-HGK- VS tanken

DeletedUser

Guest
Omfg Jij bent echt een tard hoor:confused:
Waar maak jij dat nu weer uit op?:confused:
Waar zeg ik dat?

Gowd als je dan propaganda voert doe het dan goed en verzin geen dingen om cool te lijken;)

Ik verzin dit niet. Als jullie zeggen dat er niemand op Roze Koek zat. Mij best, maar het blijft dan nog een heel slechte actie van jullie. Ik had alles overigens mooi getimed, dus ik weet zelfs niet of het veel verschil zou uitmaken.

Aangezien jullie elkaars vv niet doen wanneer het nodig is (want niemand speelt op RK). Beetje belachelijk niet? Ik heb hier ook heel wat moeten vv'en voor BSRK.

1) Ofwel zat er een vv op en dan is mijn actie mooi.
2) Ofwel zat er niemand op en dan wil dat zeggen dat jullie toch wat egoistisch zijn, aangezien niemand de vv wil doen.
 

DeletedUser

Guest
Roze Koek 12.07.12 16:59
ja heb blijkbaar de vv maar geen tijd om te deffen en als er niemand is die de vv wil pakken is dat pech.

De Kleine Piraat 16.07.12 11:10
Lol, welke Robin is dit? :p

Jonas

Roze Koek 16.07.12 11:12
Eentje die de draad van RK weer oppakt? :)

Robin

Roze Koek 16.07.12 11:16
Het is wel een zooitje geworden hier sinds ik de VV niet meer had :(

Robin

Roze Koek 16.07.12 12:08
Mijn werk voor vandaag zit er weer op, verder zal er toch niemand zijn die VV over wil nemen :/

Robin

Roze Koek 16.07.12 17:52
HEEEEY STOP STOP STOP!!

nieuwe VV er is er!!!! nieuwe kansen!!!

De Kleine Piraat 26.07.12 13:13
Lol

Jonas

Deze mededelingen werden door De Kleine Piraat doorgestuurd.


Een deel van mijn PM's naar Roze Koek ff bekeken.

Dit is toch redelijk duidelijk denk ik?
 

DeletedUser59349

Guest
Een deel van mijn PM's naar Roze Koek ff bekeken.

Dit is toch redelijk duidelijk denk ik?

2) Ja ik heb Roze Koek's VV gedaan, toen wilde The Dark Night hem overnemen(nieuwe VV)... En kijk even naar de datums AUB... Daartussen heeft dus niemand gedeft...
 

DeletedUser

Guest
2) Ja ik heb Roze Koek's VV gedaan, toen wilde The Dark Night hem overnemen(nieuwe VV)... En kijk even naar de datums AUB... Daartussen heeft dus niemand gedeft...

Idd, maar er staat daar toch duidelijk dat niemand hem wou aannemen.

Dus dat is optie 2. ^^
 

DeletedUser62448

Guest
succes tanken:p
als robin gaat deffen op roze koek, ga je het nog lastig krijgen J.:)
 

DeletedUser

Guest
En dit is weer typisch excuses verzinnen. Alle tanken accounts behoren tot tanken. Als jullie inactieve spelers hebben dan moet je daar wat aan doen. Bij elke speler verzinnen jullie wel een excuus.

Neen, jij wist dit ook al lang. Dus ga geen superheld hier spelen, het is gewoon netjes niet meer.

En jullie voelen je als stam niet verantwoordelijk voor alle accounts?

Bende egoisten daar ^^

Tuurlijk, zijn we toch altijd geweest? :D
 

DeletedUser

Guest
Wat een gezeur hier weer :p
Laten we elkaar gewoon succes wensen en zienhoelang de oorlog duurd ;)
 

DeletedUser

Guest
Neen, jij wist dit ook al lang. Dus ga geen superheld hier spelen, het is gewoon netjes niet meer.

Tuurlijk, zijn we toch altijd geweest? :D

Ik speel ook geen superheld, maar uiteraard is dit het AF en moeten jullie niet zeveren :p Het is een faal van jullie als stam.

Meeste overnames waren trouwens van 10->16 juli (20 dorpen) en toen was er soms wel een vv. Heb ik ook gemerkt aan mijn treintjes.

Op 10 juli is er wel gedeft en heb ik 4 van de 7 aangevallen dorpen gepakt. Ik denk dus dat het geen mega faal is van mijn kant dan. Er was toch wel veel getimed. Ook de 2 dorpen van gisteren waren getimed ;)

Maar in plaats van hierover te praten zouden jullie beter eens de vv doen. Ik haat het dat iedereen hier zo snel quit. Zo wordt de wereld wel erg snel saai :(
 

DeletedUser62882

Guest
succes aan tanken gewenst ;D
en als jullie problemen hebben met co's zoek ze dan hadden wij ook bij Sweet! gedaan en het heeft toch wat acountjes weer bemand.
 

DeletedUser57186

Guest
Kut -HGK- go Tanken!

Maar ja Tanken is een kut stam. :( Dus go lelijk -HGK-!
 

DeletedUser

Guest
Succes aan beide kanten, komt er eindelijk beetje actie in de wereld:)
 

DeletedUser26046

Guest
Tanken is allang geimplodeert voordat er enige oorlog was. Kleine verklaring:
Nobody ? + vv + Roze Koek op delete wegens bann.
Roze Koek verdwenen, L. wel via mail kunnen bereiken maar mijn laatste mail om zijn ww lukte niet (anders zaten lloll king en DS3 er nu op).

Dan heb je nog La Reina en Fantazija, die ondanks alle stamacties en het feit dat ze onze grootste frontspelers waren gingen fuseren. Dat in combinatie met wat inactieve accounts en weinig animo om op w24 te spelen is Tanken al redelijk ingestort. Leuk deze oorlogsverklaring dus, maar een beetje jammer dat dit nu pas wordt gedaan, enkele maanden geleden was logischer geweest. Maarja, toen was alles nog actief in Tanken en had men geen kans gemaakt bij HGK. Slimme actie dus, maar het zal weinig effect hebben.
 

DeletedUser62448

Guest
vv op delete? je moet er wel wat voor doen he Tanken!-.-
ik heb om precies zon zelfde reden op w22 een ban gehad enkel deed ik het niet als gebonden aanval & deed nobody? het expres.
ik had ook een vv die gebanned was & geen spelers meer opzaten.
Niemand wist het wachtwoord:(, maargoed, als je dan heel netjes de situatie uitlegt via support geven ze je de vv;)
Dus Ronronald hoeft totaal niet op delete als je ervoor gaat!
nobody? kunnen we de mongool van w24 noemen & roze koek.. tja niks aan te doen:D
 

DeletedUser35742

Guest
Tanken is allang geimplodeert voordat er enige oorlog was. Kleine verklaring:
Nobody ? + vv + Roze Koek op delete wegens bann.
Roze Koek verdwenen, L. wel via mail kunnen bereiken maar mijn laatste mail om zijn ww lukte niet (anders zaten lloll king en DS3 er nu op).

Dan heb je nog La Reina en Fantazija, die ondanks alle stamacties en het feit dat ze onze grootste frontspelers waren gingen fuseren. Dat in combinatie met wat inactieve accounts en weinig animo om op w24 te spelen is Tanken al redelijk ingestort. Leuk deze oorlogsverklaring dus, maar een beetje jammer dat dit nu pas wordt gedaan, enkele maanden geleden was logischer geweest. Maarja, toen was alles nog actief in Tanken en had men geen kans gemaakt bij HGK. Slimme actie dus, maar het zal weinig effect hebben.

Het is raar dat je de ene na de andere issue in Tanken opnoemt, zelfs dermate veel dat het een fundamenteel probleem lijkt te zijn, maar dat je toch even geheel suggestief roept dat we tegen Tanken in hun normale vorm geen kans hadden gemaakt. Waarop baseer je dat dan in hemelsnaam?
 
Bovenaan