Het Xenforo 2.0 compliment en klaagtopic

Reactiescore
1.478
Zoals Duckje ook meldde omwille van veiligheidsredenen en dergelijke. Je dient nu eenmaal soms te updaten. Alleen tsja de lay-out is echt een drama ja. Ergste die ik tot nu toe heb meegemaakt.
Ah ja, dat kan natuurlijk. Ik houd alleen niet van verandering. Maar we zullen er wel weer aan gewend raken.
 

DeletedUser17472

Guest
Wat een lelijk forum. Ben benieuwd wat mijn dochter beroepsmatig hiervan vindt.... ik vrees niet veel goeds :p
Maar goed, ik leg me er weer bij neer. Zal wel moeten.
 
Reactiescore
2.506
Laten we hopen dat het inderdaad wennen is :D
 
Reactiescore
1.094
Die uit 2010 toch meest prettig


Edit: zie mensen klagen over de mobiele versie maar die vind ik juist beter nu. Had eerst dat het bijna onmogelijk was meldingen te zien en dat de reageer knop verdween als de post te lang was en dat je het in rtf moest omzetten om het te kunnen posten. Dat is nu niet meer
 
Reactiescore
1.278
Op mobiel is het inderdaad erg fijn (iphone)
 
Reactiescore
2.506
Aangezien dit topic voor feedback is zal ik aftrappen.

- Ik vind de handtekeningen te overheersend, zeker als iemand maar een korte tekst schrijft
- Ik vind het verschil tussen 'pinnedtopics' en normale topics minimaal, eerst zat er een lijn tussen of iets
- Verder vind ik het jammer dat je iemand zijn posten/like aantal niet meer kunt zien, zonder door te klikken
- Forumleiding mag wat mij betreft veranderd worden naar TribalWarsTeam
- Jammer dat je nu alleen de 5 recenste posten ziet (vroeger 10)

Tops:
- Subforums zijn overzichtelijk > Casual
- Meldingsysteem top
- Trofeeën zijn makkelijker te zien
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
974
Mobiel als je niet bent ingelogd of een topic voor de eerste keer bekijkt, kom je noodgedwongen op pagina 1. Vervolgens moet je naar onder, waar je alleen naar de volgende pagina kan gaan. Enige manier is dan dat je daarnaast kan klikken, om handmatig het pagina nummer in te vullen om op de laatste pagina te komen. Kan hier een laatste pagina optie toegevoegd worden? Erg omslachtig dit.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Je kunt op mobiel niet direct de laatste pagina aanklikken, waardoor je bij een gelezen topic direct op pagina 1 belandt en nog paginanummer moet invullen om bij de laatste pagina te komen. Kan dit niet veranderen?

Edit: @.Howlin was me voor ^^

Verder zitten er ook wel paar positieve dingen bij, op mobiel moest ik ook vaak scherm draaien voor bepaalde dingen en dat is nu weg. Ik zou gewoon een opsomming van verbeteringen erin verwerken en dan is het redelijk doenbaar denk ik! En de k*t emoticons eruit gooien en de oude terug!
 

DeletedUser69389

Guest
Je kunt op mobiel niet direct de laatste pagina aanklikken, waardoor je bij een gelezen topic direct op pagina 1 belandt en nog paginanummer moet invullen om bij de laatste pagina te komen. Kan dit niet veranderen?

Edit: @.Howlin was me voor ^^

Verder zitten er ook wel paar positieve dingen bij, op mobiel moest ik ook vaak scherm draaien voor bepaalde dingen en dat is nu weg. Ik zou gewoon een opsomming van verbeteringen erin verwerken en dan is het redelijk doenbaar denk ik! En de k*t emoticons eruit gooien en de oude terug!
De oude zijn er nog hoor.
 
Reactiescore
1.094
Mobiel als je niet bent ingelogd of een topic voor de eerste keer bekijkt, kom je noodgedwongen op pagina 1. Vervolgens moet je naar onder, waar je alleen naar de volgende pagina kan gaan. Enige manier is dan dat je daarnaast kan klikken, om handmatig het pagina nummer in te vullen om op de laatste pagina te komen. Kan hier een laatste pagina optie toegevoegd worden? Erg omslachtig dit.

Ja dit is wel vervelend, en zou aangepast moeten worden. Verder is posten en meldingen wel veel beter dan oude versie
 
Reactiescore
7.931
Zoals Duckje ook meldde omwille van veiligheidsredenen en dergelijke. Je dient nu eenmaal soms te updaten. Alleen tsja de lay-out is echt een drama ja. Ergste die ik tot nu toe heb meegemaakt.

Vertel, waar erger je je aan? Want dit domme geroep schiet ook niks op.
 

Deleted User - 487938569

Guest
Wanneer wordt het afgemaakt?. Er zijn best wel een aantal punten die er echt niet uitzien.

De menu balk knoppen zoals forums, wat is nieuw, leden is werkelijk te groot voor de menu balk. Deze knoppen moeten binnen die balk vallen. Ook de dropdown menu heeft een zwarte rand aan de boven kant tijdens het is uitgeklapt ter wel de achtergrond niet zwart is. Dus dat klopt niet.

Verder vindt ik persoonlijk de icoontjes en tijd boven een bericht iets te licht en te klein.... , maak ze net even 10% groter en een tint donkerder, dan valt het ook goed te lezen. Ook de voorbeeld functie die de berichten er onder zet zou ik persoonlijk de tekst "Bekijk" veranderen naar "voorbeeld" En er een ":" bij toevoegen zodat het duidelijk is dat het vanaf daar geld, nu lijkt het alsof je een woord in het bericht staat.

Ook vindt ik de index van het forum nogal rommelig ingedeeld. Bepaalde tekstjes zoals "berichten" en "topic's" zijn weer klein en licht. En zou eigenlijk als laatste plek moeten staan ipv minden in. Ook de forum gedeeltes zoals casual en oude werelden staan alle linkjes naar het forum per wereld er onder, dit ter wel er een geweldig goed uitziend menu boven dit forum staat. Door deze gewoon weg te laten creëer je heel stuk rust in de pagina en voor de gebruiker is het nog steeds duidelijk dat de casual forums en oude werelden per 5 ingedeeld zijn. Maar de extra linkjes onder het speed forum zijn zeker niet storend en is een goede manier van aandacht geven aan een bepaald topic. Dit zouden jullie dan ook zeker bij andere forums ook kunnen doen indien een forum interessant is om te volgen. Denk er wel om dat je het overzicht snel verliest als je meer linkjes gaat plaatsen, houd dit dan ook bij 1 of 2 en niet zoals de casuals op 5.

En om het eerst mee af te sluiten nog 1 ding wat mij is opgevallen en graag zie veranderd wordt. Als je naar mededelingen gaat krijg je aan de linkerkant een menu. Dit menu blijft bij alle tabs gewoon aan de linker kant staan behalve bij profiel dan springt hij echt naar een andere scherm en heb je heen eens een terug knop.

@Duckje ik hoop dat je er iets mee kunt, als je vragen hebt dan verneem ik deze zeer graag :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wil men likes zien gvd, die randtekening is ook lekker nutteloos, alles lijkt wel gekrompen te zijn voor daarvoor plaats te maken. Waarom zou je uberhaupt weer je layout wijzigen voor de 30 mensen die dagelijks op AF komen?
 

Deleted User - 24028

Guest
Waarom maakt innogames toch altijd de keuze om iets nieuw te maken dat dan vervolgens terug vol met bugs en layout fouten zit in plaats van iets goed dat ze hebben te verbeteren en uit te bouwen tot iets perfect ? Het vorige AF was gewoon de beste die er ooit is geweest, behalve een aantal bugs vooral op mobiel. Haal die bugs er uit en het is gewoon dik in orde...

Enige reden om voor dit ontwerp te gaan is omdat het dichter aan leunt tegen de ingame en front page style. Maar het is eerder een slechte combinatie van die stijlen waardoor het een onduidelijke kakafonie is geworden...

Is het mogelijk om het mogelijk te maken om de vorige layout te kiezen bij de AF layouts ?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Is het mogelijk om het mogelijk te maken om de vorige layout te kiezen bij de AF layouts ?

Mogelijk is het niet mogelijk om dat mogelijk te maken, maar ik houd niks voor onmogelijk.
 
Reactiescore
1.468
Waarom maakt innogames toch altijd de keuze om iets nieuw te maken dat dan vervolgens terug vol met bugs en layout fouten zit in plaats van iets goed dat ze hebben te verbeteren en uit te bouwen tot iets perfect ? Het vorige AF was gewoon de beste die er ooit is geweest, behalve een aantal bugs vooral op mobiel. Haal die bugs er uit en het is gewoon dik in orde...

Enige reden om voor dit ontwerp te gaan is omdat het dichter aan leunt tegen de ingame en front page style. Maar het is eerder een slechte combinatie van die stijlen waardoor het een onduidelijke kakafonie is geworden...

Is het mogelijk om het mogelijk te maken om de vorige layout te kiezen bij de AF layouts ?

Oude lay-out was Xenforo 1 hè, dit is Xenforo 2. Daarbij kwam een nieuwe lay-out dus was er een nieuw theme nodig.
Ben het met je eens dat het niet 'af' is, maar dit feedbacktopic is de kans dus om dat te melden. Ik vind vooral de marges op mobile met kloppen, bepaalde balken die fixed ipv responsive etc. Meld het vooral als het je opvalt :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Oude lay-out was Xenforo 1 hè, dit is Xenforo 2. Daarbij kwam een nieuwe lay-out dus was er een nieuw theme nodig.
Ben het met je eens dat het niet 'af' is, maar dit feedbacktopic is de kans dus om dat te melden. Ik vind vooral de marges op mobile met kloppen, bepaalde balken die fixed ipv responsive etc. Meld het vooral als het je opvalt :)
Veel is hetzelfde tussen die 2 versies he... Oude layout aanpassen zodat die terug klopt is minder werk dan een nieuwe maken, met de overige tijd konden ze dan de bugs in de vorige fixen (voor zo ver die al niet vanzelf gefixt zouden zijn door de nieuwe versie!!) en hoppa je hebt perfectie...
 

DeletedUser69389

Guest
Waarom maakt innogames toch altijd de keuze om iets nieuw te maken dat dan vervolgens terug vol met bugs en layout fouten zit in plaats van iets goed dat ze hebben te verbeteren en uit te bouwen tot iets perfect ? Het vorige AF was gewoon de beste die er ooit is geweest, behalve een aantal bugs vooral op mobiel. Haal die bugs er uit en het is gewoon dik in orde...

Enige reden om voor dit ontwerp te gaan is omdat het dichter aan leunt tegen de ingame en front page style. Maar het is eerder een slechte combinatie van die stijlen waardoor het een onduidelijke kakafonie is geworden...

Is het mogelijk om het mogelijk te maken om de vorige layout te kiezen bij de AF layouts ?
Er is een default style aanwezig. Dat maakt het alleszins voor mij al wat beter.
 
Bovenaan