Het Xenforo 2.0 compliment en klaagtopic

Reactiescore
123
Over paar maanden weten we niet beter meer , alles wat nieuw/anders is even weer wennen.

Uiteindelijk met wat verbeter punten zal het best goed komen.
 
Reactiescore
5.686
download (1).jpeg

Grapje natuurlijk he, zo erg is het niet.
 
Reactiescore
1.367
Dank je wel! Dat ziet er een stuk rustiger uit...

Gewoon naar je profiel, voorkeuren en verander dan de 'XF 2.1 - Tribal Wars' in 'default' (dropdown menu).

Helaas is die weer wit en gaan je ogen dan dood als je nachtbraker doet
 
Reactiescore
1.468
Helaas is die weer wit en gaan je ogen dan dood als je nachtbraker doet
Zijn genoeg plugins voor, ik gebruik zelf Stylish op in Chrome en Firefox, die heeft vaak custom CSS voor veel websites, wellicht dat Xenforo daar ook bij zit? Anders zijn er genoeg addins die reverse colors aanbieden.
 
Reactiescore
702
paar dagen verder en het begint wel iets te wennen. enigste wat mij persoonlijk nog tegen staat is de achtergrond. Nu heb je een achtergrond van een dorp, Maar misschien is het beter om de achtergrond gewoon een kleur te geven (Gewoon dat wit/buin achtige kleur van tw) Denk dat het dan al beter staat. Ik vind het nu nog een beetje rommelig overkomen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Zijn genoeg plugins voor, ik gebruik zelf Stylish op in Chrome en Firefox, die heeft vaak custom CSS voor veel websites, wellicht dat Xenforo daar ook bij zit? Anders zijn er genoeg addins die reverse colors aanbieden.
Dat wit staat mij inderdaad ook een beetje tegen aan de default versie. Tegenwoordig zie je dat veel websites een zogeheten 'darkmode' hebben in de instellingen, bij sommige zelfs dat deze darkmode na een bepaalde tijd (zeg 21:00) aan gaat. Vind dat zelf heel fijn, misschien is dat iets wat geïmplementeerd kan worden?

Voor de mensen die niet bekend zijn met een darkmode en graag willen zien hoe het eruit ziet; o.a. Skype, Discord en Reddit hebben een darkmode.
 

DeletedUser69389

Guest
Dat wit staat mij inderdaad ook een beetje tegen aan de default versie. Tegenwoordig zie je dat veel websites een zogeheten 'darkmode' hebben in de instellingen, bij sommige zelfs dat deze darkmode na een bepaalde tijd (zeg 21:00) aan gaat. Vind dat zelf heel fijn, misschien is dat iets wat geïmplementeerd kan worden?

Voor de mensen die niet bekend zijn met een darkmode en graag willen zien hoe het eruit ziet; o.a. Skype, Discord en Reddit hebben een darkmode.
Ook websites als NU.NL om aan te tonen dat ook grote websites het doen.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Ik moet zeggen, het went wel sneller dan gedacht. Vandaag alweer een stuk positiever dan gisteren. We gaan het even aankijken.
 
Reactiescore
581
Dat wit staat mij inderdaad ook een beetje tegen aan de default versie. Tegenwoordig zie je dat veel websites een zogeheten 'darkmode' hebben in de instellingen, bij sommige zelfs dat deze darkmode na een bepaalde tijd (zeg 21:00) aan gaat. Vind dat zelf heel fijn, misschien is dat iets wat geïmplementeerd kan worden?

Voor de mensen die niet bekend zijn met een darkmode en graag willen zien hoe het eruit ziet; o.a. Skype, Discord en Reddit hebben een darkmode.
Er zijn zat dark themes voor dit forum, alleen zijn ze allemaal server side en moet TW ze implementeren voor we er gebruik van kunnen maken en dat zullen ze niet doen.

Zojuist in Chrome, de plug-in: Stylish geïnstalleerd. Daarna een dark style aangezet in de plug-in en nu is ook dit forum keurig donker...

1 van de stijlen is bijvoorbeeld Tribalwars Black en dan is alles InGame ook voorzien van een donker thema :)
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Oke het went, maar kunnen we wel eindelijk terug het aantal posts en likes van een account zien als diegene post zonder over de afbeelding te moeten hoveren?
 
Reactiescore
2.490
Oke het went, maar kunnen we wel eindelijk terug het aantal posts en likes van een account zien als diegene post zonder over de afbeelding te moeten hoveren?

Dat zit helaas niet in de nieuwe versie van Xenforo (zit ook niet in de standaard lay-out)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Kunnen de emoticons van vorige versie niet nog toegevoegd worden? Ik mis die namelijk wel een beetje :(
 
Reactiescore
1.094
Ik stoor me aan dat als ik bepaalde text delen wil onderstrepen cursief of vetgedrukt wil hebben, door middel van selectie, dat er random andere textdelen e.d. mee cursief of onderstreept raken. Dit lijkt nog niet echt goed te werken
 
Bovenaan