-HGK- vs Vulpes

DeletedUser61241

Guest
Enkele voorbeelden:


Jullie gaan mee met SPMX in deze backstab, betekent dat dat ik je nu ook mag gaan stabben? Blijkbaar wel.



Ook zoiets, ik 'bescherm' Fanta, in plaats van hem publiekelijk af te vallen (zonder dat er overigens hard bewijs is geleverd) en hem aan te vallen. Maar wat gebeurt er nu? Inderdaad, hetzelfde gebeurt met SPMX.

Hier heb ik al twee posts waarin impliciet wordt aangegeven dat Tanken nooit enige samenwerking met Fanta meer zou mogen hebben en dus als gevolg ervan (zo werkt TW): iedereen die je vriend niet is, is edelvoer. Het leukste is dat ik hiervoor alleen jouw posts van de afgelopen tijd hoefde te bekijken en het was al duidelijk. Sommige HGK'ers waren nog veel extremer dan jij.

Btw je mag best op de rest van mijn post reageren en niet één zinnetje eruit lichten. Wat vindt jij dan van SPMX, moraalridder?

Om eerst terug te komen op het laatste zinnetje, ik wist niet dat er een PBG was tussen SPMX en Tom. Voor mij moet het een ook geschreven PBG zijn, moet het staan in het profiel en dergelijke. Anders is het makkelijk te zeggen dat iedereen met iedereen een PBG heeft.

Als zij daadwerkelijk een PBG met tom hadden dan keur ik dat uiteraard ook af. Zoals ik elke 'backstab' afkeur. Echter zitten er in SPMX een hoop leden waar ik heel goed contact mee had in hun OTS tijd.

En wat betreft het eerste gedeelte van je post:
Ik zeg nergens letterlijk dat je geen samenwerking met Fanta mag hebben. Als jij hem wilt ondersteunen of helpen door frederik ook aan te vallen, ga je gang. Zorgt voor ons wel dat je ook de vijand word.
Wij keuren het gedrag van Fanta af, als jij je bij hem aansluit, en dat doe je toch wel min of meer door frederik op het zelfde moment aan tevallen, word je automatisch ook de vijand.

En hoezo ben ik een moraalridder? Ik keur de backstab van Fanta af. Ik heb SPMX nog nergens bejubeld dat ze Tom aanvielen hoor.

En het dikgedrukte stukje van je snap ik ff niet. Ik heb het daar over tom dat ie meegaat met Fanta, en dan word je ook de vijand. Ik heb het daar niet over Tanken of iemand anders. Enkel en alleen over Tom dat hij mee gaat naar Vulpes
 

DeletedUser26046

Guest
Om eerst terug te komen op het laatste zinnetje, ik wist niet dat er een PBG was tussen SPMX en Tom. Voor mij moet het een ook geschreven PBG zijn, moet het staan in het profiel en dergelijke. Anders is het makkelijk te zeggen dat iedereen met iedereen een PBG heeft.

Als zij daadwerkelijk een PBG met tom hadden dan keur ik dat uiteraard ook af. Zoals ik elke 'backstab' afkeur. Echter zitten er in SPMX een hoop leden waar ik heel goed contact mee had in hun OTS tijd.

Kijk deze posts er eens op na:
dat SPMX een pbg met hem had kan ik niks aan doen, ook niks aan veranderen.

ik heb sowieso ook niks qua info aan ze doorgegeven. alleen dat ie werd aangevallen.

Nu zeg je al iets verkeerds want Peter zegt al dat het bij SPMX duidelijk was dat wij tom aanvielen. Dus alleen dat SPMX en tomlittle een PBG hebben klopt. De rest klopt niet.

Er is van te voren niets tactisch besproken met SPMX. Dat zij aanvallen dat is hun pakkie an, niet die van ons.

Dat die PBG er was kan niet in twijfel worden getrokken.

En wat betreft het eerste gedeelte van je post:
Ik zeg nergens letterlijk dat je geen samenwerking met Fanta mag hebben. Als jij hem wilt ondersteunen of helpen door frederik ook aan te vallen, ga je gang. Zorgt voor ons wel dat je ook de vijand word.
Wij keuren het gedrag van Fanta af, als jij je bij hem aansluit, en dat doe je toch wel min of meer door frederik op het zelfde moment aan tevallen, word je automatisch ook de vijand.

En hoezo ben ik een moraalridder? Ik keur de backstab van Fanta af. Ik heb SPMX nog nergens bejubeld dat ze Tom aanvielen hoor.

En het dikgedrukte stukje van je snap ik ff niet. Ik heb het daar over tom dat ie meegaat met Fanta, en dan word je ook de vijand. Ik heb het daar niet over Tanken of iemand anders. Enkel en alleen over Tom dat hij mee gaat naar Vulpes

Jammer dat w24 hier naar moet afdalen. Waar komt de volgende stab?
Koen?

Ow wacht, dat is alweer een stab geworden. Who's next? Watch your back w24, de stabbers komen eraan :rolleyes:.
 

DeletedUser61241

Guest
Kijk deze posts er eens op na:

Dat die PBG er was kan niet in twijfel worden getrokken.



Jammer dat w24 hier naar moet afdalen. Waar komt de volgende stab?
Koen?

Ow wacht, dat is alweer een stab geworden. Who's next? Watch your back w24, de stabbers komen eraan :rolleyes:.

De 2 stukjes die je quote in de spoiler zijn 2 stukjes van OTS leden. Er is hier niemand uit SPMX of Tom zelf die heeft gezegd dat spmx en tom een PBG hebben gehad.

Ik heb al gezegd dat ik het niet wist.
Dat 2 leden het zeggen die buiten SPMX of Tom staan is natuurlijk een beetje onzinnig om daar mee op de proppen te komen dat het geschreven staat. Kan ik ook zeggen dat jij een PBG met Frederik hebt. Zo, dat is ook geschreven en is dus ook waar.
 

DeletedUser65178

Guest
En nu is het mijn beurt om direct een aantal fabels de mond te snoeren.

Zoals word beweerd, hadden *SpMx* en Tomlittle1 een PBG. Fout. Is er niet en nooit geweest. Alleen is er een gesprek geweest tussen o.a. mij en Tom m.b.t. hoe het verder zou gaan. Daarin heb ik toen aangegeven voorlopig niks te doen, voorlopig, geeft geen opzegtijd, of andere verplichtingen, behalve voorlopig.

Het moment van niet aanvallen ging toen na een week of ???(geen zin om uit te rekenen) over op wel aanvallen.


Nadere uitleg over hoe wij in de oorlog terecht zijn gekomen, zal ik er ook bij geven. Ik had op dat moment goed contact met vele leden uit OTS. Maar ook kreeg ik contact met HGK. Zo ben ik steeds meer te weten gekomen en hebben wij besloten om mee te doen, door een poll te houden binnen de stam, iedereen stemde in.

Hopelijk is het nu duidelijk. Een aantal die zich hier hebben lopen uitsloven om hun 'onware' verhaal geloofwaardig te maken, kunnen nu dus ophouden.
 

DeletedUser61241

Guest
Maar zaletio, iets wat ik even de wereld uit wil helpen.

Jij zei na de stab van fanta dat je er niks mee te maken had. Je viel Frederik ook aan omdat je al zag dat hij werd aangevallen. Toen beweerde je bij hoog en laag dat je niks van te voren wist.

In dit geval.
Wij zijn dan in dit geval 'fanta' HgK is 'koen'. En 'spmx' ben jij in dit geval.

Wij moesten jou geloven dat jij niks van te voren wist en ook aanviel. (wel dat je dat op dat moment zag)
En nu moeten we jou ook geloven dat SPMX dit met voorbedachte rade heeft gedaan..

Een beetje krom vind je ook niet?

1 van de verhalen klopt niet. Of ze kloppen allebei niet..
 
Reactiescore
1.140
1 van de verhalen klopt niet. Of ze kloppen allebei niet..

klopt die van spmx klopt niet die wisten het namelijk wel
zal weet ik niet maar gok dat hij zo wel zal vertellen hoe het zit maar iig denk ik dat het wel klopt ;)

Ik heb al gezegd dat ik het niet wist.
Dat 2 leden het zeggen die buiten SPMX of Tom staan is natuurlijk een beetje onzinnig om daar mee op de proppen te komen dat het geschreven staat. Kan ik ook zeggen dat jij een PBG met Frederik hebt. Zo, dat is ook geschreven en is dus ook waar.

waarom ga jij dan in vredes naam staan zeggen dat het klopt bedoel zal heeft het niet verzonnen dat deed jij zelf :eek:
 

DeletedUser

Guest
Als ik doorga in jullie eigen logica:
Ik koos geen zijde tussen Frederik en Fanta. Jullie beschuldigde mij daarna van vals spel dat ik Fanta's actie niet afkeurde.

Nu komt er een grote massa van SPMX, HGK en OTS. 'Toevallig, uit het niks :)rolleyes:, alsof je het zelf gelooft) ' valt SPMX nu in de rug Tomlittle aan. Zou het dan niet passend zijn voor de moraalridders van het AF (waaronder jij dus Joossie) die om het hardst schreeuwde tegen Fanta om nu hetzelfde te veroordelen?

Om dus, zoals jullie mij ook wilden opdringen, alle banden met SPMX te verbreken?

Stukje van ons forum:

Halen we ''Splendor Maxima'' erbij ?

-HGK- - Heiko77 op 13.12.2012 om 15:18 uur
Heiko77 zei:
Wat mij betreft niet, deze leden hebben eerst de keuze voor Vulpes gemaakt en grenzen ook aan onze stamleden. Samenwerking is met OTS, deze zijn genaaid.....

Vanuit ons zijn er volgens mij geen afspraken gemaakt met SPMX....
 

DeletedUser61241

Guest
klopt die van spmx klopt niet die wisten het namelijk wel
zal weet ik niet maar gok dat hij zo wel zal vertellen hoe het zit maar iig denk ik dat het wel klopt ;)



waarom ga jij dan in vredes naam staan zeggen dat het klopt bedoel zal heeft het niet verzonnen dat deed jij zelf :eek:

Omdat ik toen van zaletio aan nam dat het waar was.

Nogmaals. Ik wist niet of er een PBG was JA OF NEE.

Nu hoor ik hier later dat die er niet was, en moet ik dat ook gaan aanpassen

Maar een beetje jammer dat je nu op het uiterlijk afgaat en niet op de inhoud.

Heb het om het voor jou ook even duidelijk te maken ook weer even aangepast hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65376

Guest
Prima, Dus wij moeten net als jullie vulpes aanvallen.
Owhnee wacht de situatie van tanken is net iets anders dan die van hgk en ots.
Die beide een Safeside hebben van weet ik niet hoe groot.

Maar ik ben blij dat Mister Geniaal ook weer zijn woordje heeft kunnen doen.
Het was weer een tijdje stil , maar je bent weer onder je steen vandaan gekomen blijkbaar..:eek:

Er word nergens door mij beweerd dat Tanken Vulpes moet aanvallen ;)

En dan nog dat er een massa door OTS en -HGK- geplanned was, mag tog?
SPMX had hier geen benadering voor gehad die zijn op eigen initatief gaan aanvallen ;)


En dat -HKG- & OTS een safe side hebben is gewoon zo, daar kun je niks aanveranderen tenzij 1 van de stammen valt en dat zie ik voorlopig nog gebeuren.

En mister Geniaal? :p
Post haast nooit iets dus ben benieuwd waar je t nu weer over hebt ;)
 
Reactiescore
1.140
Omdat ik toen van zaletio aan nam dat het waar was.

Nogmaals. Ik wist niet of er een PBG was JA OF NEE.

Nu hoor ik hier later dat die er niet was, en moet ik dat ook gaan aanpassen

Maar een beetje jammer dat je nu op het uiterlijk afgaat en niet op de inhoud.

Heb het om het voor jou ook even duidelijk te maken ook weer even aangepast hoor.

wat een onzin als jij zegt dit klopt dan bevestig je het.
dus als je het niet weet moet je dit gewoon niet doen want dan sta je gewoon of te liegen of onzin uit te kramen
tuurlijk kan er een vergissing gemaakt worden maar dat was in dit geval zeker niet zo dus ga nou niet staan doen of ik dom ben maar kijk eerder naar je eigen fouten en geef gewoon toe dat je iets te overhaast dingen aan het zeggen was waar niks van klopte of waar je niks van wist ;)
 

DeletedUser61241

Guest
wat een onzin als jij zegt dit klopt dan bevestig je het.
dus als je het niet weet moet je dit gewoon niet doen want dan sta je gewoon of te liegen of onzin uit te kramen
tuurlijk kan er een vergissing gemaakt worden maar dat was in dit geval zeker niet zo dus ga nou niet staan doen of ik dom ben maar kijk eerder naar je eigen fouten en geef gewoon toe dat je iets te overhaast dingen aan het zeggen was waar niks van klopte of waar je niks van wist ;)

Ach je zegt het zelf gelukkig al, vergissingen kunnen gemaakt worden :)

Is voor mij voldoende, want ik weet dat het een vergissing was.

En ik heb inderdaad dingen overhaast gezegd.

Komt omdat ik er niks van wist.. ik nam het eerste aan wat er over gezegd werd. Was zaletio in dit geval.

Kan gebeuren..
 

DeletedUser64972

Guest
Ach je zegt het zelf gelukkig al, vergissingen kunnen gemaakt worden :)

Is voor mij voldoende, want ik weet dat het een vergissing was.

En ik heb inderdaad dingen overhaast gezegd.

Komt omdat ik er niks van wist.. ik nam het eerste aan wat er over gezegd werd. Was zaletio in dit geval.

Kan gebeuren..

Als je niets van de situatie afweet dan reageer je gewoon beter niet.
 

DeletedUser61241

Guest
Als je niets van de situatie afweet dan reageer je gewoon beter niet.

Het ging in eerste instantie over het feit dat SPMX ook aanviel en dat wist ik wel. Dat zij een PBG hadden hadden kwam er tussendoor en dat wist ik inderdaad niet..

En blijkbaar weet jij er ook niets vanaf, als je dat wel wist, highlight je niet dat ene zinnetje.
Het is meerdere malen gezegd dat dat ging over de PBG.
Daar had ik daarna nog een gesprek met Zaletio over. Vind het niet zo netjes om zomaar een gesprek af te kappen.

En volgens mij is dit ook niet de eerste keer dat jij zegt dat ik niks mag zeggen als ik er niks over weet..

Of heb ik een dejavu
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61241

Guest
Eerst OTS beschuldigen dat wij er allemaal dingen bij verzinnen over isi, en nu doen ze het zelf ook :eek:

Toch grappig wat een aantal aanvallen kunnen doen xD
 

DeletedUser61692

Guest
:D.
Exactly my point. Dankjewel.

Toen Fanta gestabbed 'zou hebben', schreeuwde jullie moord en brand. "Tanken zou Vulpes aan moeten vallen" en ga zo maar door. Nu zitten jullie in dezelfde situatie (nu wordt er gestabbed in jullie voordeel) maar nu wordt het bedekt onder het mom van 'ze hebben ons niks misdaan'.

Precies wat toentertijd de situatie was vanaf Tanken. Maar nee hoor, de moraalridders uit vooral HGK schreeuwde toen om het hardst dat ze Vulpes aan zouden vallen en het 'onrecht bestrijden'. Ik ben benieuwd hoe ze nu dan zullen reageren op SPMX.
wij (de huidige leiding van OTS) hebben nog nooit Tanken om hulp gevraagd.. laat dat heel duidelijk zijn.

daarnaast waar heb je het bewijs dan dat er een PBG tussen tomlittle en spmx was?
Kijk deze posts er eens op na:
Dat die PBG er was kan niet in twijfel worden getrokken.

Jammer dat w24 hier naar moet afdalen. Waar komt de volgende stab?
Koen?

Ow wacht, dat is alweer een stab geworden. Who's next? Watch your back w24, de stabbers komen eraan :rolleyes:.
die spelers zijn gestopt en hebben het account terug gegeven aan zijn medespelers die hebben geholpen het account uberhaubt op dat formaat te krijgen.

Als je niets van de situatie afweet dan reageer je gewoon beter niet.

dan mag jij mij de situatie haarfijn gaan uitleggen aangezien jij het moet weten vanwege je reactie.
 
Bovenaan