Het World Wide Spamforum - W29

DeletedUser53131

Guest
2hoxqqd.jpg

beste Forumgenoten / wereld 29 spelers!

Het nieuwe jaar is reeds ingegaan dus word het nu wel eens tijd dat we heel de wereld eens beginnen te leren kennen. Hoe kan zoiets nu het beste gaan? Wel daar hadden wij in wereld 19 al ooit eens de oplossing voor gevonden. We hadden toen over heel de wereld 1 gezamenlijk stammenforum wat in hield dat we met iedereen over diverse onderwerpen konden praten. Even voor de duidelijkheid, Het is niet verplicht met jouw stam hier aan mee te doen. Het is denk ik het beste als je in jullie stam daar even democratief stemt. Want ik kan begrijpen dat niet iedereen hier voor te vinden is. het is namelijk zo dat het blauwe zonnetje er nogal veel gaat staan. Op wereld 19 deden we er leuke wedstrijdjes, er was toen weleens PA te winnen. Toen sponsorde ik dit idee namelijk aangezien ik nog forummoderator was. We zullen zien misschien bied iemand zich nog aan als sponsor. We deden toen wedstrijdjes zoals (snipecontestje, clustercontesten,...) er waren ook andere spellen zoals het laatst voor 05:00u reageren enzo. Naja iedereen is er dus ook vrij om een topic aan te maken. Iedereen moet het gewoon naar zen zin hebben. Om nog eens verder in te gaan op die snipe contestjes het is wel dat er genoeg mensen na de eerste edel kunnen timen maar de bedoeling is om dus in zo weinig mogelijk Ms voor de tweede 'edel' te komen. Het geeft ook nog vele voordelen zoals het vinden van co spelers voor andere werelden kan ook altijd via daar gedaan worden aangezien er misschien wel genoeg mensen zijn dat co's zoeken op andere werelden maar ze gewoon niet vinden. er zullen wellicht andere zijn dat nog een nieuw account ergens er bij zoeken omdat ze meer als genoeg tijd hebben er voor. Er gaat gewoon niks boven een flinke portie spam!

Hoe doe je nu eigenlijk mee?

Je Stuurt een PM naar '.CuppyCake' met daarin:
onderwerp: WWS-W29
met daarin:
- Stamnaam
- Stamtag
- Eventueele goede ideeën zoals wedstrijdjes ofzo ;)


Moderators, Sluit dit topic alstublieft niet. Het is ook niet mijn bedoeling hier een spamtopic van te maken. Het gaat er over dat de spam ingame verder gaat dus zou het normaal hier spamloos verder kunnen gaan ;)

Groetjes, jullie eigenste .CuppyCake <3
 

DeletedUser

Guest
Kan een leuk initiatief zijn, Mus. kennende zullen wij meer dan waarschijnlijk van de partij zijn.
 

DeletedUser

Guest
~DEI~ wil hier met alle plezier aan meedoen, ik zal zelf even kijken hoe het met mijn huiswerk zit na de vakantie. Als ik tijd heb, doen we mee!
 

DeletedUser

Guest
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik hoop dat ~Ohh No!~ ook meedoet!!!!(A)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mus R. hoop ik niet:p
 

DeletedUser34690

Guest
Topic blijft gewoon open mits hier niet alleen maar gespamt gaat worden.
Verder vind ik het een erg leuk idee:)!
 

DeletedUser66258

Guest
Ik denk niet dat Oh No! van de partij zal zijn. Zijn max 3 spelers die het AF af en toe is met een post verwennen en momenteel staat ons blauw zonnetje al 24/7 daar.
 

DeletedUser53131

Guest
Daar gaat het juist om. Ik snap zeker dat er veel mensen niet eens nog de moeite doen om op het AF te verschijnen. Maar als je zo op deze manier toch eens op een fijne manier contestjes of andere dingen kan doen. + het goede is ook dat je op een stammenforum wel goede enquetes kan doen in tegenstelling tot hier op het AF. Maar zoals ik al zij in men begin post. Voel je al zeker als stam niet verplicht hier aan mee te doen :)
 

DeletedUser

Guest
Maak er gewoon een vertrouwd forum van. De spelers die het wensen te lezen kunnen het lezen, Voor zij die het storend vinden kan het fora onzichtbaar gemaakt vonden. Probleem opgelost.
 
Bovenaan