-HGK- VS tanken

DeletedUser

Guest
Anoniem spelen omdat? Jij dit zegt? Sorry maar ik zie twee zielige personen janken op het AF omdat ze worden gebashed door een paar noobstammen.

Denk eens na over karma, dan over jouw actie, en dan waarom anoniem geen slecht idee is :rolleyes:
 

DeletedUser5341

Guest
Denk eens na over karma, dan over jouw actie, en dan waarom anoniem geen slecht idee is :rolleyes:

Denk eens na over het feit dat het een spel is en het me vrij weinig boeid wat twee mensen over mij te zeggen hebben?

Veel plezier op w24 verder.
 

DeletedUser

Guest
Je blijft noob :).
Maar dat maakt niet uit.
En die zelfde noobstammen, zouden jou harder bashen dan deze leden die niet gebasht worden
 

DeletedUser26046

Guest
Anoniem spelen omdat? Jij dit zegt? Sorry maar ik zie twee zielige personen janken op het AF omdat ze worden gebashed door een paar noobstammen.

:biggrin: :biggrin:.
Noem eens namen?

Daarnaast zijn er gewoon spelers momenteel op w24 die hun reputatie zo hard verneukt hebben dat ze, mochten ze op een andere wereld gaan spelen, daar last van zouden kunnen gaan hebben. Ik denk dat diegene dat zelf wel weten, maar aangezien ik niet zo'n pussy ben daarin als jij durf ik ze gewoon te noemen. Fantazija bijvoorbeeld kan op een andere wereld lastig trots zijn op zijn w24 verleden en dat gebruiken als referentie. Een korte rondvraag zal dan namelijk meteen openbaren wat hij gedaan heeft, wat niet positief is voor hemzelf.

Ik denk dat jouw actie ook er invloed op zal hebben. Nu is de kans dat jij in nog een topstam op een andere wereld komt inderdaad niet zo groot, maar dan nog denk ik dat Seko dat even duidelijk wou maken. Maar dat realiseer jij je ook wel :).
 

DeletedUser26046

Guest
en je kan geen andere namen meer noemen? :p

Ja hoor, dat The Predator zichzelf totaal voor schut heeft gezet, beseft hij ook wel. Zo werkt dat ook voor Antebellum. The predator naait de stam die hem groot maakte, terwijl Antebellum datzelfde doet en zijn ex stamgenoot nota bene meteen aanvalt.

Dat lijkt mij een flinke tik op je imago ja.
 

DeletedUser5341

Guest
Ja hoor, dat The Predator zichzelf totaal voor schut heeft gezet, beseft hij ook wel. Zo werkt dat ook voor Antebellum. The predator naait de stam die hem groot maakte, terwijl Antebellum datzelfde doet en zijn ex stamgenoot nota bene meteen aanvalt.

Dat lijkt mij een flinke tik op je imago ja.

Flinke tik op mijn imago? Volgens mij kwam jij ook met het idee om DidYouMisMe zelf ook nog aan te vallen om je cluster te versterken nadat je gehoort had van mijn plannen toen ik nog in Tanken zat.

En tjah, mijn "imago" laat me nou niet gaan lachen. Je noemt nu toevallig mij en Max maar als je even verder dan mij en Max kijkt is iedereen die Tanken heeft verlaten ook een "Stabber". Ongeacht of ze nou iemand aanvallen van Tanken of niet.

En meteen aanvalt? Het is uitegebreid op het forum gezet toen ik wegging dat ik DidYouMisMe ging aanvallen. Ik heb toen een week gewacht en blijkbaar heeft Tanken hoeveel tijd nodig om zich voor te bereiden?

Jij als "leider" van Tanken had ook even naar jezelf kunnen kijken of je nog wat kon regelen met mij? Heb je ook niet gedaan? Totaal geen bekijk naar het account DidYouMisMe. Zelfde wat je deed met mijn account dat tenslotte een belangrijk frontaccount was van Tanken.

Je kunt nu alle schuld op andere gaan af reageren maar je zit met 3 man op het account Isi. Het was al een lange tijd dat leden uit Tanken wilde gaan omdat de leiding totaal geen moeite meer deed voor de stam. Dan is het eenmaal zover en iedereen is uit Tanken. Ga je vervolgens iedereen zwart lopen maken omdat het account Isidorus gewoon keihard gefailt heeft qua leiding geven de laatste paar maanden/weken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja hoor, dat The Predator zichzelf totaal voor schut heeft gezet, beseft hij ook wel. Zo werkt dat ook voor Antebellum. The predator naait de stam die hem groot maakte, terwijl Antebellum datzelfde doet en zijn ex stamgenoot nota bene meteen aanvalt.

Dat lijkt mij een flinke tik op je imago ja.

Toch bekijk ik het vanuit een ander oogpunt dan jij, na al die moeite die max heeft gedaan voor de stam is er amper wat teruggedaan.
max die alles probeerde te regelen, actief was voor de stam krijgt er totaal niks voor terug. Misschien heeft hij niet de leiderscapaciteiten maar daarvoor hoef je niet te zeggen dat hij de stam naait. Hij voelt zich gewoon enorm kut dat niemand wat voor hem terug heeft gedaan, in zo'n situatie zou ik ook twijfelen of ik in een stam wil blijven die niks voor je terugdoet de afgelopen paar maanden. maargoed dit is hoe ik het zie en ik ga hier ook verder niet op in ;)
 

DeletedUser

Guest
Flinke tik op mijn imago? Volgens mij kwam jij ook met het idee om DidYouMisMe zelf ook nog aan te vallen om je cluster te versterken nadat je gehoort had van mijn plannen toen ik nog in Tanken zat.

En tjah, mijn "imago" laat me nou niet gaan lachen. Je noemt nu toevallig mij en Max maar als je even verder dan mij en Max kijkt is iedereen die Tanken heeft verlaten ook een "Stabber". Ongeacht of ze nou iemand aanvallen van Tanken of niet.

En meteen aanvalt? Het is uitegebreid op het forum gezet toen ik wegging dat ik DidYouMisMe ging aanvallen. Ik heb toen een week gewacht en blijkbaar heeft Tanken hoeveel tijd nodig om zich voor te bereiden?

Jij als "leider" van Tanken had ook even naar jezelf kunnen kijken of je nog wat kon regelen met mij? Heb je ook niet gedaan? Totaal geen bekijk naar het account DidYouMisMe. Zelfde wat je deed met mijn account dat tenslotte een belangrijk frontaccount was van Tanken.

Je kunt nu alle schuld op andere gaan af reageren maar je zit met 3 man op het account Isi. Het was al een lange tijd dat leden uit Tanken wilde gaan omdat de leiding totaal geen moeite meer deed voor de stam. Dan is het eenmaal zover en iedereen is uit Tanken. Ga je vervolgens iedereen zwart lopen maken omdat het account Isidorus gewoon keihard gefailt heeft qua leiding geven de laatste paar maanden/weken.

Jouw account was nou niet belangrijk nadat -HGK- gevallen was... Zonder bakken OS kon je tevens alleen 's nachts een graantje pakken..

P.S ik bedoelde meer als je nog ergens speelt en iemand vraagt me om je vijandelijke buur te worden dat ik daar niet over hoef te twijfelen dan :eek:
 

DeletedUser26046

Guest
Flinke tik op mijn imago? Volgens mij kwam jij ook met het idee om DidYouMisMe zelf ook nog aan te vallen om je cluster te versterken nadat je gehoort had van mijn plannen toen ik nog in Tanken zat.

En tjah, mijn "imago" laat me nou niet gaan lachen. Je noemt nu toevallig mij en Max maar als je even verder dan mij en Max kijkt is iedereen die Tanken heeft verlaten ook een "Stabber". Ongeacht of ze nou iemand aanvallen van Tanken of niet.

En meteen aanvalt? Het is uitegebreid op het forum gezet toen ik wegging dat ik DidYouMisMe ging aanvallen. Ik heb toen een week gewacht en blijkbaar heeft Tanken hoeveel tijd nodig om zich voor te bereiden?

Ik zal het in delen snijden want zelfs in je post zelf ga je nog de mist in qua inhoud.

Toen jij met je onzinverhaal aankwam op Skype heb ik inderdaad in emotie gezegd: ja oke dan val ik Did ook aan. Maar zoals iedereen die 2x nadenkt voordat hij wat doet, besefte ik met dat het vies, vies stabwerk was. Dus heb ik het niet uitgevoerd, want dat zou totaal oneervol en schandalig zijn. Dat jouw imago trouwens niet perfect is weet je zelf ook wel, daar doet deze actie niks aan af.

Verder vind ik het inderdaad onetisch om een stam te leaven en te zeggen dat je je ex stamgenoot met een week aanvalt. Fuck me daarvoor, maar daar hou ik aan vast. Jij vindt het blijjkbaar normaal. Dat is dus een verschil in morele waarde.
Jij als "leider" van Tanken had ook even naar jezelf kunnen kijken of je nog wat kon regelen met mij? Heb je ook niet gedaan? Totaal geen bekijk naar het account DidYouMisMe. Zelfde wat je deed met mijn account dat tenslotte een belangrijk frontaccount was van Tanken.

Je kunt nu alle schuld op andere gaan af reageren maar je zit met 3 man op het account Isi. Het was al een lange tijd dat leden uit Tanken wilde gaan omdat de leiding totaal geen moeite meer deed voor de stam. Dan is het eenmaal zover en iedereen is uit Tanken. Ga je vervolgens iedereen zwart lopen maken omdat het account Isidorus gewoon keihard gefailt heeft qua leiding geven de laatste paar maanden/weken.

Ik kon wat regelen met jou? Ik moet een stamverrader die aangeeft dat hij een ex-stamgenoot met een week aanvalt aanspreken en bedelen of hij het "alsjeblieft niet wilt doen".
Dat is dus totaal belachelijk. Echt een schande dat het idee alleen al in je opkomt. Hoe kom je überhaupt aan dit soort waanideeën?

Daarnaast schuif ik inderdaad het af op enkele mensen. Iemand als Ayslinn of Harderstyles betreft in mijn ogen geen blaam. Die zijn nadat hun Tanken kapot werd gemaakt door enkele spelers (die heb ik al vaker genoemd) uit Tanken gegaan omdat ze voor hun account moesten kiezen. Dat kan ik begrijpen, aan een dood paard trekken wordt niemand beter van. Maar het is totaal duidelijk hoeveel jij van Tanken af wist. Jij was degene die geen tijd had, wou stoppen, etc etc. Ook jij bent overtuigt om door te spelen, oa door mij. Net als The Predator. Dit is de dank die we ervoor krijgen. Btw, het account Isidorus was geen leiding. Dat was alleen ik. Ik was gekozen als leider door Tanken, mijn co's niet. Dus waren mijn co's geen leiders. Ik had aangekondigd een tijd weg te zijn. Tja excusez-moi dat ik een RL heb.

Ik hoop dat andere tw'ers leren van mijn fouten. Sommige spelers zijn gewoon niet te vertrouwen, andere wel. En sommige spelers hebben nu dus duidelijk gemaakt wat zij zijn, wel of niet te vertrouwen. Ik denk dat je zelf wel begrijpt wat dat wordt.

Ik bedoel maar, als je deze geschiedenis kent. Welke speler die vol bij zijn verstand is maakt The Predator dan nog belangrijk in een stam :p? Als je hem er überhaupt als in wilt? Het is duidelijk een speler die zijn eigen spel veel en dan ook veel belangrijker vindt als dat van zijn stam. Dus als je hem in je stam opneemt en het gaat kut, dan weet je wel wat hij doet. En dat is niet "vechten voor zijn stam", nee :p. Dat is rennen en de simpelste oplossing kiezen omdat hij dan "eindelijk voor zichzelf kiest".

Toch bekijk ik het vanuit een ander oogpunt dan jij, na al die moeite die max heeft gedaan voor de stam is er amper wat teruggedaan.
max die alles probeerde te regelen, actief was voor de stam krijgt er totaal niks voor terug. Misschien heeft hij niet de leiderscapaciteiten maar daarvoor hoef je niet te zeggen dat hij de stam naait. Hij voelt zich gewoon enorm kut dat niemand wat voor hem terug heeft gedaan, in zo'n situatie zou ik ook twijfelen of ik in een stam wil blijven die niks voor je terugdoet de afgelopen paar maanden. maargoed dit is hoe ik het zie en ik ga hier ook verder niet op in ;)

Al die moeite?
Hij kan geen leiding geven. Dat kan, ieder heeft zijn kwaliteiten. De een timed 100 aanvallen in een halve seconde, de andere kan perfect massa's plannen en weer de ander kan goed leiding geven. The Predator faalde als leider. Daardoor verloor hij het spelplezier op w24.

Dan heb je 3 keuzes:
  • Stoppen op w24.
  • Stoppen als leider en als speler doorspelen, loyaliteit aan je stam tonen.
  • Voor jezelf kiezen en de stam die jou altijd gesteund heeft (bv tegen Hokuz met flink wat VV) naaien, waarbij je je van tevoren beseft dat je die stam kapot maakt.
Het is duidelijk tot welke categorie The Predator behoort. Dat hij zich kut voelt omdat hij wat maandjes werk erin heeft gestoken is jammer. Maar hij weet ook wel hoe weinig reactie ik kreeg toen het kut ging in Tanken (2 frontenoorlog tegen zowel HGK als OTS toentertijd). Maar wat deden zowel Ribeira Grande als ik toentertijd? Juist, wij hebben onze schouders eronder gezet en het resultaat was de sterkste stam die w24 tot nu toe gekend heeft.

Zo heb je verschil in morele waarde. En zoals ik al aangaf hoop ik dat andere spelers op TW beseffen wat voor vlees ze in de kuip halen met The Predator (en andere spelers die ik al genoemd heb). Dat hebben ze namelijk goed duidelijk gemaakt met deze actie.
 

DeletedUser

Guest
Toen ik met mijn intellectuele hoofd weer eens in de boeken zat deze middag kwam ik een zeer toepassende quote vanuit de oosterse filosofie die mijn zeer relevant lijkt tov Max. Het is bondig mijn argument waarom hij HET probleem van Tanken was. Ookal kan zijn intentie best goed zijn geweest, daar geloof ik zelfs in.

"When the wrong man does the right thing, it usually turns out wrong"
 

DeletedUser

Guest
@Zaletio, welke optie kies jij nu? Stoppen? Als gewoon lid voortspelen (terwijl er geen leiding is)?

Als je sowieso al inactief bent en geen toekomstbeeld hebt van W24 dan is loyaal blijven aan je stam zeer gemakkelijk, dan zie je namelijk niet wat er gebeurd en niet gebeurd. Indien je echter als een actieve speler wil doorspelen, dan zie je dit wel en wil je voort gaan. En nu je terug bent ga je zagen in plaats van je eigen stam te redden? o_O Toen -HGK- viel heb ik het ondanks de 3 actieve leden het nog geprobeerd, jij geeft het blijkbaar al op? :p
 

DeletedUser

Guest
@Zaletio, welke optie kies jij nu? Stoppen? Als gewoon lid voortspelen (terwijl er geen leiding is)?

Als je sowieso al inactief bent en geen toekomstbeeld hebt van W24 dan is loyaal blijven aan je stam zeer gemakkelijk, dan zie je namelijk niet wat er gebeurd en niet gebeurd. Indien je echter als een actieve speler wil doorspelen, dan zie je dit wel en wil je voort gaan. En nu je terug bent ga je zagen in plaats van je eigen stam te redden? o_O Toen -HGK- viel heb ik het ondanks de 3 actieve leden het nog geprobeerd, jij geeft het blijkbaar al op? :p

Doe je ogen is open, Tanken staat er nog steeds schatje :rolleyes:
 
Bovenaan