat is voor jou blijkbaar hetzelfde? Komop, doe dan in ieder geval je best, nu geef je mij niet eens een kans om je op de feiten te drukken, want je doet het met je eigen post al. Hoe hypocriet wil je zijn....

Hoe je het ook wend of keert, het blijft verraad en een vieze naaistreek wat jij gedaan hebt. Het zou je sieren als je dat is toegeeft ipv je vinger te blijven wijzen naar spelers die het niet eens zijn met beleid en daarom leaven. Die vervolgens gewoon doorgaan met beuken op de oude vijand en geen aanval of naaistreek naar hun oude stam uithalen. Ik persoonlijk heb ook op het forum van forged gezet waarom ik leavde en dat elke speler in forged op mijn steun kan rekenen, zolang ik maar op sagra los kon gaan en geen acties van forged hoefde te verwachten.
 

DeletedUser71739

Guest
Een nap negeren is verraad en een naaierstreek, wie is er nu hypocriet dan?
 

DeletedUser77892

Guest
Een nap negeren is verraad en een naaierstreek, wie is er nu hypocriet dan?
Ga je weer? Voor de zoveelste keer, een nap gesmeed tussen 2 stammen waar ik op moment van maken niet speelde, en daarna nooit achter gestaan heb. Was het niet dat jack leiding was in forged had ik allang geleaved uit forged. Je kan er over blijven zeiken, maar voor mij is die nap er nooit geweest, kan ik em ook niet gebroken hebben...
Je kan nu wel op het AF lekker lopen zeveren, maar ga is VV draaien voor je stamgenoten, ik ram heel noordter leeg op moment, maar jij zit liever op het AF dan je stammies te helpen...
 

DeletedUser76756

Guest
Een nap negeren is verraad en een naaierstreek, wie is er nu hypocriet dan?

Een NAP negeren is zeker verraad en een naaistreek. Echter diplomatiek gezien hadden Sagra en iRatio geen NAP. Sagra en Forged hadden een NAP die ook aan beide kanten erkend werd. Wat ik al eerder heb aangegeven, deze leden wilden verder nadat FU verslagen was en dat stelde de leiding constant uit.
 

DeletedUser71739

Guest
Ik wou gewoon even meedoen met zeveren :p na de bg is een nap afgesproken en jij hebt toch deel uitgemaakt van de bg, ook al was je er zo op tegen.

Wanneer ben ik nu op het af laatste tijd, alleen maar gezever hier :) en je hoeft mij echt niet te vertellen wat ik moet doen hoor ;)
 

DeletedUser76756

Guest
Wie heeft dat account gegeven? Ohja, Indy. En die is volgens mij ook gestopt bij jullie, jullie hebben dus helemaal niets gegeven.

Indy heeft jou dat account inderdaad gegeven. Moet het dan uitmaken of hij gestopt is of niet? Nee dat maakt niet uit. Het is en blijft verraad van jou tegenover Forged.

@Iedereen tegelijk. Leuk jullie reacties zo fel op mij te zien. Zegt alweer genoeg hoeveel respect jullie hebben voor een ex-stamgenoot. Petje af. Zoals ik al eerder heb vernoemt toonde Sagra nog meer respect terwijl ze vijanden waren. Nu ik hier zit vraag ik mezelf maar 1 ding af; waarom ging ik niet eerder naar deze stam?

Wat verwacht je als je je stam verraad? Dat mensen aardig gaan zijn? Voor ex-stamgenoten altijd respect voor verraders niet.

Als lid hoor je niet op te stappen als je het niet eens bent 1 beslissing, dan blijf je en probeer je het op te lossen. Zo niet, zegt dat genoeg over de stam toch? Dus blijf maar zeggen dat ik overstap voor een easy win en omdat ik bang ben. Winnen is een extra, plezier is een must. Sagra biedt dat, Forged niet.

Als lid hoor je inderdaad niet op te stappen als je het niet eens bent met het beleid. Dan probeer je het op te lossen. Zo niet, zegt dat genoeg over de speler zelf en niet de stam.
Ditzelfde geld voor als een je lid de stam verlaat omdat hij het niet eens eens met jouw beleid. Dan probeer je dat met het lid op te lossen. En loop je niet weg naar de vijand. Doe je dat wel, dan zegt dat genoeg over de speler zelf en niet de stam!
 

DeletedUser77892

Guest
Ik wou gewoon even meedoen met zeveren :p na de bg is een nap afgesproken en jij hebt toch deel uitgemaakt van de bg, ook al was je er zo op tegen.

Wanneer ben ik nu op het af laatste tijd, alleen maar gezever hier :) en je hoeft mij echt niet te vertellen wat ik moet doen hoor ;)
deel uitgemaakt is een groot woord. Enige wat ik gedaan heb toen ik ervan hoorde is terug beginnen te loggen om zoveel mogelijk onrust te stoken. Dat lukte me ook, echter was de forged leiding niet gek en kreeg ik daar natuurlijk voor op me kop.
Daarna weer inactief geworden tot jack me vertelde dat hij ging stoppen en me de keus gaf, mijn account weer terug nemen, of op bb zetten. Ik koos ervoor mijn account terug te nemen en forged te leaven ;)

Ik hoef je zeker niet te vertellen wat je moet doen. Echter zou ik zelf wel weten waar ik me tijd in steek, red liever het acc van een stammie dan dat ik op het AF zit, doe ik alleen als ik op tw al me zaken gedaan heb, maarja moet je idd zelf weten, ik vind die 10mill oda die ik zojuist gepakt heb geen probleem :p
Ook een mooie award erbij, en zo te zien vandaag weer
 
Bovenaan