Het WK BB-dorpen edelen

Reactiescore
5.686
Reactiescore
660
Ik heb uw grijze dorpen geëdeld, dat kan ik begrijpen.
 
Reactiescore
1.478
Gelukkig gaan de spelers om mij heen op grijs waardoor ik mooie bbs kan edelen, anders was ik wellicht ook gedisqualificeerd.
 
Reactiescore
408
Wie zit er allemaal nog in de race?
De meeste topfavorieten zijn gediskwalificeerd wegens het edelen van dorpen van andere spelers. Als organisatie spreken we daar schande van en we zullen hier nog op terugkomen.
 
Reactiescore
397
Zijn alle top 100 spelers gediskwalificeerd voor deze wedstrijd?
Of is er iemand die geen spelers aanvalt?
 
Reactiescore
408
DE WEDSTRIJD IS GESLOTEN
Het spijt ons ten zeerste dat we moeten constateren dat er sprake is geweest van het schenden van de spelregels en de gedragscode van de gemeenschap tijdens de Barbarendorp Edelkampioen-wedstrijd. Het doel van de wedstrijd was om zo veel mogelijk barbarendorpen te edelen binnen de gestelde periode, met respect voor de regels en fair play.

Helaas hebben we vastgesteld dat sommige spelers de regels hebben overtreden door oorlog te voeren met andere spelers en hun dorpen in te nemen. Dit gedrag is volstrekt onacceptabel en staat haaks op de geest van de wedstrijd. Het doel was om een uitdagende en eerlijke competitie te creëren, waarbij spelers hun edelvaardigheden konden tonen zonder anderen schade toe te brengen.

Als wedstrijdleiding hebben we de verantwoordelijkheid om op te treden tegen dergelijk gedrag en de integriteit van de wedstrijd te waarborgen. Daarom hebben we besloten om alle spelers die betrokken waren bij deze schending van de regels, te diskwalificeren van de Barbarendorp Edelkampioen-wedstrijd.

We begrijpen dat dit een teleurstelling kan zijn voor de spelers die de wedstrijd op een eerlijke manier hebben gespeeld en zich aan de regels hebben gehouden. We willen jullie bedanken voor jullie inzet en deelname. Jullie sportiviteit en integriteit worden gewaardeerd.

Als wedstrijdleiding zullen we de nodige maatregelen treffen om herhaling van dergelijke incidenten te voorkomen. We zullen de regels verder aanscherpen en strengere controles instellen om de wedstrijdervaring voor alle spelers te verbeteren.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het gedrag van enkele spelers en de verstoring van de Barbarendorp Edelkampioen-wedstrijd. We hopen dat jullie begrip hebben voor de genomen maatregelen en we kijken ernaar uit om in de toekomst nieuwe en opwindende wedstrijden te organiseren, waar fair play en respect centraal staan.
 
Reactiescore
4
Deed Nelsonnn mee?:biggrin:
 
Bovenaan