Het woordenboek van Wereld 39

Reactiescore
1.042
Ja zoveel Ghosts en een fourteen die zijn naam best wat hoger uit mag laten vallen als het het aantal interns zijn

DeletedUser73657

Guest
Geen zorgen Maick, ik sta er weer in :D En die noob van een quadesh is de top25 uitgetrapt ( Ja jij Emiel :D )

Reactiescore
372
Geen zorgen Maick, ik sta er weer in :D

Ja dat was dus de grootste reden :eek:

Nee ik bedoelde eigenlijk spelers zoals Makita en Erlend (of zitten daar nieuwe spelers op?), maar zie ook dat Dissolution flink van z'n interns heeft kunnen genieten :D Een pagina lager zie je dan weer Dancinno en Mansonmx vrij hoog staan, best jammer...

DeletedUser74110

Guest

Nee ik bedoelde eigenlijk spelers zoals Makita en Erlend (of zitten daar nieuwe spelers op?), maar zie ook dat Dissolution flink van z'n interns heeft kunnen genieten :D Een pagina lager zie je dan weer Dancinno en Mansonmx vrij hoog staan, best jammer...

Aes geen nr1 meer enzo:(

DeletedUser73657

Guest

Ik speel op erlend kneus :D

DeletedUser63648

Guest
Nee duidelijk niet nee :S

Is hardstikke saai, ik log nauwelijks meer.

DeletedUser73657

Guest
Ja maar toch vond ik het tof om je acc de top25 uit te trappen :D

DeletedUser45617

Guest
War dacht, laten we even 90 incs gooien op de stack, gewoon omdat het kan :D

En heb peeta niet meer gezien sinds ik de stack hier heb geplaats, zou hij een hartaanval gekregen hebben :confused:

Hij is er al wat langer niet meer hoor :p.

Bovenaan