Het woordenboek van Wereld 47

Reactiescore
372
Check

Met trots presenteer ik jullie het woordenboek van Wereld 47. Dit is natuurlijk een oneindig work-in-progress, dat nooit compleet zal zijn. Daarom heb ik jullie hulp nodig! Het is namelijk de bedoeling dat wij voor onszelf en voor spelers van andere werelden een zo goed mogelijke beschrijving van W47 kunnen geven in één speciaal daarvoor bestemd topic.

Wat is de bedoeling?
De link hierboven spreekt al voor zich, maar ik zal het nog even uitleggen: Je kunt hier grappige, kinderachtige of spottende definities posten van een bepaald woord die dan toegevoegd worden aan het topic. Dit woord en de definitie mag je uiteraard zelf bedenken! Zolang het ergens op slaat en gerelateerd is aan W47, zal ik hem toevoegen aan het topic. Hopelijk kunnen we hier net zo'n mooi topic van maken als op W39.

#
#Baba-way: de leerweg binnen Tribal Wars die duidelijk maakt dat wat je niet kan overwinnen, je moet rekruteren.

A

B

Bottersfan (spreek uit als Botter-Sven)
Een persoon die voorstander is van botgebruik.


C

Castiliantie
Opgewonden raken van het dominant zijn op een browsergame, terwijl je eigenlijk nooit dominant bent en alleen maar internt.

A Creedy Choice
Jehovah's getuigen, Je hebt geen andere keuze dan het aan te horen.

Chna-nungen
Synoniem voor stamhoppen.

Chna-nungen #2
Doen alsof je de top van de wereld bent, maar als er enige incomings komen, direct falen.


Conceived by Canada
Liegen over je locatie op het AF

D

E

F

Fifty Angels of Gray
Dominance and submission, until the 50th announcement.

G

H

I

J

De 'Jannes' speelstijl
Mensen op je stablist zetten en vendetta's koesteren, maar geen dorpen kunnen verdedigen.

De Jannes krijgen
Een keer een zeldzaam nachtje schijt hebben om te genieten van de nachtrust en dan een nachtblitz in je aars krijgen, waarna je account vervolgens retesnel weggespeeld wordt.

Een Jordi'tje droppen
Targets uitkiezen die na 4 incomings stoppen met spelen, om vervolgens door iedereen als beste speler te worden benoemd.

K

L

Laurensen
- Alleen actief zijn wanneer er aangevallen of gedeft moet worden.
- Beste deffer genoemd worden terwijl je nooit een flikker doet.

Like a Snowden
Een communist die emigreert naar de andere kant van de wereld voor betere TW tijden.

M

Een Melvinnetje doen
In je broek schijten voor incomings, en daarom maar neutraal blijven.

Mikeeee3'en
- Jezelf keer op keer voor schut zetten (zie definitie 2). Synoniem voor accounthoppen.
- Discussies ontlopen en jezelf beter voelen dan dat je werkelijk bent.
- Het spel op zo een hoog niveau spelen dat niemand zijn hoogstaande hersenspinsels kan vatten. Zijn geniale woorden worden door het gepeupel geïnterpreteerd alsof er enkel kak uit zijn muil komt. Hoe meer e's in de naam hoe hoger het iq uiteraard.

Mission Im'Meow'able
Een topic aanmaken voor funny cat pictures.

Een MyPride openen
Een felicitatietopic openen waar niemand een ander feliciteert, maar je het allemaal over het gewicht van Emile gaat hebben.

N

P

Perfect Haten
Ragequiten als een stamgenoot je rover eruit boost.

Perfect Sloth
een topic openen en vervolgens niet meer updaten omdat je zogenaamd met een topic van 50k tekens bent die ook vertraging heeft.

Privé!
Boze Castiel aan de lijn hebben en in een privéchat gespankt worden.

De Psych1g1l11g uithangen (Synoniem: #nikki)
Mensen erop wijzen dat ze zijn veranderd en dat hun nieuwe normen en waarden niet juist zijn.

Q

R

Een Rocketje

Zo fanatiek zijn bezig zijn met tribalwars dat je vervolgens een deel van je inkomen in het spel stopt.

Rupelsoldaten
Je eigen stam niet op orde hebben, en daarom maar een ander onterecht gaan beschuldigen van spionage.

S

Sseg Dragonshield
Iemand erop attenderen dat die niet zo de draak ermee moet steken.

De ziekte van Sven
Meer bots hebben dan hersencellen.


Stabber
Woord gebruikt om ontevredenheid over een gebeurtenis trachten goed te praten, en zo de eigen reputatie te redden. Middel van de ondermaatse propagandist.

De Spamoholic uithangen
Jezelf bemoeien met zaken op een wereld waar je niet eens speelt.

T

Tribal Panama Papers
Een protocol dat erg gevoelig ligt bij specifieke gevallen en diegene het daarom liever geheim laten.

W

Het woordenboek van Wereld 47'en
''en'' achter namen zetten door gebrek aan creativiteit.

Z
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68252

Guest
Perfect Haten, ragequiten als een stamgenoot je rover eruit boost.
 
Reactiescore
1.853
Een Roc-ketje: Het absusen van jezelf naar de rang 1 om er vervolgens als een raket vandaan gebashed te worden
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
- Beste deffer genoemd worden terwijl je nooit een flikker doet.



WAS DEZE DAN
 

DeletedUser69389

Guest
- Beste deffer genoemd worden terwijl je nooit een flikker doet.



WAS DEZE DAN

Wil je zeggen dat het niet zo is dan? Afgezien van de eerste massa en de laatste massa op Sjeinen, bij waar mijn internet eruit lag, heb je ook op W43 niet veel gedefft.:p:D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
#Baba-way: de leerweg binnen Tribal Wars die duidelijk maakt dat wat je niet kan overwinnen, je moet rekruteren.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ohja, dat moet er idd nog bij! :D
 

DeletedUser44415

Guest
"De spamoholic uithangen" blijkt nog steeds een trend te zijn. Ideaal!!!!
 

DeletedUser5114

Guest
Leuk topic!
Jammer dat ik zo snel niks leuks kan bedenken :D
 

DeletedUser44415

Guest
Bestond al op w30 als ik me kan herinneren. Zo nieuw is het nu ook niet.
 
Bovenaan