Het woordenboek van Wereld 47

DeletedUser73696

Guest
Mooi dag het eerste wat je doet Mike zwart maken is. Wederom zeer objectieve en sterke lijst.
 
Reactiescore
1.148
Mooi dag het eerste wat je doet Mike zwart maken is. Wederom zeer objectieve en sterke lijst.

Heeft dan ook totaal niks met objectiviteit te maken deze lijst.
 

DeletedUser73696

Guest
Heeft dan ook totaal niks met objectiviteit te maken deze lijst.

Het zielige van Maick is dat die expres zulke dingen er in zet om alleen mij zwart te maken. Ik ken er ook nog wel eentje

Maick'en; Iemand prive bedreigen, omdat je een discussie niet kan winnen.

Miack'en; Een enquette maken, als je een discussie niet kan winnen.
 

DeletedUser44415

Guest
Het zielige van Maick is dat die expres zulke dingen er in zet om alleen mij zwart te maken. Ik ken er ook nog wel eentje

Maick'en; Iemand prive bedreigen, omdat je een discussie niet kan winnen.

Miack'en; Een enquette maken, als je een discussie niet kan winnen.

Miken: discussies opwekken, ontwijken en door stamgenoten trachten te verwerken omdat die te druk heeft met zijn hotels.
 

DeletedUser73972

Guest
Telt clinternen ook voor deze lijst?
Enkelingen kenden dit begrip al, maar ik denk dat via het w47 AF dat woord voor een breder publiek bekend is geraakt, binnen Meow gebruik ik het alleszins al :D
 

DeletedUser5114

Guest
Haha matthi :D, jij bent iets vergeten te doen in de skype chat. (wait)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
2.303
Een Svennetje.
Meer bots hebben dan hersencellen.

Thijske , meer verhalen in de stamchat plaatsen dan werkelijk te loggen.

Janus, meermaals falen in de start.


Dream moeial, Zich in ieder gesprek op het algemeen forum moeien ook al heeft die er niks mee te maken.
 
Reactiescore
973
Tribal Panama Papers: Een protocol dat erg gevoelig ligt bij specifieke gevallen en diegene het daarom liever geheim laten.

Like a Snowden: Een communist die emigreert naar de andere kant van de wereld voor betere TW tijden.

Fifty Angels of Gray: Dominance and submission, untill the 50th announcement.

A Creedy Choice: Jehovah's getuigen, Je hebt geen andere keuze dan het aan te horen.

Mission Im'Meow'able: Een topic aanmaken voor funny cat pictures.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.018
Nice dat deze weer terug is:D En Mike, vgm snap je niet helemaal wat voor soort topic dit is als je er (wederom) zo serieus op in gaat
 
Reactiescore
1.853
Dream moeial, Zich in ieder gesprek op het algemeen forum moeien ook al heeft die er niks mee te maken.

Sorry man, ik zal me niet weer bemoeien met discussies die op het Algemeen Forum plaatsvinden. :rolleyes:
 

DeletedUser73696

Guest
Nice dat deze weer terug is:D En Mike, vgm snap je niet helemaal wat voor soort topic dit is als je er (wederom) zo serieus op in gaat

Volgensmij gaat dit topic over spelers die op de werld spelen, plus gemaakt door andere. Deze zijn letterlijk gekopierd van W39 om mij nog even de grond in te boren.
 

DeletedUser

Guest
Puggen: op W47 willen spelen, maar geen account kan vinden
 

DeletedUser75910

Guest
Ik heb het begrip Clinternen ook voorbij zien komen ^^ Mss niet zozeer w47 gerelateerd maar vele hadden er nog niet van gehoord net zoals ik

EDIT: bericht van Rupel nog niet gelezen ^^ Excuses :)
 

DeletedUser67517

Guest
MyPriden: Een felicitatietopic openen waar niemand feliciteert, maar het over het gewicht van emile heeft.
 
Bovenaan