Het woordenboek van Wereld 39

DeletedUser69459

Guest
KUCH KUCH KUCH KUCH
KUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCH

Wij hadden stammeetings, een zeer gezellige skypechat en daarnaast had iedereen inspraak op wat er gebeurde binnen de stam. Toen onze stamleidster in het ziekenhuis lag, kreeg ze een bloemetje namens de stam en daar droeg bijna iedereen aan bij. We hebben aan die tijd in Tree een hele gezellige groep vrienden overgehouden. Nog nooit zo'n gezellige stam gehad, eerlijk gezegd ;)

Ghosts daarentegen.... De stam die geleid werd door een dictator met een groot ego, genaamd Castiel, de stam waarbij de leider bepaalde wie er wat mocht zeggen op het AF en wie niet... Het was ook de stam, die het liefst in hun vrije tijd andere mensen denigreerde om hun eigen ego op te krikken.

Natuurlijk is niet heel Ghosts zo, laten we eerlijk wezen, maar ik durf er om te wedden dat de sfeer in .Tree, in vergelijking met Ghosts, zeker niet verkeerd was hoor.

De sfeer was ,nadat jij weg was, helemaal anders ;)
Het Tree met een Mike, Benji, Anton, Brian e.d. bedoel ik dan.

De zaken die jij aanhaalt kloppen niet over Ghosts gedurende de periode dat ik er gespeeld heb. Dingen veranderen, de ene keer positief, de andere keer negatief.
 

DeletedUser73927

Guest
Ghosts heeft ook meerdere gezellige stammeetings gehad dacht ik, ik heb er zelf alleen nooit bij kunnen zijn :(
 

DeletedUser

Guest
Die jongens zijn ook meer van het ouwehoeren, is toch juist leuk? Lijkt me niks als er heel veel serieus gepraat wordt. Dat gebeurd binnen Divine ook niet veel, alleen op de momenten dat t moet.
 

DeletedUser

Guest
hahaha peeta, benji had paul niet gehaald hoor :p

en om te beweren dat hij infernal heeft verkloot is ook onzin. toen don gio weg was is hij gestopt omdat de situatie onhoudbaar was, enkel front en niks safe gebied. dat lukt niet als je in een stam zit die niet meer functioneerde. En jullie mogen blij zijn dat je Tree hebt weg gespeeld maar de spelers zeker niet :p wij winnen nu gwn onder een andere stamnaam en jullie hebben niks.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik heb Mike nochtans letterlijk tegen me zien zeggen dat Benji paul heeft gehaald, tegen mike zijn zin. Verder kreeg het account clusterfcks door hem, deed hij vage dingen met groepen en wrs nog meer als ik hem er niet had afgetrapt :rolleyes:

Wees blij met je winst, als ik enig belang aan winnen zou hechten, zou ik ook gewoon wat actief kunnen zijn op w37, maar dat is ook maar saai ^^
 

DeletedUser54299

Guest
Dat is overdreven. Je had Maarten nog, Ruben, miguel, yentl, stephan em Ambrose. Zij deden ook vvs. Alleen werden er geen beslissingen genomen op leidersvlak en had ik geen zin/tijd meer om een aanvalsplan uit te werken op het einde.

Wat ik deed na die -30 viel hartstikke mee hoor.

Voornamelijk spammen op Skype eigenlijk
 
Reactiescore
768
De divinechat is niet leuk :(. Iedereen is altijd zo serieus en ik word altijd belachelijk gemaakt voor het slechtse account in Divine :(. Dat is ook zo sinds Jens op SoZ speelt
 
Bovenaan