-HGK- vs Vulpes

DeletedUser

Guest
34j9oxh.png

Hallo community, ik ben blij dat ik voor de derde maal een oorlog mag verklaren. Deze maal aan Vulpes Wij van -HGK- vinden dat OTS echt gebackstabbed is en vinden dat niet kunnen. Meer hierover, zie ietsje verder.

We beginnen weer eens met de ontstaansgeschiedenis van beide stammen, zodat jullie een mooi inzicht krijgen in de situatie.


-HGK-
zkigbp.jpg


-HGK- is een initiatief van Hokuzpokuz. Hij wou oorspronkelijk de beste en actiefste spelers uit de stammen ODA en .Facta bij elkaar halen in een gloednieuwe stam -HGK-. Op dit moment bereikte sweet! een dieptepunt qua activiteit en ligging waardoor ook zij de mogelijkheid overwogen om hieraan deel te nemen. Uiteindelijk is -HGK- dus een samenstelling van de beste en actiefste spelers uit de 3 stammen ODA, .Facta en Sweet! Intussen draait -HGK- nog steeds goed en is het al oorlog aangegaan met verschillende stammen, respectievelijk tanken en OTS. De oorlog met tanken is nog volop bezig, terwijl de oorlog met OTS gedaan is. Er is momenteel geen front meer tussen beide stammen dus is de oorlog zinloos.​

Vulpes
33etxn5.png


Op 9 december, 2012 liep het een beetje mis in OTS. De stam telde toen 37 leden. De eerste die de stam verlaatte was Fantazija. Hij is dan ook oprichter van de stam Vulpes. Intussen telt de stam 8 leden, die min of meer hadden afgesproken om de stam samen te verlaten. Althans, zo komt het over. Nog even een weetje: "Vulpes pilum mutat, non mores" betekent "Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken" Keep this in mind, tanken.​


Niet onbelangrijk is dat er een tweede tak is afgesplitst van OTS, namelijk *SpmX*, een stam opgericht door Schmitter. Deze stam telt nu 9 leden, over hun wordt nauwelijks gesproken, omdat zij slechts een afsplitsing zijn en geen backstabb.​


Nu we een algemene inleiding hebben en een beetje informatie over beide stammen lijkt het mij interessant om een kijkje te nemen op de oorzaken van onze oorlogsverklaring.

Zoals je kunt zien leavde Fantazija de 9de december, dezelfde dag waarop hij een dorp van zijn ex-stamlid frederikvdh edelt. Het is al snel duidelijk dat het hier gaat om een keiharde backstab van Fantazija. Dit is niet zomaar eventjes een dorpje pakken geweest. Fantazija was ertoe gekomen informatie te krijgen over frederikvdh zijn dorpen en troepen. Zo wist Fantazija dat hij in bepaalde dorpen totaal geen troepen had. De OS stond immers elders. De nacht van 9 op 10 december sloeg Fantazija zijn slag en hij edelde maar liefst 8 dorpen in het midden van de nacht. Daags erop ging Fantazija uiteraard keihard door en voor frederikvdh nog maar wist dat hij gebackstabbed was, was hij al tientallen dorpen verloren. Wèl, wij van -HGK- vinden zoiets niet kunnen en willen de backstabbers straffen. Wij hebben echter wel de eer om dat eerst in een oorlogsverklaring te gieten. Met deze oorlogsverklaring zetten wij de woorden op papier, met de oorlog zelf zullen wij daad bij woord stellen. (Linkje naar stats van Fantazija overnames)
Kaartje van de backstab:
Bekijk bijlage 4466


Er ontbreekt nog iet in deze oorlogsverklaring. Wèlja, een kaartje. Ziehier:

n3438w.png

En dan als laatste, zijn er nog de overnames, die er geweest zijn.
Zijde 1:
Stammen: -HGK-
Zijde 2:
Stammen: Vulpes

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 6,632
Kant 2: 147
Verschil: 6,485

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 4
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 58,277,800
Kant 2: 1,310,105
Verschil: 56,967,695

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 27,915
Kant 2: 39,738
Verschil: 11,823

chart

"Hope you enjoyed the video, and there's always, have a nice day!"

Alhoewel dit het wat samenvat, zal ik dit toch nog even afsluiten op mijn manier. Ik wens Vulpes het beste toe -naja, Fantazija niet- en vooral onszelf voor deze oorlog. En... dat de slechtsten mogen verliezen.

Met Vriendelijke Groetjes,
-HGK- en De Kleine Piraat
 

DeletedUser40442

Guest
Heey bedankt,

De leiding van OTS wist al bijna 3 maand geleden dat ik OTS zou verlaten;)
Ook heb ik al een ruime tijd geleden aangeven dat ik niet verder zou gaan met OTS en een eigen stam zou gaan oprichten ^^ Dat de leiding van OTS lui is, om ook maar iets te regelen voor zijn leden is hun probleem niet de mijne.

Betreft Frederikdvh: de hoofd speler van frederikxh is op msn op de hoogte gesteld dat we hem zouden gaan aanvallen!
Dit nog wel door mij en nog eens door mijn medespeler!
Dus dat hij zijn dorpjes niet vol zet is ook weer zijn probleem dit is minimaal een week van te voren gebeurd.;)
Helaas hebben wij geen informatie gehad van het account of het nu wel of niet gestackt was dus de dorpjes zijn gewoon lekker en mooi eerlijk geedeld;) Beide spelers van het account waren die dag online en als je toch met de stats bezig bent had je aan de ODA kunnen zien. Dat we gewoon dorpjes moesten clearen.

In ieder geval bedankt voor het schrijven van deze mooie tekst!
Mooi dat iemand zo als jou alles beter weet haha!
Als je denkt op deze manier wraak te hebben genomen haha nott^^ Wij op dit account genieten hier van:)

Ik hoop dat jullie genieten van de katta cleartjes die jullie van OTS mogen lenen.
En veel succes met het oorlog voeren!
 

DeletedUser26046

Guest
Intussen telt de stam 8 leden, die min of meer hadden afgesproken om de stam samen te verlaten. Althans, zo komt het over.

Enige onderbouwing? Of doe je deze aanname door je duim nat te maken, in de lucht te steken, kijken waar de wind vandaan komt en daarna dit als conclusie eruit te trekken :eek:?

Nog even een weetje: "Vulpes pilum mutat, non mores" betekent "Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken" Keep this in mind, tanken.

No shit Sherlock.

Verder succes aan beide.
 

DeletedUser

Guest
@ Zaletio, Waarom zou ik überhaupt iets moeten onderbouwen waar er bij staat "Zo komt het over."
Daarbij leid ik dat af uit het feit dat ze allemaal op hetzelfde moment zijn geleaved, wat wil zeggen dat ze op de hoogte waren van elkaar. Eens ze, na de eerste dag, volledig waren is er niemand meer bijgekomen. Misschien kun jij eerst eens de stats bekijken voor je wat zegt. (Remko geeft het hierboven trouwens zelf aan.

Daarbij kent niet iedereen hier even goed Latijn en lijkt het mij hoe dan ook interessant om dat even te vertalen.

@remkoo,
Zelfs je stamnaam spreekt je tegen.

Verder staat er nergens dat ik alles beter weet, ik heb het geschreven vanuit mijn oogpunt, hoe ik het zie. Jullie kleden het altijd zeer mooi in, maar de waarheid is vaak anders. Dat je ODA erbij krijgt is daarbij niet geheel onlogisch als je aanvalt. Ik zeg nergens dat er geen def in stond, ik zeg enkel dat hij niet optimaal kon verdedigen doordat het een backstab was. Dat is dan ook de reden waarom jij meer ODA hebt, omdat de def niet optimaal gebruikt kon worden.
 

DeletedUser26046

Guest
@ Zaletio, Waarom zou ik überhaupt iets moeten onderbouwen waar er bij staat "Zo komt het over."
Daarbij leid ik dat af uit het feit dat ze allemaal op hetzelfde moment zijn geleaved, wat wil zeggen dat ze op de hoogte waren van elkaar. Eens ze, na de eerste dag, volledig waren is er niemand meer bijgekomen. Misschien kun jij eerst eens de stats bekijken voor je wat zegt. (Remko geeft het hierboven trouwens zelf aan.

Daarbij kent niet iedereen hier even goed Latijn en lijkt het mij hoe dan ook interessant om dat even te vertalen.

De stats bekijken?
Ze zaten 'dezelfde dag' in Vulpus?


Heb je zelf op Tw stats gekeken?

Ik weet namelijk wél wat er precies gebeurt is, jij blijkbaar niet. Raar dat je dan op basis van verkeerde feiten een conclusie durft te trekken is ofwel erg moedig, of oerdom. Kies jij maar :).
 

DeletedUser44266

Guest
Heey bedankt,

De leiding van OTS wist al bijna 3 maand geleden dat ik OTS zou verlaten;)
Ook heb ik al een ruime tijd geleden aangeven dat ik niet verder zou gaan met OTS en een eigen stam zou gaan oprichten ^^ Dat de leiding van OTS lui is, om ook maar iets te regelen voor zijn leden is hun probleem niet de mijne.

Betreft Frederikdvh: de hoofd speler van frederikxh is op msn op de hoogte gesteld dat we hem zouden gaan aanvallen!
Dit nog wel door mij en nog eens door mijn medespeler!
Dus dat hij zijn dorpjes niet vol zet is ook weer zijn probleem dit is minimaal een week van te voren gebeurd.;)
Helaas hebben wij geen informatie gehad van het account of het nu wel of niet gestackt was dus de dorpjes zijn gewoon lekker en mooi eerlijk geedeld;) Beide spelers van het account waren die dag online en als je toch met de stats bezig bent had je aan de ODA kunnen zien. Dat we gewoon dorpjes moesten clearen.

In ieder geval bedankt voor het schrijven van deze mooie tekst!
Mooi dat iemand zo als jou alles beter weet haha!
Als je denkt op deze manier wraak te hebben genomen haha nott^^ Wij op dit account genieten hier van:)

Ik hoop dat jullie genieten van de katta cleartjes die jullie van OTS mogen lenen.
En veel succes met het oorlog voeren!

dat jij de stam zou verlaten is nooit ter sprake geweest. alles was goed toen plots de melding op het forum van jou en bam aanvallen kwamen binnen ;)
 

DeletedUser

Guest
De stats bekijken?
Ze zaten 'dezelfde dag' in Vulpus?


Heb je zelf op Tw stats gekeken?

Ik weet namelijk wél wat er precies gebeurt is, jij blijkbaar niet. Raar dat je dan op basis van verkeerde feiten een conclusie durft te trekken is ofwel erg moedig, of oerdom. Kies jij maar :).

Ik zeg dat het zo overkomt. Ik weet ook niet welk deel van die zin jij niet verstaat. Daarbij maakt het dan nog weinig uit of ze nu dezelfde dag erin zaten of niet. Er was een plan.

En als De Kleine Piraat ga ik sowieso voor moedig, want "Klein maar dapper". :p
 

DeletedUser5341

Guest
Nu we een algemene inleiding hebben en een beetje informatie over beide stammen lijkt het mij interessant om een kijkje te nemen op de oorzaken van onze oorlogsverklaring.

Zoals je kunt zien leavde Fantazija de 9de december, dezelfde dag waarop hij een dorp van zijn ex-stamlid frederikvdh edelt. Het is al snel duidelijk dat het hier gaat om een keiharde backstab van Fantazija. Dit is niet zomaar eventjes een dorpje pakken geweest. Fantazija was ertoe gekomen informatie te krijgen over frederikvdh zijn dorpen en troepen. Zo wist Fantazija dat hij in bepaalde dorpen totaal geen troepen had. De OS stond immers elders. De nacht van 9 op 10 december sloeg Fantazija zijn slag en hij edelde maar liefst 8 dorpen in het midden van de nacht. Daags erop ging Fantazija uiteraard keihard door en voor frederikvdh nog maar wist dat hij gebackstabbed was, was hij al tientallen dorpen verloren. Wèl, wij van -HGK- vinden zoiets niet kunnen en willen de backstabbers straffen. Wij hebben echter wel de eer om dat eerst in een oorlogsverklaring te gieten. Met deze oorlogsverklaring zetten wij de woorden op papier, met de oorlog zelf zullen wij daad bij woord stellen. (Linkje naar stats van Fantazija overnames)
Kaartje van de backstab:

Zorg eerst even dat je je "Feitjes" op een rijtje hebt voordat je uitspraken gaat doen over iemand. Komt wel vaker voor in -HGK- dat jullie te snel reageren zonder enig idee te hebben waarom Fantazija uberhaupt uit OTS ging. Laat staan frederikvdh "Backstabben".
 

DeletedUser

Guest
Zorg eerst even dat je je "Feitjes" op een rijtje hebt voordat je uitspraken gaat doen over iemand. Komt wel vaker voor in -HGK- dat jullie te snel reageren zonder enig idee te hebben waarom Fantazija uberhaupt uit OTS ging. Laat staan frederikvdh "Backstabben".

Vraag het aan frederikvdh en stel jezelf tevreden.
 

DeletedUser

Guest
Een oorlog meer of minder... , wat maakt het uit.
Uiteindelijk zijn wij allemaal in oorlog met elkaar.

Wel vind ik het weer verbazingwekkend dat er mensen zo goed op de hoogte denken te zijn.

Ik ga niet met vingers wijzen, hou ik niet van.
Zijn er vragen, stuur mij gewoon een pm.
Als er al iemand op de hoogte kan zijn van de situatie binnen OTS dan behoorde ik daar zeker bij.
Feit is dat ik al lange tijd wist wat er aan de hand was met Fantazija, ook oud speler Juanitoe wist dit.
Lange tijd is achter de schermen geprobeerd hem vast te houden.
Uiteindelijk is wat er zou gebeuren in een stroom versnelling geraakt door het vertrek van Junitoe.
Sterker nog, Fantazija heeft al in een vroeg stadium aangegeven niet meer als 'adviseur' te kunnen werken, juist omdat hij moeite had met de werkwijze.
Er is veel meer aan de hand dan alleen maar wat inhoudloze verhaaltjes welke weer eens stigmatiserend werken.

Maar goed, de ervaring op dit forum leert dat het toch niet zoveel zal uitmaken wat je schrijft.



Mooi, die zien we dus niet meer terug.
 

DeletedUser

Guest
Een oorlog meer of minder... , wat maakt het uit.
Uiteindelijk zijn wij allemaal in oorlog met elkaar.

Wel vind ik het weer verbazingwekkend dat er mensen zo goed op de hoogte denken te zijn.

Ik ga niet met vingers wijzen, hou ik niet van.
Zijn er vragen, stuur mij gewoon een pm.
Als er al iemand op de hoogte kan zijn van de situatie binnen OTS dan behoorde ik daar zeker bij.
Feit is dat ik al lange tijd wist wat er aan de hand was met Fantazija, ook oud speler Juanitoe wist dit.
Lange tijd is achter de schermen geprobeerd hem vast te houden.
Uiteindelijk is wat er zou gebeuren in een stroom versnelling geraakt door het vertrek van Junitoe.
Sterker nog, Fantazija heeft al in een vroeg stadium aangegeven niet meer als 'adviseur' te kunnen werken, juist omdat hij moeite had met de werkwijze.
Er is veel meer aan de hand dan alleen maar wat inhoudloze verhaaltjes welke weer eens stigmatiserend werken.

Maar goed, de ervaring op dit forum leert dat het toch niet zoveel zal uitmaken wat je schrijft.


Mooi, die zien we dus niet meer terug.


Nogmaals het bewijs dat het geplanned was.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij had ik zojuist neergezet dat het toch niet uitmaakt wat je schrijft. Er zal toch een andere draai aangegeven worden.
Ik kan het wel 100x, of 1000x zeggen, er was niets gepland!!!
OTS heb ik verlaten vanwege hele andere zaken.

Verbazingwekkend dat één zo'n enkele tekst al bestempeld wordt als 'bewijs'.
Moet ongetwijfeld veel over het niveau zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij had ik zojuist neergezet dat het toch niet uitmaakt wat je schrijft. Er zal toch een andere draai aangegeven worden.
Ik kan het wel 100x, of 1000x zeggen, er was niets gepland!!!
OTS heb ik verlaten vanwege hele andere zaken.

Verbazingwekkend dat één zo'n enkele tekst al bestempeld wordt als 'bewijs'.
Moet ongetwijfeld veel over het niveau zeggen.

Het niveau van een backstab is ongetwijfeld hoger dan mijne :rolleyes:
 
Bovenaan