-HGK- vs OTS & ATS

DeletedUser

Guest
Nope klopt, -HGK- houdt zich schuil.:rolleyes:

Zijde 1:
Stammen: OTS
Zijde 2:
Stammen: -HGK-

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 1,158
Kant 2: 609
Verschil: 549

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 26
Kant 2: 4
Verschil: 22

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 8,116,402
Kant 2: 5,203,077
Verschil: 2,913,325

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 234,524
Kant 2: 32,859
Verschil: 201,665

chart

Daarnaast wordt er nu, als ik het goed heb, een spion/ verrader geëdelt door Comeplexity.(King Koen V)

HGK houdt zich niet schuil. OTS houdt zich schuil. Wij hebben twee frontspeler, jullie een stuk of acht? Mss zouden jullie eens moeten aanvallen? ;)
 

DeletedUser35742

Guest
Goede maand voor OTS hoor, al staan we over het geheel gezien nog steeds voor:)
 

DeletedUser

Guest
HGK houdt zich niet schuil. OTS houdt zich schuil. Wij hebben twee frontspeler, jullie een stuk of acht? Mss zouden jullie eens moeten aanvallen? ;)

Drogreden, OTS staat voor op jullie, jullie hebben slechts 4 dorpen van hen veroverd laatste maand. Dan kan je zeker concluderen dat jullie je schuilhouden, niet snel de bal terugkaatsen om zelf buiten schot te blijven, OTS heeft nog altijd 6,5 keer zoveel dorpen genomen als jullie deze maand.
 
Reactiescore
254
HGK houdt zich niet schuil. OTS houdt zich schuil. Wij hebben twee frontspeler, jullie een stuk of acht? Mss zouden jullie eens moeten aanvallen? ;)

Alweer een lompe opmerking van de w24 Af-Clown :D.

Aanvallen doen ze ook zeker hoor, anders zouden jullie geen dorpjes verliezen hé slimmerd. Tevens zijn jullie degene die zich duidelijk stil houden zoals Surangama Sutra al vertelde met een zwakke 4 dorpjes, kan ook onkunde zijn natuurlijk.

EDIT:
Ah logisch dat je zo een grote mond hebt, net even een kaartje bekeken hoe ik aan een front met je kon komen maar je hebt zowel geen front met Tanken als OTS. (op 3 dorpjes na bij tanken).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Alweer een lompe opmerking van de w24 Af-Clown :D.

Aanvallen doen ze ook zeker hoor, anders zouden jullie geen dorpjes verliezen hé slimmerd. Tevens zijn jullie degene die zich duidelijk stil houden zoals Surangama Sutra al vertelde met een zwakke 4 dorpjes, kan ook onkunde zijn natuurlijk.

EDIT:
Ah logisch dat je zo een grote mond hebt, net even een kaartje bekeken hoe ik aan een front met je kon komen maar je hebt zowel geen front met Tanken als OTS. (op 3 dorpjes na bij tanken).

Een verstandig mens op het forum. Kom je niet vaak meer tegen.
 

DeletedUser54745

Guest
Drogreden, OTS staat voor op jullie, jullie hebben slechts 4 dorpen van hen veroverd laatste maand. Dan kan je zeker concluderen dat jullie je schuilhouden, niet snel de bal terugkaatsen om zelf buiten schot te blijven, OTS heeft nog altijd 6,5 keer zoveel dorpen genomen als jullie deze maand.


Van mij hebben ze geen dorpen in hun macht. Behalve 1tje die ik niet gedeft had. beetje buiten cluster en edels op 30 min afstand dusja had iets van lama zitten ook. Komt wel terug als ik weer ga aanvallen :)
 
Bovenaan