Het woordenboek van Wereld 47

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Tribal Panama Papers: Een protocol dat erg gevoelig ligt bij specifieke gevallen en diegene het daarom liever geheim laten.

Like a Snowden: Een communist die emigreert naar de andere kant van de wereld voor betere TW tijden.

Fifty Angels of Gray: Dominance and submission, untill the 50th announcement.

A Creedy Choice: Jehovah's getuigen, Je hebt geen andere keuze dan het aan te horen.

Mission Im'Meow'able: Een topic aanmaken voor funny cat pictures.

ga eens weg jij noob
 
Reactiescore
973
Laatst bewerkt:

DeletedUser73082

Guest
Jannes'en : Wel mensen op je stablist zetten en vendetta's koesteren maar geen dorpen kunnen verdedigen.
Jordi'en: Targets uitkiezen die na 4 incomings stoppen met spelen en door iedereen als beste speler worden genoemd
Nikki'en: Denken iemand zo goed te kennen dat je #cbchaschanged trending kan maken
Rupelsoldaten: Je eigen stam niet op orde hebben en daarom maar random beschuldigen
Jannen: Dreigen met dat je bij de vijand gaat
Melvin'en: Het in je broek scheiten voor incomings en daarom neutraal blijven

Zo dat waren er een paar okdoei
 
Reactiescore
973
Het woordenboek van Wereld 47'en: ''en'' achter namen zetten door gebrek aan creativiteit.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dat herinner ik me dus niet :x

De Dikke van Wereld 30. :D

Tribal Panama Papers: Een protocol dat erg gevoelig ligt bij specifieke gevallen en diegene het daarom liever geheim laten.

Like a Snowden: Een communist die emigreert naar de andere kant van de wereld voor betere TW tijden.

Fifty Angels of Gray: Dominance and submission, untill the 50th announcement.

A Creedy Choice: Jehovah's getuigen, Je hebt geen andere keuze dan het aan te horen.

Mission Im'Meow'able: Een topic aanmaken voor funny cat pictures.

Huh wie is dat dan?

Jannes'en : Wel mensen op je stablist zetten en vendetta's koesteren maar geen dorpen kunnen verdedigen.
Jordi'en: Targets uitkiezen die na 4 incomings stoppen met spelen en door iedereen als beste speler worden genoemd
Nikki'en: Denken iemand zo goed te kennen dat je #cbchaschanged trending kan maken
Rupelsoldaten: Je eigen stam niet op orde hebben en daarom maar random beschuldigen
Jannen: Dreigen met dat je bij de vijand gaat
Melvin'en: Het in je broek scheiten voor incomings en daarom neutraal blijven

Zo dat waren er een paar okdoei

Accurate AF. :(

Het woordenboek van Wereld 47'en: ''en'' achter namen zetten door gebrek aan creativiteit.

Patricia'en: zeiknicht spelen.
 

DeletedUser61161

Guest
Telt clinternen ook voor deze lijst?
Enkelingen kenden dit begrip al, maar ik denk dat via het w47 AF dat woord voor een breder publiek bekend is geraakt, binnen Meow gebruik ik het alleszins al :D

Goed dat mijn woord steeds populairder wordt (rock)

Puggen: op W47 willen spelen, maar geen account kan vinden

Puggen: op een acc willen spelen maar te dom zijn om er zelf 1 te starten.
 

DeletedUser

Guest
Jannesje doen: Een keer een zeldzaam nachtje schijt hebben om te genieten van de nachtrust en dan een nachtblitz in je aars krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Privé gaan: boze Baba aan de lijn hebben en in een privéchat gespankt worden.
 

DeletedUser67517

Guest
Bottersfan-Spreek uit als Bot-ters-sven-: Een persoon die voorstander is van botgebruik.
 

DeletedUser

Guest
Sebasisme: Zoveel nuance in je uitspraken toevoegen dat je eigenlijk niets meer zegt.
 

DeletedUser72524

Guest
Spammen als Daan:
Een verwoording voor iemand die onzin praat in skypechats en hoogstwaarschijnlijk weer dronken is (ongeacht tijdstip).

Ik speel hier niet, maar Daan wel en ik naam aan dat dit geldt voor iedere wereld waar Daantje actief is.
 
Bovenaan