-HGK- VS tanken

DeletedUser62882

Guest
Tanken is allang geimplodeert voordat er enige oorlog was. Kleine verklaring:
Nobody ? + vv + Roze Koek op delete wegens bann.
Roze Koek verdwenen, L. wel via mail kunnen bereiken maar mijn laatste mail om zijn ww lukte niet (anders zaten lloll king en DS3 er nu op).

Dan heb je nog La Reina en Fantazija, die ondanks alle stamacties en het feit dat ze onze grootste frontspelers waren gingen fuseren. Dat in combinatie met wat inactieve accounts en weinig animo om op w24 te spelen is Tanken al redelijk ingestort. Leuk deze oorlogsverklaring dus, maar een beetje jammer dat dit nu pas wordt gedaan, enkele maanden geleden was logischer geweest. Maarja, toen was alles nog actief in Tanken en had men geen kans gemaakt bij HGK. Slimme actie dus, maar het zal weinig effect hebben.

ik vraag me af hoe je dit zo zeker weet -HGK- is een hechte groep
en heb nooit het gevoel gehad oowh als we tegen tanken moeten strijden dan verliesen we.
het enigste wat ik dacht als we tegen tanken moeten we wel even normaal gaan timen en dan maken we ze zo in. dus tjaa
 

DeletedUser

Guest
Maarja, toen was alles nog actief in Tanken en had men geen kans gemaakt bij HGK. Slimme actie dus, maar het zal weinig effect hebben.

Als dat je redenering is vraag ik me af waarom jullie ons nooit de oorlog hebben verklaard.

Het is toch niet ons probleem dat tanken aan het vallen is. -HGK- draait super. Het feit dat jij nu zegt dat tanken beter is dan -HGK- een tijdje geleden maakt je toch wel erg naïef. Het gaat al redelijk lang niet super meer in tanken ;)

En over nobody? enzovoort. Jullie hebben zelf de speler op die accounts gezet. Beetje stom dat je dan daar achteraf over loopt te whinen.

Get over it! Een aanvalsverklaring veranderd toch weinig. We waren toch al bezig met jullie.
 

DeletedUser62448

Guest
lol, Tanken & STX konden samen nog niet eens Bsrk goed pakken!:p
hoeveel aanvallen zijn er geweest? duizenden:p hoeveel edels zijn er geweest? honderden!
& nog staat Bsrk met wel wat verliezen toch gewoon overeind.
& dan zeggen dat -hgk- geen kans maakte hahaha:)
in de tijd dat BSRK onder aanval lag, deed -hgk- nouwelijks iets tegen Tanken, op dat kleine massa'tje na op condomor van enkele frontspelers..

Tanken op zijn sterkst + STX zou het -hgk- moeilijk maken..
maar Tanken kan niet op tegen de vele talenten van -hgk-!
nobody? & die andere noob aannemen zodat Tanken wat meer puntjes kreeg was jullie keuze niet de onze..
Wij konden ook wel vertellen dat het dikke noobs waren:D
 

DeletedUser62882

Guest
lol, Tanken & STX konden samen nog niet eens Bsrk goed pakken!:p
hoeveel aanvallen zijn er geweest? duizenden:p hoeveel edels zijn er geweest? honderden!
& nog staat Bsrk met wel wat verliezen toch gewoon overeind.
& dan zeggen dat -hgk- geen kans maakte hahaha:)
in de tijd dat BSRK onder aanval lag, deed -hgk- nouwelijks iets tegen Tanken, op dat kleine massa'tje na op condomor van enkele frontspelers..

Tanken op zijn sterkst + STX zou het -hgk- moeilijk maken..
maar Tanken kan niet op tegen de vele talenten van -hgk-!
nobody? & die andere noob aannemen zodat Tanken wat meer puntjes kreeg was jullie keuze niet de onze..
Wij konden ook wel vertellen dat het dikke noobs waren:D

nu niet gaan praten alsof jij de beste speler bent:D
stamgevoel & actiefietijd heb je in ieder geval wel en dat vind ik eigenlijk nog wel belangrijker
dus om die redenen heeft Tanken hun ook wel aan kunnen nemen ;)
 

DeletedUser59349

Guest
Jij bent ook wel niet al te best bezig :p

Stats

Marisjeh(om berisping te voorkomen :p) en ik hebben beide niet de tijd gehad om te kunnen deffen... Marisjeh had een vv geregeld, ik denk dan dat de vv-er van het weer aan het genieten is, en gelijk geef ik hem :p Alleen jammer van de dorpen ja...
 

DeletedUser

Guest
Tanken is in het centrum van de wereld puur edelvoer geworden voor -HGK- en OTS. STX zal vroeg of laat aan de beurt komen, of zij moeten nog een konijn uit de hoge hoed kunnen toveren. Na de val van Tanken in het centrum zal STX zich wel ingegraven hebben met clusteren. Maar dat maakt het niet straks niet veel lastiger. STX heeft de komende tijd tijd om na te denken over wat er gaat komen en hoe te handelen. Geen BG's in de buurt van enige omvang die nog wat kunnen betekenen.

De groeten aan -Spyke- STX, mogen de eeuwig durende aanvallen nog even aanhouden :D

W24 Dragonspin -HGK-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tanken is in het centrum van de wereld puur edelvoer geworden voor -HGK- en OTS. STX zal vroeg of laat aan de beurt komen, of zij moeten nog een konijn uit de hoge hoed kunnen toveren. Na de val van Tanken in het centrum zal STX zich wel ingegraven hebben met clusteren. Maar dat maakt het niet straks niet veel lastiger. STX heeft de komende tijd tijd om na te denken over wat er gaat komen en hoe te handelen. Geen BG's in de buurt van enige omvang die nog wat kunnen betekenen.

De groeten aan -Spyke- STX, mogen de eeuwig durende aanvallen nog even aanhouden :D

W24 Dragonspin -HGK-

Genius.
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd zijn Tanken, STX en de rest van deze wereld geen echte issue meer. Behalve OTS! Deze wereld zal straks om deze 2 stammen gaan draaien. Of deze stammen moeten de vijand in zichzelf gaan vinden waar door de andere stam een serieus voordeel toegeschoven zal krijgen. En anders zal het een titanenstrijd gaan worden op W24 (-HGK- vs OTS).
En uiteraard loop ik al vooruit op de zaak, want in TW loopt het vrijwel nooit zoals je denkt dat het gaat lopen!
Dus kom maar op met dat witte konijn uit die hoge hoed!

PS. Ik wil hiermee natuurlijk niemand mee ontmoedigen :D

W24 Dragonspin http://nl.twstats.com/nl24/index.php?page=tribe&id=11247
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd zijn Tanken, STX en de rest van deze wereld geen echte issue meer. Behalve OTS! Deze wereld zal straks om deze 2 stammen gaan draaien. Of deze stammen moeten de vijand in zichzelf gaan vinden waar door de andere stam een serieus voordeel toegeschoven zal krijgen. En anders zal het een titanenstrijd gaan worden op W24 (-HGK- vs OTS).
En uiteraard loop ik al vooruit op de zaak, want in TW loopt het vrijwel nooit zoals je denkt dat het gaat lopen!
Dus kom maar op met dat witte konijn uit die hoge hoed!

PS. Ik wil hiermee natuurlijk niemand mee ontmoedigen :D

W24 Dragonspin http://nl.twstats.com/nl24/index.php?page=tribe&id=11247

Ga je dit nog een x posten? Identiek aan je vorige.
Wel jammer dat deze titanen een NAP/BG hebben :')
 

DeletedUser63346

Guest
Tanken is in het centrum van de wereld puur edelvoer geworden voor -HGK- en OTS. STX zal vroeg of laat aan de beurt komen, of zij moeten nog een konijn uit de hoge hoed kunnen toveren. Na de val van Tanken in het centrum zal STX zich wel ingegraven hebben met clusteren. Maar dat maakt het niet straks niet veel lastiger. STX heeft de komende tijd tijd om na te denken over wat er gaat komen en hoe te handelen. Geen BG's in de buurt van enige omvang die nog wat kunnen betekenen.

De groeten aan -Spyke- STX, mogen de eeuwig durende aanvallen nog even aanhouden :D

W24 Dragonspin -HGK-

Correctie, STX heeft nooit anders gedaan. :p

-HGK- is qua oppervlakte zo'n 4 keer groter dan STX, terwijl -HGK- nog geen 2 keer zoveel dorpen heeft.

STX kan gewoon niet door -HGK- heen komen, en gaat daarom maar clusteren.

-------------------------
W24, grotesmurf. [-HGK-]

A world without war will be found in heaven. Or if people would start to accept eachother some more. However, this is said easier than done. Are you ready to make a begin?
 

DeletedUser

Guest
Nou waarom dan?

De namen + plaatjes van de stammen, de oorlogsverklaring van enkele regeltjes, de statistieken en een kaartje... Als je een oorlogsverklaring ook op het forum doet, verwacht ik op z'n minst een mooi geschreven stuk, wat spotprenten, doelstellingen, of whatever. Zolang je maar niet aankomt met een knip en plak werkje van 5 minuten...
 

DeletedUser

Guest
De namen + plaatjes van de stammen, de oorlogsverklaring van enkele regeltjes, de statistieken en een kaartje... Als je een oorlogsverklaring ook op het forum doet, verwacht ik op z'n minst een mooi geschreven stuk, wat spotprenten, doelstellingen, of whatever. Zolang je maar niet aankomt met een knip en plak werkje van 5 minuten...

Volgens mij komt de propaganda na de oorlogsverklaring en niet ervoor?

Ik zie echt niet in waarover ik hier zou moeten schrijven hoor. Maarja, jij moet gewoon zwijgen meneertje de gefaalde noob ^^
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij komt de propaganda na de oorlogsverklaring en niet ervoor?

Ik zie echt niet in waarover ik hier zou moeten schrijven hoor. Maarja, jij moet gewoon zwijgen meneertje de gefaalde noob ^^

Je moet dan ook geen topic beginnen voordat je dingen hebt om over te schrijven, je hebt trouwens bijna altijd wel wat om over te schrijven en propaganda voor het verklaren van de oorlog is ook niet zeer ongebruikelijk. Iets om over te schrijven had je trouwens wel, je had over de voorgeschiedenis een mooi stukje kunnen schrijven, voor zover ik weet is er namelijk een voorgeschiedenis tussen de twee stammen...

Dat ik zou moeten zwijgen op basis van een geheel onjuiste aanname, lijkt mij niet. Ik zie een titel en verwacht dan een mooi topic over een oorlog waar ik veel van had verwacht, maar zo gauw als ik begin met lezen, verschijnt er teleurstelling. Naast dat de oorlogsverklaring een 5 minuten-werkje is, zie ik dat -HGK- de oorlog verklaart op een moment dat er weinig eer aan valt te behalen (in mijn ogen dan), op een wereld waar al vrijwel geen uitdaging is. Hoogstwaarschijnlijk is (of misschien was ;)) Tanken de enige stam waar een leuke oorlog tegen gedaan kon worden, aangezien deze wereld een van de saaiste is heb ik het idee. Er zijn ongelofelijk weinig dorpen, waardoor het een erg kleine wereld is, wat betekent dat de wereld weinig dynamiek zal kennen in de toekomst, de boel zal met een redelijk intern beleid van de meest dominante stam hetzelfde blijven. Hierdoor zal het gewoon internen, barbaren edelen en kleine spelers edelen. Wat een leuke wereld belooft dit te worden.

Maar goed, ik reageer dus vanuit die teleurstelling. Dat jullie ze nu aanvallen, is niet iets wat jullie te verwijten is, alleen het zal wel het gevolg hebben dat deze wereld na deze oorlog alles behalve spannend zal zijn, tenzij er iets geheel onverwachts gebeurt, wat zoals ik eerder aanhaalde, met een redelijk intern beleid van de dominantste stam (in deze kwestie dus helaas -HGK-) uit te sluiten is...
 

DeletedUser

Guest
Je moet dan ook geen topic beginnen voordat je dingen hebt om over te schrijven, je hebt trouwens bijna altijd wel wat om over te schrijven en propaganda voor het verklaren van de oorlog is ook niet zeer ongebruikelijk. Iets om over te schrijven had je trouwens wel, je had over de voorgeschiedenis een mooi stukje kunnen schrijven, voor zover ik weet is er namelijk een voorgeschiedenis tussen de twee stammen...

Dat ik zou moeten zwijgen op basis van een geheel onjuiste aanname, lijkt mij niet. Ik zie een titel en verwacht dan een mooi topic over een oorlog waar ik veel van had verwacht, maar zo gauw als ik begin met lezen, verschijnt er teleurstelling. Naast dat de oorlogsverklaring een 5 minuten-werkje is, zie ik dat -HGK- de oorlog verklaart op een moment dat er weinig eer aan valt te behalen (in mijn ogen dan), op een wereld waar al vrijwel geen uitdaging is. Hoogstwaarschijnlijk is (of misschien was ;)) Tanken de enige stam waar een leuke oorlog tegen gedaan kon worden, aangezien deze wereld een van de saaiste is heb ik het idee. Er zijn ongelofelijk weinig dorpen, waardoor het een erg kleine wereld is, wat betekent dat de wereld weinig dynamiek zal kennen in de toekomst, de boel zal met een redelijk intern beleid van de meest dominante stam hetzelfde blijven. Hierdoor zal het gewoon internen, barbaren edelen en kleine spelers edelen. Wat een leuke wereld belooft dit te worden.

Maar goed, ik reageer dus vanuit die teleurstelling. Dat jullie ze nu aanvallen, is niet iets wat jullie te verwijten is, alleen het zal wel het gevolg hebben dat deze wereld na deze oorlog alles behalve spannend zal zijn, tenzij er iets geheel onverwachts gebeurt, wat zoals ik eerder aanhaalde, met een redelijk intern beleid van de dominantste stam (in deze kwestie dus helaas -HGK-) uit te sluiten is...

Je moet de oorlog verklaren op het moment dat er maximaal wat te winnen valt en niet te verliezen.
Aldaar jij andersom gehandeld hebt met desbetreffend resultaat.

Als je niet weet hoe je tactisch moet handelen, kan je beter zwijgen en anderen het denkwerk laten doen.

W24 Dragonspin -HGK-
 

DeletedUser

Guest
Je moet dan ook geen topic beginnen voordat je dingen hebt om over te schrijven, je hebt trouwens bijna altijd wel wat om over te schrijven en propaganda voor het verklaren van de oorlog is ook niet zeer ongebruikelijk. Iets om over te schrijven had je trouwens wel, je had over de voorgeschiedenis een mooi stukje kunnen schrijven, voor zover ik weet is er namelijk een voorgeschiedenis tussen de twee stammen...

Dat ik zou moeten zwijgen op basis van een geheel onjuiste aanname, lijkt mij niet. Ik zie een titel en verwacht dan een mooi topic over een oorlog waar ik veel van had verwacht, maar zo gauw als ik begin met lezen, verschijnt er teleurstelling. Naast dat de oorlogsverklaring een 5 minuten-werkje is, zie ik dat -HGK- de oorlog verklaart op een moment dat er weinig eer aan valt te behalen (in mijn ogen dan), op een wereld waar al vrijwel geen uitdaging is. Hoogstwaarschijnlijk is (of misschien was ;)) Tanken de enige stam waar een leuke oorlog tegen gedaan kon worden, aangezien deze wereld een van de saaiste is heb ik het idee. Er zijn ongelofelijk weinig dorpen, waardoor het een erg kleine wereld is, wat betekent dat de wereld weinig dynamiek zal kennen in de toekomst, de boel zal met een redelijk intern beleid van de meest dominante stam hetzelfde blijven. Hierdoor zal het gewoon internen, barbaren edelen en kleine spelers edelen. Wat een leuke wereld belooft dit te worden.

Maar goed, ik reageer dus vanuit die teleurstelling. Dat jullie ze nu aanvallen, is niet iets wat jullie te verwijten is, alleen het zal wel het gevolg hebben dat deze wereld na deze oorlog alles behalve spannend zal zijn, tenzij er iets geheel onverwachts gebeurt, wat zoals ik eerder aanhaalde, met een redelijk intern beleid van de dominantste stam (in deze kwestie dus helaas -HGK-) uit te sluiten is...

Ik ben geen TW reporter, ik maak enkel een topic aan om de oorlog te verklaren zodanig dat ik bij onze oorlogsverklaring IG een forumthread kan invoeren.

En volgens mij is het mooi hoe goed -HGK- draait. Daarbij is het nu aan tanken om een strategische zet te doen. Ik krijg een PM met de vraag of er tanken leden naar ons mogen overkomen. Dan is de wereld niet echt leuk meer lijkt me, dus wij wijzen dit ook af. Maar er zijn nog opties ^^
 

DeletedUser

Guest
Je moet de oorlog verklaren op het moment dat er maximaal wat te winnen valt en niet te verliezen.
Aldaar jij andersom gehandeld hebt met desbetreffend resultaat.

Als je niet weet hoe je tactisch moet handelen, kan je beter zwijgen en anderen het denkwerk laten doen.

W24 Dragonspin -HGK-

Dit is gewoon oorlog verklaren voor de stats ;).
 
Bovenaan