-HGK- vs Vulpes

DeletedUser

Guest
Op een mooie winterdag had Zaletio het gezag
Hij bleek een leider dat spartelde met geweeën
Zijn eigen eer trotseerde dat voor twee
een aanbeeld wat staat in zijn kamer, zoveel eer wat hij zich toegeeft
Daar wil hij het niet bij laten, een groepje aanhang gaat met hem mee
Zei die leven in hun eigen dromen & nooit wakker bekomen
De naam die door het kerkhof luidt, volgt de geur van zijn Ego-Snuit
De zwarte ridder met zijn waanzinwolven, zijn aanhang heeft zijn plaats mogen ontgronden

Dagenlang is het Geweeën & getier, Wij mogen dit allemaal meemaken van deze klier
Praat tegen een steen of muur, daarmee zul je meer berijken dan met dit gevuur
Zijn daden zijn negatief geweken, gedaald naar zijn fantasieleven
Zijn plannen zijn onteevenaren, het moraal van deze wereld zal het zeker schaden
Kritiek leveren dat is wat hij kan, ieder is moe van zijn gezwam
Zaletio je mag het weten, niemand heeft medeleven
Nimmer zal iemand jou kunnen bestijgen & jou aan zijn zwaard kunnen rijgen
Deze jongen zal nu zwijgen, gezien hij veel commentaar gaat krijgen



Algemeen Tw-Blad 08/01/13

God dacht je dat het niet erger kon worden.
Komt mlicka weer langs.
Wat een zielig figuurtje ben jij toch:eek:
 

DeletedUser62448

Guest
Tuurlijk maat, maak het persoonlijk en ga het zo op de man spelen. Erg volwassen.
En dan nog dit soort spelfouten maken ook. Schaam je kapot Mlicka, schaam je echt kapot.

Als mijn Nederlands niet goed genoeg was, was ik al van deze server gekickt.
Spellingsfouten maakt iedereen.

De zwarte ridder met zijn waanzin wolven is ondanks ook gesignaleerd in Phineas & Pferp.
Zijn populairiteit strijkt uit zover zijn fantasie kan rijken, zijn houvast is zijn standpunt.
Het land waar geen spellingsfouten voorkomt, een wereld waar dat mogelijk is, is in jou fantasie.
Een land waar Ik op de ignore-list stond, maar waar elke post toch zijn aandacht trekt.
Zo wek ik de aandacht ook van zijn waanzinwolven, algemeen voorstander van heer der wet.

God dacht je dat het niet erger kon worden.
Komt mlicka weer langs.
Wat een zielig figuurtje ben jij toch:eek:

Opperwolf schiet zijn Zwarte heer te hulp, inwoners beginnen te beven
Kwestie van tijd, de sterksten zullen overleven
de waanzin dat verstrekt over land, maakt men van kant
woorden zo machtig als zijn zwaard, noch zijn ze waard
Waarde word gehecht aan eerlijkheid, deze zijn jullie kwijt
Moge de toekomst goed gezind zijn
 

DeletedUser26046

Guest
Allereerst wordt je nooit van deze server gekicked vanwege je spelling. Maar het verschil tussen 'zij' en 'zei' is echt een basisprincipe. Als je de moeite doet om zo'n geweldig gedicht te maken, probeer het dan iig normaal leesbaar te houden. Verder erg hilarisch dat je aangaf je niet druk te maken dat ik je mogelijk op de ignore list zou gaan zetten, maar dat elke post je erover gaat whinen. Maak je je zo druk om je ego?

Daarnaast ach prima, valt verder niet op in te gaan. Het was net zo fijn dat je verdwenen was van w24, maar helaas moet je het weer verpesten met je comeback. Was je niet van plan nooit meer op w24 te posten? Zo'n wannabee-flame / soort TLD post heeft totaal geen toegevoegde waarde voor dit topic.
 

DeletedUser62448

Guest
Allereerst wordt je nooit van deze server gekicked vanwege je spelling. Maar het verschil tussen 'zij' en 'zei' is echt een basisprincipe. Als je de moeite doet om zo'n geweldig gedicht te maken, probeer het dan iig normaal leesbaar te houden. Verder erg hilarisch dat je aangaf je niet druk te maken dat ik je mogelijk op de ignore list zou gaan zetten, maar dat elke post je erover gaat whinen. Maak je je zo druk om je ego?

Daarnaast ach prima, valt verder niet op in te gaan. Het was net zo fijn dat je verdwenen was van w24, maar helaas moet je het weer verpesten met je comeback. Was je niet van plan nooit meer op w24 te posten? Zo'n wannabee-flame / soort TLD post heeft totaal geen toegevoegde waarde voor dit topic.

Waardig genoeg om reacties te lokken.
Tot grote spijt moet ik jou erop wijzen dat Ego word geschreven als Echo.
Mijn verhaal
Zover mijn Echo kan luiden zal deze altijd terugkeren.
hij zal botsen op de hoge rotsen & zich keren.

Mijn herkomst heeft ergenis doen opstaan uit zijn graf
Maar niet uit het kerkhof wat op het land van -hgk- lag
Een kerkhof wat in de toekomst nog moet onstaan, op de plek waar zaletio zal vergaan
Waar de grond bevuilt is met leugends & geen plant of dier kan leven of groeien.
Waar ziekte uitbreekt van walging & oorlog ontstaat uit haat.

Samenhang tussen 2 werelden, Waar het goede overwint.
Waar Echo's niet meer terugkaatsen & zich verspreiden over de landschappen vol bloei.
Waar de lucht niet rot naar Ego, maar ruikt naar overwinning.
Waar dictatuur geen houvast meer heeft. waar democratie voorop staat.
Waar men nog lang & gelukkig leeft.
 

DeletedUser35742

Guest
Tuurlijk maat, maak het persoonlijk en ga het zo op de man spelen. Erg volwassen.
En dan nog dit soort spelfouten maken ook. Schaam je kapot Mlicka, schaam je echt kapot.

Als jij iedereen die niet backstabbed backstabbers noemt, en iedereen die het wel doet in bescherming neemt ben jij toch juist degene die het op de man(nen) afspeelt of zie ik dat verkeerd?
 
Reactiescore
1.139
Als jij iedereen die niet backstabbed backstabbers noemt, en iedereen die het wel doet in bescherming neemt ben jij toch juist degene die het op de man(nen) afspeelt of zie ik dat verkeerd?

Lol hoe vaak is er nu wel niet gezegt dat zal NOOIT heeft gezegt of die genen wel of niet een backstabber is alleen dat er geen bewijs was dus ja je ziet het verkeerd alweer :eek:
 

DeletedUser26046

Guest
Lol hoe vaak is er nu wel niet gezegt dat zal NOOIT heeft gezegt of die genen wel of niet een backstabber is alleen dat er geen bewijs was dus ja je ziet het verkeerd alweer :eek:

Merci.
Verder blijkt nu opeens dat iemand naar aanleiding van bewijs een backstabber noemen hetzelfde is als een gedicht schrijven uit het niks over iemands ... (tja, wat eigenlijk?). Volgens mij begrijpt Hokuz niet echt wat op de man spelen inhoudt.
 

DeletedUser

Guest
Allereerst wordt je nooit van deze server gekicked vanwege je spelling. Maar het verschil tussen 'zij' en 'zei' is echt een basisprincipe. Als je de moeite doet om zo'n geweldig gedicht te maken, probeer het dan iig normaal leesbaar te houden. Verder erg hilarisch dat je aangaf je niet druk te maken dat ik je mogelijk op de ignore list zou gaan zetten, maar dat elke post je erover gaat whinen. Maak je je zo druk om je ego?

Daarnaast ach prima, valt verder niet op in te gaan. Het was net zo fijn dat je verdwenen was van w24, maar helaas moet je het weer verpesten met je comeback. Was je niet van plan nooit meer op w24 te posten? Zo'n wannabee-flame / soort TLD post heeft totaal geen toegevoegde waarde voor dit topic.

Ironisch dat deze post kwam, net nadat A. jij en ik het over het betreurende niveau hier hadden.

Mlicka verpersonaliseert het niveau volledig.
 

DeletedUser26046

Guest
Woordenverzinnen is kunst.?

Hij maakt een klein foutje door de woorden 'personaliseren' en 'verpersoonlijken' door mekaar te halen. Dat is een miniem foutje en uit de context kon zelfs de baviaan die ik hou in mijn kamer begrijpen wat de betekenis was. Jij ziet niet eens het verschil tussen 'zei' en 'zij' :eek:. Dan denk je nog iemand te kunnen verbeteren ook.

Beter ga je in op de inhoud. Ow wacht, dat was niet mogelijk bij jou :eek:.
 

DeletedUser35742

Guest
Ik snap al wat hier aan de hand is. Ex-tanken backstabbed iemand, Zaletio neemt hem in bescherming. Ergens buiten Tanken word er niet gestabbed--->iedereen is een stabber. Iemand van buiten Tanken maakt een typfoutje--->Zaletio moet en zal er op reageren. Tanken lid maakt een typfoutje--->zelfs Zaletio's baviaan snapt wat diegene bedoelde. Ik zie hier een trend...iedereen die niet Zaletio zelf of zijn aanhang is heeft het fout, iedereen die bij Zaletio hoort of heeft gehoord heeft altijd gelijk.

En zich maar afvragen waar de kritiek vandaan komt:eek:
 

DeletedUser26046

Guest
Ik snap al wat hier aan de hand is. Ex-tanken backstabbed iemand, Zaletio neemt hem in bescherming. Ergens buiten Tanken word er niet gestabbed--->iedereen is een stabber. Iemand van buiten Tanken maakt een typfoutje--->Zaletio moet en zal er op reageren. Tanken lid maakt een typfoutje--->zelfs Zaletio's baviaan snapt wat diegene bedoelde. Ik zie hier een trend...iedereen die niet Zaletio zelf of zijn aanhang is heeft het fout, iedereen die bij Zaletio hoort of heeft gehoord heeft altijd gelijk.

En zich maar afvragen waar de kritiek vandaan komt:eek:

Je snapt er vrij weinig van hè?

Ik heb bij jou het bewijs gezien van jouw backstab, dus ja ik zie jou als een backstabber. Bij SPMX is het bewijs duidelijk, het ligt voor je neus en AlexAlex heeft het zelf toegegeven. Bij Fanta is het bewijs inderdaad uit de statestieken te zien, maar Fanta zelf beweert dat hij hem gewaarschuwd heeft.

Bij Fanta heb ik nooit gezegd dat hij onschuldig is? Ik heb alleen gezegd dat ik geen bewijs heb gezien dus niet kan oordelen wie er schuldig is. In tegenstelling tot jou wacht ik op bewijs met iemand te veroordelen ;). Zou je misschien ook eens moeten doen? Jij wijst zo vaak met je vingertje, misschien moet je jezelf eens afvragen of het terecht is te wijzen zonder bewijs of enige onderbouwing. Die mist namelijk altijd bij jou.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap al wat hier aan de hand is. Ex-tanken backstabbed iemand, Zaletio neemt hem in bescherming. Ergens buiten Tanken word er niet gestabbed--->iedereen is een stabber. Iemand van buiten Tanken maakt een typfoutje--->Zaletio moet en zal er op reageren. Tanken lid maakt een typfoutje--->zelfs Zaletio's baviaan snapt wat diegene bedoelde. Ik zie hier een trend...iedereen die niet Zaletio zelf of zijn aanhang is heeft het fout, iedereen die bij Zaletio hoort of heeft gehoord heeft altijd gelijk.

En zich maar afvragen waar de kritiek vandaan komt:eek:

Iedereen is een stabber? Zale heeft een paar voorbeelden gegeven als bewijs dat er gestabbed werd, wat zelfs een blinde kan zien.

Verder was het typefoutje van Mlicka en mij toch wel verschillend, Mlicka viel zaletio persoonlijk aan, maakte er een gedicht van en maakte vervolgens één van de domste spelfouten die een mens kan maken.

Bij mij was alleen contaminatie het probleem, de woorden waren even door elkaar geschud. Verder, zonder diep op de aard van de spelfout in te gaan, het is namelijk geen klas Nederlands hier, was het logisch dat zaletio Mlicka aanviel vanwege het 'betoog'. Ik daarentegen steunde hem en dus is het logisch dat hij mij verdedigd.

Logisch nadenken is jou niet altijd gegeven.
 

DeletedUser62448

Guest
Hij maakt een klein foutje door de woorden 'personaliseren' en 'verpersoonlijken' door mekaar te halen. Dat is een miniem foutje en uit de context kon zelfs de baviaan die ik hou in mijn kamer begrijpen wat de betekenis was. Jij ziet niet eens het verschil tussen 'zei' en 'zij' :eek:. Dan denk je nog iemand te kunnen verbeteren ook.

Beter ga je in op de inhoud. Ow wacht, dat was niet mogelijk bij jou :eek:.

Hokuz liet de waarheid al naar boven halen
Maar ik ga er niet van afdwalen
Zaletio, maakt van dit AF een school, wat ben je dan voor halve zool?
verkeerde spelling is wat iedereen kent, het snelle typen & verzend
Wie hier een probleem van wil maken, kan enkel onzin kwaken
Stiekum kan ik jou diep raken, al zul je hierover altijd staken
Wie haalt het niveau naar benee, een dichter of een blaaskaak voor 2?
Droevig zal ik het niet noemen, dat zou het AF-niveau verknoeien
Al zou dat mij niks boeien, gezien jij enkel onzin kunt loeien
Al deze woorden voor een spellingsfout, och och och, wat was ik even stout
Zoals al eerder vermeld, ik vind dat je, je aansteld, je bent immers diegene die ieder kweld

Klagen is geen oplossing voor problemen, het beste is te stoppen met wenen
Laat het goede voorbeeld blijken & stop met zeiken
ik kan netzo lang dichten tot jij zult bezwijken
 

DeletedUser

Guest
Hokuz liet de waarheid al naar boven halen
Maar ik ga er niet van afdwalen
Zaletio, maakt van dit AF een school, wat ben je dan voor halve zool?
verkeerde spelling is wat iedereen kent, het snelle typen & verzend
Wie hier een probleem van wil maken, kan enkel onzin kwaken
Stiekum kan ik jou diep raken, al zul je hierover altijd staken
Wie haalt het niveau naar benee, een dichter of een blaaskaak voor 2?
Droevig zal ik het niet noemen, dat zou het AF-niveau verknoeien
Al zou dat mij niks boeien, gezien jij enkel onzin kunt loeien
Al deze woorden voor een spellingsfout, och och och, wat was ik even stout
Zoals al eerder vermeld, ik vind dat je, je aansteld, je bent immers diegene die ieder kweld

Klagen is geen oplossing voor problemen, het beste is te stoppen met wenen
Laat het goede voorbeeld blijken & stop met zeiken
ik kan netzo lang dichten tot jij zult bezwijken

Dan kan je dichten tot je een ons weegt.
 
Bovenaan