-HGK- vs OTS & ATS

DeletedUser

Guest
ab6ydj.png


Goeiedag lieve AF'ers,

Om aan al het commentaar te ontsnappen van "jullie verklaren nu pas de oorlog", hebben wij besloten om OTS deze keer wat vroeger al de oorlog te verklaren.

Deze oorlog zou langzamerhand steeds interessanter moeten worden. Nu hebben slechts enkele spelers van -HGK- een front met OTS. Echter hebben meerdere OTS spelers reeds front met -HGK-.

De oorlogsverklaring zelf:
"The beginning of the end" lijkt mij een redelijk duidelijke titel om de oorlog in te gaan. De eindoorlog wordt -HGK- VS OTS/ATS.

Succes aan allen!

Voor diegenen die -HGK- en OTS/ATS minder goed kennen zal ik even kort wat over beide stammen zeggen.

-HGK-
ao2drb.png


-HGK- is een initiatief van Hokuzpokuz. Hij wou oorspronkelijk de beste en actiefste spelers uit de stammen ODA en .Facta bij elkaar halen in een gloednieuwe stam -HGK-. Op dit moment bereikte sweet! een dieptepunt qua activiteit en ligging waardoor ook zij de mogelijkheid overwogen om hieraan deel te nemen. Uiteindelijk is -HGK- dus een samenstelling van de beste en actiefste spelers uit de 3 stammen ODA, .Facta en Sweet!

OTS
w00qyp.png


OTS is een stam opgericht door Kevin007. Zij vechten onder het motto "Only Together Strong" en gaan voor samenwerking. De stam is onlangs gefuseerd met STX en staat sindsdien rang 1. Het vormt dan ook de grote tegenpartij van -HGK- omdat zij reeds oorlog hadden met STX.






Een detailkaart:
346bapx.png

Uiteraard nemen we al een kijkje op de statistieken. Er zijn nog niet veel overnames, maar dit zou na onze oorlogsverklaring moeten veranderen.

Zijde 1:
Stammen: -HGK-
Zijde 2:
Stammen: OTS, ATS

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 4,394
Kant 2: 6,372
Verschil: 1,978

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 1
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 39,205,301
Kant 2: 41,923,879
Verschil: 2,718,578

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 44,637
Kant 2: 9,764
Verschil: 34,873

chart

De 5 overnames bestuderen we even in detail.
Stats


Het blijkt dus dat BSRK en Complexity, 2 van de frontspelers van -HGK- reeds in actie zijn geschoten tegen OTS. De vraag is wat OTS nu terug zal doen.

Verder is het misschien ook interessant een aantal kleine quotes in dit topic te zetten om zo tot een algeheel mooie oorlogsverklaring te komen.

davinsky the great 09.09.12 14:50
Hey,

Gezellig dat je even langskomt:) Kan je volgende keer misschien even aangeven? Dan zal ik niet meer zo schrikken.


Mvg,

Sander || [player]Davinsky the great[/player]

BSRK 09.09.12 15:09
Zal het wel aangeven. Er komt over 2 maanden een grote massa op jou ;)

davinsky the great 09.09.12 15:37
Ah oke:)

Wel zelf de scheppen mee nemen, wil geen rotzooi in mijn dorpen:)

Mvg,

Sander || [player]Davinsky the great[/player]

davinsky the great 14.09.12 15:24
Kom op man, beetje sneller... Heb geen eeuwen de tijd....

Mvg,

Sander || [player]Davinsky the great[/player]

BSRK 14.09.12 15:45
Hoe bedoel je?

davinsky the great 14.09.12 15:46
die tijden die jullie er over doen om 35 aanvallen te sturen is wel beetje lang:p

Mvg,

Sander || [player]Davinsky the great[/player]

Activiteit is er dus wel, maar de verliezen zijn er ook?

Rob Roy Mc Gregor 14.09.12 15:54
Ik wil ook even genieten.

BSRK 14.09.12 15:55
waarvan? Van je rim kunsten?

Rob Roy Mc Gregor 14.09.12 15:55
Ik wil mee lachen, ik hoorde dat je niet snel kon aanvallen dus wou even mee genieten:p

BSRK 14.09.12 15:57
hoe bedoel je? Dat julie game nerds 24/7 online zijn dus precies zien wanneer het begind. En volgens mij heb jij nog nooit iemand aangevallen?

"Hoogmoed komt voor de val" is een gekend gezegde. Dit werd vaak van -HGK- gezegd op het AF. Het blijkt nu echter dat OTS de basis van het gezegde ook al heeft gelegd.

Hopelijk gaat iedereen van deze oorlog genieten. Ik wens OTS en ATS het beste toe! En uiteraard mijn -HGK- stamgenootjes ook!

Mvg,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26046

Guest
Succes aan beide, prima oorlogsverklaring DKP!
Wel grappig trouwens:
BSRK 14.09.12 15:57
hoe bedoel je? Dat julie game nerds 24/7 online zijn dus precies zien wanneer het begind. En volgens mij heb jij nog nooit iemand aangevallen?

Iemand is gefrustreerd :rolleyes:?
 

DeletedUser63286

Guest
Succes aan de frontspelers. Hopen op een schone kataloze oorlog :)
 

DeletedUser61692

Guest
oei leuk

nu alleen swarm nog ff oorlog verklaren aan HGK en Tanken en dan is het cirkeltje helemaal rond :D
 

DeletedUser61692

Guest
enneh, succes uiteraard aan iedereen, moge de sterkste winnen
 

DeletedUser62448

Guest
mooi gedaan!
heb hier niks van meegekregen:(
jeroen logt telkens in als ik inlog:D
 

DeletedUser54745

Guest
succes mogen de beste winnen :)
ondertussen 600k+ aanvaller op davinksy en er komt nog Veel aan :)
 

DeletedUser65376

Guest
Nog succes aan OTS & ATS, nu kunnen we zien hoe erg t niveau is na de fusie met stx.
 

DeletedUser63688

Guest
uiteraard ook mijn complimenten op de mooie oorlogsverklaring! strak werk en goed gedaan;)

en natuurlijk succes aan -hgk- gewenst, dat de beste mag winnen:)
 

DeletedUser

Guest
Mooie oorlogsverklaring al vind ik dat er nog niet veel front is tussen beide stammen

Succes aan beide stammen gewenst
 
Bovenaan