Het woordenboek van W62

Reactiescore
2.508
Beste lezers,

Afgelopen week zat ik met de charmante @Serenity die met het idee van dit topic kwam. Dit topic was het idee @Perfect Hatred en ik vond het wel grappig. Vandaar dat ik het ook wil proberen. Soms heb ik toch een beetje heimwee naar het forummodschap en wellicht inspireer ik de huidige (inactieve) mods om weer eens wat meer initiatief te nemen.


Hoe werkt het?
"Je kunt hier grappige, kinderachtige of spottende definities posten van een bepaald woord die dan toegevoegd worden aan het topic. Dit woord en de definitie mag je uiteraard zelf bedenken! Zolang het ergens op slaat en gerelateerd is aan W62, zal ik hem toevoegen aan het topic. Hopelijk kunnen we hier net zo'n mooi topic van maken als op W39 en W47.

Dit is natuurlijk een oneindig work-in-progress, dat nooit compleet zal zijn. Daarom heb ik jullie hulp nodig! Het is namelijk de bedoeling dat wij voor onszelf en voor spelers van andere werelden een zo goed mogelijke beschrijving van W62 kunnen geven in één speciaal daarvoor bestemd topic."

A
- Albupimmen - vaker zuipen dan inloggen
- Aldo'tje doen
: 2x dezelfde hoeveelheid scouts doodlopen op hetzelfde dorp
- Abboreren: Zo dominant aanvallen dat spelers bij het zien van incs een PM sturen dat ze stoppen of de vv bij een vijandige stam afgeven.

B

C

D
- Daniëllen: Een full nuke/trein op een dorp gooien die je zelf gestacked hebt en zo je eigen clear mollen.
- Dejavu: Rekrutering: ON/OFF, minstens puntegemiddelde!!!

E

F

G

H
- Hejavu sturen: een speler van willekeurige grootte berichten om je MB te worden.

I
- Ingdoctrineren: Op slinkse wijze je charmes gebruiken om iedereen voor je karretje te spannen

J

K
- KDK'en: PP-Abusen, een heel topic krijgen en redelijk rap weggespeeld worden. Weg PP.

L
- Legaal spammen: namens tw een irritante pm naar de hele wereld sturen over een of ander onzinnig topic op het af.

M

N

O
- Oeps-avu doen: niet verder dan 100 kunnen tellen en dan zeggen dat je 1 MB hebt ipv bv 301

P
-Pimmeren: altijd op bovenstaande manier reageren op het AF.

Q


R

S
- Snailen; Doen alsof je bij een stam hoort en meedenkt, maar ondertussen met de vijand gesprekken voeren over een join.

T
- Tel-dejavu plegen: voor een zoveelste keer vergeten hoeveel MB's je ook alweer had.

U
- Undergrounden : (Tactiek om vijand onder de grond te storten) Enkel hele lange posts kunnen schrijven op AF, waardoor anderen de puf niet meer hebben om te reageren.

V

W
- Woordenboekje doen : standaard -en of -je doen achter een naam zetten omdat je 0 creativiteit in je hebt.

X

Y

Z
-
Zondergevolgstab; Een stab die je uitvoert op het moment je stamleiding op vakantie is of voor onbepaalde duur afwezig.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.508
Ik zal zelf beginnen:
Aldo'tje doen 2x dezelfde hoeveelheid scouts doodlopen op hetzelfde dorp
 
Reactiescore
3.457
Ik zal zelf beginnen:
Aldo'tje doen 2x dezelfde hoeveelheis scouts doodlopen op hetzelfde dorp
:biggrin:
Misschien een idee om een link toe te voegen van het bewuste topic op andere werelden ?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Laat de oncreatieve namen met -en of -je doen losbarsten

Woordenboekje doen - standaard -en of -je doen achter een naam zetten omdat je 0 creativiteit in je hebt.
 

DeletedUser61134

Guest
Een Hejavu sturen -> Een speler van willekeurige grootte berichten om je MB te worden.
Een Tel-dejavu plegen -> Voor een zoveelste keer vergeten hoeveel MB's je ook alweer had.
Een Oeps-avu doen -> Niet verder dan 100 kunnen tellen en dan zeggen dat je 1 MB hebt ipv bv 301

Zo, kan eventueel het hele woordenboek voor je vullen, maar mijn punt is denk ik wel gemaakt ^^

Ps. "Wat bij een Dejavu gebeurt, kan ook worden omschreven als een "kortsluiting" van het brein"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.540
Een Hejavu sturen -> Een speler van willekeurige grootte berichten om je MB te worden.

Fun fact: toen deze wereld net begonnen was en ik rang ~50 ofzo was, stond Blaq na een paar POW! interns top 10 dus die dacht deze knikker is vast een goede MB:

FEB5051_C_4_F4_C_4_A21_9_D1_A_F8_E9_FF7_B00_E8.jpg
 
Bovenaan