-HGK- VS tanken

DeletedUser

Guest
Het is zover, let the fun begin :D

-HGK- VS tanken

user_image.php
VS
user_image.php

De oorlogsverklaring luidt als volgt:
Dag Tanken!

Make ready for war! Wij zijn klaar voor een oorlog. Hoe meer zielen op het kerkhof hoe meer vreugd ^^
Hopelijk kunnen jullie wat weerstand bieden zodanig dat dit een leuke oorlog wordt.

Er gebeurd al te lang niks speciaals op W24, tijd om deze wereld wat leuk te maken :)

Succes!

Mvg,
-HGK-

Uiteraard zijn er enkele statistieken in het voordeel van -HGK-

Zijde 1:
Stammen: -HGK-
Zijde 2:
Stammen: Tanken

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 744
Kant 2: 592
Verschil: 152

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 26
Kant 2: 1
Verschil: 25

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 6,834,534
Kant 2: 5,251,135
Verschil: 1,583,399

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 258,839
Kant 2: 10,123
Verschil: 248,716

chart

Overnames -HGK- op tanken


De situatieschets:


Ik wens beide kanten heel veel succes toe! Laat dit een leuk oorlogje worden :p
 

DeletedUser63346

Guest
Die lichtblauwe puntjes in die paarse zee, wie is daar zo aan het clusterfucken? :eek::eek:

-------------------------
W24, Grotesmurf. [-HGK-]

A world without war will be found in heaven. Or if people would start to accept eachother some more. However, this is said easier than done. Are you ready to make a begin?
 

DeletedUser35742

Guest
Die lichtblauwe puntjes in die paarse zee, wie is daar zo aan het clusterfucken? :eek::eek:

-------------------------
W24, Grotesmurf. [-HGK-]

A world without war will be found in heaven. Or if people would start to accept eachother some more. However, this is said easier than done. Are you ready to make a begin?

Haha had het nog niet eens gezien! Gelukkig is het een boerderijwereld en word clusterfucken echt wel afgestraft:) Had trouwens graag gezien dat we het tegen Tanken in hun oude vorm en bezetting op hadden kunnen nemen, want die oorlog was er sowieso wel gekomen. Hoe dan ook, succes!:)
 

DeletedUser

Guest
Succes allemaal, dat deze oorlog weer een beetje leven in de brouwerij mag brengen!:D
 

DeletedUser35742

Guest
Ik ben goddomme toch echt blind, die blauwe puntjes zijn dorpen van condomor tegen mij aan die ik nog even moet edelen lol.
 

DeletedUser

Guest
Haha ben ik de enige die dit grappig vind?
Vind het een beetje laat tbh, zo vind ik er geen eer aan te halen :')
 

DeletedUser35742

Guest
Haha ben ik de enige die dit grappig vind?
Vind het een beetje laat tbh, zo vind ik er geen eer aan te halen :')

Hmmm niet echt onze schuld denk ik. De oorlog hadden we sowieso verklaard, ook als jullie nog sterk stonden. Het is jammer dat een deel stopt, een ander deel onenigheid veroorzaakt en een ander deel cheat, maar om het op ons af te schuiven gaat wat ver. We schuwen een oorlog hoe dan ook niet.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm niet echt onze schuld denk ik. De oorlog hadden we sowieso verklaard, ook als jullie nog sterk stonden. Het is jammer dat een deel stopt, een ander deel onenigheid veroorzaakt en een ander deel cheat, maar om het op ons af te schuiven gaat wat ver. We schuwen een oorlog hoe dan ook niet.

Ik schuif het niet op jullie af, die problemen zitten in Tanken natuurlijk. Opzich is het slim om je vijand op hun laagste punt aan te pakken, echter vind ik er dan wel dat er iets minder eer te behalen valt. That's all. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik schuif het niet op jullie af, die problemen zitten in Tanken natuurlijk. Opzich is het slim om je vijand op hun laagste punt aan te pakken, echter vind ik er dan wel dat er iets minder eer te behalen valt. That's all. :)

Jij zegt op jullie laagste punt te pakken. Ik ben zelf al een maand bezig met tanken. Toen waren jullie zogezegd nog "sterk".

Als er niet veel spelers tegen tanken aanliggen kan je geen oorlog starten toch? Wij doen het dus nu, nu er wel veel spelers tegen aanliggen.

Beetje dwaas om te zeggen dat het oneerlijk is. Als jullie dit laag vinden, hadden jullie ons vroeger maar al de oorlog moeten verklaren. Er zijn nu al heel wat slechte statistieken van jullie niet in de oorlogstats opgenomen, dus je kunt niet klagen ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij zegt op jullie laagste punt te pakken. Ik ben zelf al een maand bezig met tanken. Toen waren jullie zogezegd nog "sterk".

Als er niet veel spelers tegen tanken aanliggen kan je geen oorlog starten toch? Wij doen het dus nu, nu er wel veel spelers tegen aanliggen.

Beetje dwaas om te zeggen dat het oneerlijk is. Als jullie dit laag vinden, hadden jullie ons vroeger maar al de oorlog moeten verklaren. Er zijn nu al heel wat slechte statistieken van jullie niet in de oorlogstats opgenomen, dus je kunt niet klagen ;)

Dit meen je niet?
Ik heb nooit gezecht dat dit oneerlijk is, dus ga er aub geen dingen zelf bijverzinnen.

Verder chapeau met je mooie prestatie op RK, een account waar al 4 maanden geen speler op zit ofzo. En werd gevv'd door een banned account :p.

Succes met jouw aanvallen nog op hem, ben benieuwd of je het aankan ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit meen je niet?
Ik heb nooit gezecht dat dit oneerlijk is, dus ga er aub geen dingen zelf bijverzinnen.

Verder chapeau met je mooie prestatie op RK, een account waar al 4 maanden geen speler op zit ofzo. En werd gevv'd door een banned account :p.

Succes met jouw aanvallen nog op hem, ben benieuwd of je het aankan ;)

En dit is weer typisch excuses verzinnen. Alle tanken accounts behoren tot tanken. Als jullie inactieve spelers hebben dan moet je daar wat aan doen. Bij elke speler verzinnen jullie wel een excuus.
 

DeletedUser

Guest
En dit is weer typisch excuses verzinnen. Alle tanken accounts behoren tot tanken. Als jullie inactieve spelers hebben dan moet je daar wat aan doen. Bij elke speler verzinnen jullie wel een excuus.

Dan kunnen we iedereen wel kicken:eek:
Niks excuses verzinnen het zijn de feiten zoals ze zijn;)
 

DeletedUser

Guest
En jullie voelen je als stam niet verantwoordelijk voor alle accounts?

Bende egoisten daar ^^

Omfg Jij bent echt een tard hoor:confused:
Waar maak jij dat nu weer uit op?:confused:
Waar zeg ik dat?

Gowd als je dan propaganda voert doe het dan goed en verzin geen dingen om cool te lijken;)
 
Bovenaan