Het wespennest van w78

Reactiescore
1.380
Bekijk bijlage 26920
We hebben de beste screen toch nog gevonden vandaag.
Oooh lopen er inc op insomnia dat wist ik niet

Ik zie hier toch een patroon. Op 75 gebeurde er ook van alles zonder dat hij er weet van had zogenaamd. Mooiste is dat het dezelfde mensen zijn als op voorgaande werelden die verrot zijn. Ook wel weer grappig dat Illy erbij zit wie op 74 niks anders gedaan heeft dan zijn eigen hachje elke keer te redden.

Dat mensen hier nog in trappen. Ben ik blij dat stop na 75 ;)
 
Reactiescore
1.647
Ik zie hier toch een patroon. Op 75 gebeurde er ook van alles zonder dat hij er weet van had zogenaamd. Mooiste is dat het dezelfde mensen zijn als op voorgaande werelden die verrot zijn. Ook wel weer grappig dat Illy erbij zit wie op 74 niks anders gedaan heeft dan zijn eigen hachje elke keer te redden.

Dat mensen hier nog in trappen. Ben ik blij dat stop na 75 ;)

Ga zo nog wel reageren, wel grappig dat jij hier gelijk weer reageert xD Ook leuk allerlei screens zonder context, ach ja, AF as usual.
 
Reactiescore
57
En zelfs dat blijkt een leugen :redface: :redface:

Wij hebben geen behoefte om ook maar 1 lid van Signum te rekruteren. Zoals ook tegen leiders van EWS is gezegd. Dus leuk het herrie schoppen maar wij zitten vol. En is EWS niet de stam die van de week kwam vragen om samen op Signum te.klappen? Leuk allemaal verschillende partijen maar direct bij tegenstander zelf samenwerking zoeken bij de #1 stam. #hypocrisietenop

Zo een goede morgen, zie dat ik gister aardig wat memes en andere berichten gemist heb. Ik zal alvast een tipje van de ijsberg laten zien over dat dit natuurlijk onzin is en er wel gesprekken waren.

8CD29355-35D6-49C6-AFBD-05428E772A4C.jpeg
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Opmerkelijk ook dat wij recaps krijgen op 10,5uur loopafstand van spelers in de rim van Signum. Heeft Pugna iedereen in de rim van Signum eerst benaderd voor een samenwerking?
 
Reactiescore
1.647
Zo een goede morgen, zie dat ik gister aardig wat memes en andere berichten gemist heb. Ik zal alvast een tipje van de ijsberg laten zien over dat dit natuurlijk onzin is en er wel gesprekken waren.

Bekijk bijlage 26923

Vertel me eens het verschil tussen wat ik zeg en Blacklist typt? Blacklist zegt nergens dat wij Illy en Finis rekruteren want dit doen we ook niet. Dus vertel me eens wat er niet klopt? Ook weten wij niet wat er intern is gecommuniceerd want dat is onze zaak niet en wij baseren ons op hetgeen ons gezegd word.


Is w78 het land van de stabbers of zo, ziet alleen maar naaiers hier, stabbers daar, kan niemand tegenwoordig meer normaal een wereldje afronden of zo :p

Begrijp me niet verkeerd, naai en stab praktijken moeten gewoon gepubliceerd worden, want niks is viezer, maar zijn er ook nog mensen die gewoon spelen hier :D ?

Is wereld van zonder context geciteerde berichten :)



Mijn post komt nog, maar moet ff tijd vinden hem te typen want is lang verhaal xD
 
Reactiescore
1.647
Oh jij bent er zo 1, zo'n troll tryhard die nooit wat kan inbrengen, eerst 60 jaar moet nadenken voordat die antwoord geeft op beschuldigingen, en tof doet op het AF alsof hij een god is.

Waar heb je het over? Ik heb al genoeg ingebracht, zeg enkel dat.dat niet ben van allerlei screens zonder context. En dat deze wereld qua AF enkel dat nog is?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Een nieuwe interessante wending in het verhaal;

De diepe jumps van Are You Serious worden allemaal gelegd rond dorpen van The Wasted Gypsy, die hier geen recappogingen op doet. Wel krijgen wij recappogingen van hem op 10uur edelafstand.

Wat is het toeval nou: de bespeler van The Wasted Gypsy is Mark, onderdeel van team Narcistic Illy. Het wordt zo wel heel obvious Justin.
 
Bovenaan