-HGK- VS tanken

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk wordt je wel ontslagen ja, omdat het niet echt de meest formele taal is.
Het werkwoord kankeren werd al gebruikt, voor de ziekte kanker de omvang aannam die het nu heeft, wie weet er van afgeleid, wie weet niet, ik leefde niet toen het zijn opkomst nam.
Ik vind het niet respectloos of niet netjes klinken, het is gewoon een werkwoord, met gewoon een betekenis, die om de een of andere reden door oudere generatie wordt gebruikt, terwijl wij (de jongere generatie) de ziekte kanker als scheldwoord gebruiken.
 

DeletedUser17072

Guest
Het werkwoord kankeren werd al gebruikt, voor de ziekte kanker de omvang aannam die het nu heeft, wie weet er van afgeleid, wie weet niet, ik leefde niet toen het zijn opkomst nam.

Dat is niet waar Tomas. Zonder taalkunde te gestudeerd te hebben kan je toch ook wel bedenken, dat kankeren is afgeleid is van kanker. Waar anders van:eek:
 

DeletedUser

Guest
Prima Tomas, hier gaan we niet uitkomen. Maar nu wat anders. Als ik tegen mijn baas zeg hou eens op met dat gekanker. Dan weet ik wel zeker dat ik ontslag krijg. Daarnaast is het werkwoord kankeren wel afgeleid van de ziekte kanker. In ieder geval het klinkt gewoon respectloos en is gewoon niet netjes.

Ik denk dat dat erg van je baas afhangt :p

Daarbij is het niet respectloos. Mijn pa en oma hebben/hadden kanker, dat wil niet zeggen dat je dat woord niet mag gebruiken. Je moet dingen eens los van elkaar leren zien. Uiteraard probeer je zo'n woorden wat te vermijden omdat het scheldwoorden zijn. Vermijden omdat ze met een ziekte te maken hebben vind ik achterlijk. Ik ken genoeg mensen die hypocriet zijn en mongool roepen naar iedereen, maar kankeren niet over hun lippen krijgen. Welja, die mensen begaan een fout.

Hetzelfde met een komiek, als die begint over kanker of rosse mensen of het koningshuis, of weet ik veel wat voor andere mensen, ik kan daarmee lachen. Je moet dingen leren binnen hun context te zien. De meeste mensen zien het woord "mongool" niet als de ziekte "mongolisme", zo kan je "kankeren" ook niet met kanker linken.

Maar algemeen geldt natuurlijk: Scheldt zo min mogelijk, schelden is enkel om mensen te beledigen en dit leidt nooit tot wat goeds.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat dat erg van je baas afhangt :p

Daarbij is het niet respectloos. Mijn pa en oma hebben/hadden kanker, dat wil niet zeggen dat je dat woord niet mag gebruiken. Je moet dingen eens los van elkaar leren zien. Uiteraard probeer je zo'n woorden wat te vermijden omdat het scheldwoorden zijn. Vermijden omdat ze met een ziekte te maken hebben vind ik achterlijk. Ik ken genoeg mensen die hypocriet zijn en mongool roepen naar iedereen, maar kankeren niet over hun lippen krijgen. Welja, die mensen begaan een fout.

Hetzelfde met een komiek, als die begint over kanker of rosse mensen of het koningshuis, of weet ik veel wat voor andere mensen, ik kan daarmee lachen. Je moet dingen leren binnen hun context te zien. De meeste mensen zien het woord "mongool" niet als de ziekte "mongolisme", zo kan je "kankeren" ook niet met kanker linken.

Maar algemeen geldt natuurlijk: Scheldt zo min mogelijk, schelden is enkel om mensen te beledigen en dit leidt nooit tot wat goeds.

Moraalriddertje ;).

En kankeren heeft idd niks met de ziekte te maken, zo was het ook niet bedoelt. Ik zal volgende x wel gedonder zegge dennis schatje :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
@Dennis,

Zonder taalkunde te gestudeerd te hebben kan je ook bedenken, dat de ziekte kanker misschien wel van het woord kankeren is afgeleid, i..v andersom. Gezien het werkwoord kankeren een oud nederlands woord is, terwijl de ziekte kanker niet al vele eeuwen zo groot is als het nu is.
Er wordt een nieuwe ziekte ontdekt, en die krijgt een naam.
Als er nu een ziekte wordt ontdekt, die 'Zanik' genoemd wordt en over 100 jaar veel slachtoffers heeft gekregen, dan kan je ook niet zeuren dat zaniken in eens een respectloos werkwoord is, omdat het van de ziekte Zanik is afgeleid, terwijl het werkwoord Zaniken er al langer is.

En inderdaad Jonas, zo min mogelijk schelden.
Gelukkig werd er dan ook niet gescholden, maar zei Bart: Dan krijg je dit zelfde gekanker weer, iets wat niks met de ziekte te maken heeft. Waarom deze discussie dan gestart is, iemand die er anders over denkt.

Laat dit nu voorbij zijn, want dit is zinloos
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zag hier net een interessantere discussie in dan de fruit-tanken discussie xD
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd, is het ook intressanter.

Tanken-fruit is allen maar gezeik over ego's, morele waardes, haat en verdij, en dergelijke onzin.
 

DeletedUser17072

Guest
@Dennis,

Zonder taalkunde te gestudeerd te hebben kan je ook bedenken, dat de ziekte kanker misschien wel van het woord kankeren is afgeleid, i..v andersom. Gezien het werkwoord kankeren een oud nederlands woord is, terwijl de ziekte kanker niet al vele eeuwen zo groot is als het nu is.

Tomas, het woordje kanker, bestaat langer als het werkwoord kankeren. Dit kan je natuurlijk ook zelf opzoeken.

In ieder geval laten we maar weer on-topic gaan. :)
 

DeletedUser

Guest
De ziekte kanker, bestaat al vele jaren langen. Laten we zeggen, sinds de tijd van de oude grieken.
Maar dat doet doet er niet toe. Kanker, gekanker en kankeren hebben gewoon niks met elkaar te maken,
 

DeletedUser5341

Guest
Owja door al dit bashen vergeet ik bijna mijn punt te vertellen. Het is wel een stab, want jouw stam valt volgens mij wel Tanken aan? Als ik naar Ante kijk, en ja daar ben jij verantwoordelijk voor.

Je probeert alleen je stab te verantwoorden omdat je zogenaamd veel werk hebt gedaan zonder dank voor Tanken.

Maar ik zal niet verder bashen, jullie zullen het toch niet begrijpen.
Toedels

Dat ik DidYouMissMe aan zou gaan vallen was al bekend voordat ik naar Fruit ging. Of ik nou in Tanken zat of niet. Zaletio wist hier vanaf.
Dat heeft trouwens niets met Fruit te maken maar tussen mij en DidYouMissMe. Dus dat je mij nu gebruikt om Max een stabber te noemen klopt dus totaal niet.
 

DeletedUser

Guest
Dat ik DidYouMissMe aan zou gaan vallen was al bekend voordat ik naar Fruit ging. Of ik nou in Tanken zat of niet. Zaletio wist hier vanaf.
Dat heeft trouwens niets met Fruit te maken maar tussen mij en DidYouMissMe. Dus dat je mij nu gebruikt om Max een stabber te noemen klopt dus totaal niet.

Ok Tim, ok. Dit maakt je nog een betere stabber
 

DeletedUser61042

Guest
YOLO van tanken-fruit discussie na kanker discussie en het eindigt met een backstab bravo jonas haha geweldig prima leesvoer dit:p
 

DeletedUser5341

Guest
Ok Tim, ok. Dit maakt je nog een betere stabber

Hoezo zou dat mij een stabber maken. Het account wist dat het aangevallen zou gaan worden. Ik heb het zelfs op het forum van Tanken neergezet voordat ik naar Fruit vertrok. Dus kom nou niet met je slap gelul dat ik nu iemand stab. Hadden jullie maar actie moeten ondernemen en dat was dus totaal niet gedaan. Dus ga nou niet zitten wenen dat ik een stabber ben. Ik heb goede redenen waarom ik het account aanval. Zaletio weet waarom, ga daar maar je "stab" verhalen mee delen.
 

DeletedUser

Guest
Dus je hebt wat tegen het oude team van RWAJ?
Want dat is DidYouMisMe.

Je blijft een stabber.
Eerst ben jij een van de mensen die problemen veroorzaakt.
- Ik stop er mee!
(Net zoals Bruges, Team Hedzer etc etc).
- Ik kan amper spelen door werk, ik ben er tijdelijk een weekje.

En dan ontstaat fruit en in ineens ben je terug en val je DidYouMissMe aan, niet eens tijd geven of iets dergelijks.
Je bent een grotere stabber dan Remko tegenover Frederik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5341

Guest
Dus je hebt wat tegen het oude team van RWAJ?
Want dat is DidYouMisMe.

Je blijft een stabber.
Eerst ben jij een van de mensen die problemen veroorzaakt.
- Ik stop er mee!
(Net zoals Bruges, Team Hedzer etc etc).
- Ik kan amper spelen door werk, ik ben er tijdelijk een weekje.

En dan ontstaat fruit en in ineens ben je terug en val je DidYouMissMe aan, niet eens tijd geven of iets dergelijks.
Je bent een grotere stabber dan Remko tegenover Frederik

Tijd geven voor wat?
jul 11
21:08 Antebellum is tot de stam toegetreden.

Eerste scout was op:
17.07.13 03:48:41

Ik zie hier 6 dagen tussenzitten? Volgens mij duurt het ongeveer 6 dagen om de gehele kaart ongeveer over te steken? Hoeveel tijd heb je nodig??

Ik was inderdaad gestopt ja. Maar als ik merk dat er na 2 weken tijd niets met mijn account gedaan is dan ga ik toch twijfelen. En als ik dan zie dat iemand mijn cluster komt f*cken dan ben je bij mij verkeerd. Achteraf nog grootpraat hebben en dan nu per dag dorpen verliezen? Ga toch weg.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk gaat die cluster fucken, omdat JIJ bent gestopt, en niet zelf een nieuw team voor je account zoekt.
Maar Tanken weer met een leeg account laat zitten, waar er al genoeg van waren.

Oke, 6 dagen is genoeg tijd.
Maar blijft een stab tegen over tanken.
 

DeletedUser

Guest
Tijd geven voor wat?
jul 11
21:08 Antebellum is tot de stam toegetreden.

Eerste scout was op:
17.07.13 03:48:41

Ik zie hier 6 dagen tussenzitten? Volgens mij duurt het ongeveer 6 dagen om de gehele kaart ongeveer over te steken? Hoeveel tijd heb je nodig??

Ik was inderdaad gestopt ja. Maar als ik merk dat er na 2 weken tijd niets met mijn account gedaan is dan ga ik toch twijfelen. En als ik dan zie dat iemand mijn cluster komt f*cken dan ben je bij mij verkeerd. Achteraf nog grootpraat hebben en dan nu per dag dorpen verliezen? Ga toch weg.

Man jij bent echt de domste gast die ik ooit heb horen praten. Het is niet jouw cluster als je gestopt bent. En je bent een grote stabber als je iemand in je stam aanvalt. Face it. Daarbij ben je een van de slechtste spelers @w24 zeker als we naar je prestaties en tactisch inzicht in de start kijken... Man het word echt komisch hier.
 

DeletedUser5341

Guest
Man jij bent echt de domste gast die ik ooit heb horen praten. Het is niet jouw cluster als je gestopt bent. En je bent een grote stabber als je iemand in je stam aanvalt. Face it. Daarbij ben je een van de slechtste spelers @w24 zeker als we naar je prestaties en tactisch inzicht in de start kijken... Man het word echt komisch hier.

We hebben dat verhaal over mijn "start" al vaak genoeg gehad Tim. En één van de slechtste spelers? Toch hoor je mij nu niet klagen? Maar oké moet je zelf weten. Ik zal je maar niet zieliger doen lijken als je jezelf nu voorsteld op de forums. En hoezo face it? Als stamgenoot ga je niet zomaar iemands cluster in. En dan als er gevraagt word dat die dorpen terug naar mij kunnen (waar ze in eerste instantie ook hoorde maar oké) en dan zeggen dit niet te doen. Laat je al aan mij zien dat er meer ego op dat account zit dan prestaties. En dan vervolgens ook nog grootpraat hebben als ik uit Tanken ben. Tjah, dan kun je ook het nodige verwachten ook.
 

DeletedUser

Guest
Tja Tim, als jij stopt, is het niet jou cluster.
Want dan moet je geinternt worden, want spelers zijn er niet.
Dat waren de plannen die gemaakt zijn, te internen, want jij stopt.
Daarna in eens terug komen kunnen wij niet voorzien, dat maakt het alsnog een stab, waar Did niks aan kan doen.
 

DeletedUser

Guest
We hebben dat verhaal over mijn "start" al vaak genoeg gehad Tim. En één van de slechtste spelers? Toch hoor je mij nu niet klagen? Maar oké moet je zelf weten. Ik zal je maar niet zieliger doen lijken als je jezelf nu voorsteld op de forums. En hoezo face it? Als stamgenoot ga je niet zomaar iemands cluster in. En dan als er gevraagt word dat die dorpen terug naar mij kunnen (waar ze in eerste instantie ook hoorde maar oké) en dan zeggen dit niet te doen. Laat je al aan mij zien dat er meer ego op dat account zit dan prestaties. En dan vervolgens ook nog grootpraat hebben als ik uit Tanken ben. Tjah, dan kun je ook het nodige verwachten ook.

Ik zou voortaan in iedergeval anoniem spelen, timmy... :D
 
Bovenaan