Hezhi Kaarten

Reactiescore
973
I dat niet een reden om er weg te blijven? :D
 
Reactiescore
973
Ja, maar zoals ik al aangaf, hij heeft mij er ook voor het eerst ontmoet :D

Mijn reactie was ook op jullie ontmoeting gericht :D

Maar wat voor smoes heb je voor op het w20 forum te komen? Kijken of je toevallig word genoemd in een Golden Awards lijstje op een andere wereld waar je niet speelt? of..
 

DeletedUser37136

Guest
Maar wat voor smoes heb je voor op het w20 forum te komen? Kijken of je toevallig word genoemd in een Golden Awards lijstje op een andere wereld waar je niet speelt? of..
Ik zag een post van K.C. staan, dus die wilde ik ff lezen.
 

DeletedUser

Guest
Mijn reactie was ook op jullie ontmoeting gericht :D

Maar wat voor smoes heb je voor op het w20 forum te komen? Kijken of je toevallig word genoemd in een Golden Awards lijstje op een andere wereld waar je niet speelt? of..

Dat snapte ik wel ;)
 
Reactiescore
973
Pff, hij heeft echt niks te doen :p

Protector of the trone:
Current Activity: Bekijkt discussie Golden Awards W13
 
Reactiescore
973

DeletedUser

Guest
Waar stond dat filmpje ook alweer met die kaarten elke week over een jaar ofzo? Zou die graag nog eens willen bezichtigen, terugdenken aan de gloriedagen van War!.
 

DeletedUser

Guest
Dan ligt het aan mijn pc, msn viel net ook uit en krijg ik niet meer opgestart :s
 

DeletedUser

Guest
Ja die link had ik al (stond in die eerste link van Pretender), maar dan krijg ik een grijs scherm met aan de randen wel wat dingen, maar waar je dat filmpje zou moeten krijgen komt niets...
 

DeletedUser

Guest
Dominantie plaatsjes kloppen niet helemaal ;).
In andere werelden is dus hetzelfde probleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wow, de wereld zit eigenlijk toch al erg goed gevuld. Dat valt me nu eigenlijk pas op :p
 
Bovenaan