Het wespennest van w78

Reactiescore
1.016
Je zou toch eerder verwachten dat iemand met de username Gypsy samenwerkt met EWS.
 
Reactiescore
1.380
Opmerkelijk ook dat wij recaps krijgen op 10,5uur loopafstand van spelers in de rim van Signum. Heeft Pugna iedereen in de rim van Signum eerst benaderd voor een samenwerking?

Dat dit nog niet bekend was.
Ik kreeg te horen toen ze ons wouden aanvallen ze echt iedereen gevraagd hebben om te helpen maar dan ook echt iedereen in de buurt. Lachwekkend gewoon.

Precies zoals ze chuchuu ook gesloopt hebben met 4 complete stammen. Pugna het lachertje van W75 en grappig dat Justin er ook bij zit of mis ik iets?
Volgens mij wou hij niks meer met zulke spelers te maken hebben na 75 haha.
 

Deleted User - 487957763

Guest
20:27:06

20:54:31

23:52:17
Zal eens navragen.

Volgens degene die vv draaide op de eerste twee tijdstippen heeft die niks verwijderd. Laatste tijdstip zat de account eigenaar zelf. Beetje moddergooien om de aandacht te verleggen hoe flop Pugna bezig is geweest?
 
Reactiescore
106
Zal eens navragen.

Volgens degene die vv draaide op de eerste twee tijdstippen heeft die niks verwijderd. Laatste tijdstip zat de account eigenaar zelf. Beetje moddergooien om de aandacht te verleggen hoe flop Pugna bezig is geweest?

Nee niks moddergooien of aandacht verleggen, die vv'r loopt gewoon keihard te liegen dan, zijn gewoon feiten, door de eigenaar van het account zelf bevestigd.

4.jpg
 

Deleted User - 487957763

Guest
Nee niks moddergooien of aandacht verleggen, die vv'r loopt gewoon keihard te liegen dan, zijn gewoon feiten, door de eigenaar van het account zelf bevestigd.

Bekijk bijlage 26929
Is wel grappig dan, want hoe kan hij weten dat rapportjes verwijderd zijn als ze verdwenen zijn? Dubbel grappig als op dit tijdstip 23:52:17 er geen eens meer een vv'er aanwezig was?
 
Reactiescore
106
Is wel grappig dan, want hoe kan hij weten dat rapportjes verwijderd zijn als ze verdwenen zijn? Dubbel grappig als op dit tijdstip 23:52:17 er geen eens meer een vv'er aanwezig was?

Als er rapportjes bij Insomnia verwijderd zijn, wil natuurlijk niet zeggen dat ik zie niet meer heb, ik wees 'm alleen maar op de gemaakte dodgefouten, maar hij wist klaarblijkelijk van niets.


Hieronder mag je ze zelf bekijken.



1.png3.png
 

Deleted User - 487957763

Guest
Als er rapportjes bij Insomnia verwijderd zijn, wil natuurlijk niet zeggen dat ik zie niet meer heb, ik wees 'm alleen maar op de gemaakte dodgefouten, maar hij wist klaarblijkelijk van niets.


Hieronder mag je ze zelf bekijken.



Bekijk bijlage 26930Bekijk bijlage 26932
Ah niet best inderdaad, maar kan gebeuren natuurlijk. Zal ze eens aanspreken rapporten niet te verwijderen hoe pijnlijk deze ook zijn. Volgens mij mag Insomnia EWS best dankbaar zijn met het geleverde deffwerk.

Eeeuhm dat ging niet over dat rapportje maar leuk dat je dat aanneemt want die dodgefout dat je hier benoemt was gewoon een snipe voor een edel ;)
Orbital kwam aan over dodgefouten niet ik :)

Wel leuk @Orbital Grid dat je even tof komt doen met twee dodgefouten. Zou me meer zorgen maken dat je met zo'n overmacht niet verder bent gekomen dan +3.
1613391987296.png
 
Reactiescore
14
Ah niet best inderdaad, maar kan gebeuren natuurlijk. Zal ze eens aanspreken rapporten niet te verwijderen hoe pijnlijk deze ook zijn. Volgens mij mag Insomnia EWS best dankbaar zijn met het geleverde deffwerk.


Orbital kwam aan over dodgefouten niet ik :)

Wel leuk @Orbital Grid dat je even tof komt doen met twee dodgefouten. Zou me meer zorgen maken dat je met zo'n overmacht niet verder bent gekomen dan +3.
Bekijk bijlage 26934
Tussen alle P&P en welles niets geblaat wil ik inderdaad toch even m'n complimenten aan Insomnia & co geven voor het deffen van het account, mag ook gezegd worden.
 
Reactiescore
130
Ah niet best inderdaad, maar kan gebeuren natuurlijk. Zal ze eens aanspreken rapporten niet te verwijderen hoe pijnlijk deze ook zijn. Volgens mij mag Insomnia EWS best dankbaar zijn met het geleverde deffwerk.


Orbital kwam aan over dodgefouten niet ik :)

Wel leuk @Orbital Grid dat je even tof komt doen met twee dodgefouten. Zou me meer zorgen maken dat je met zo'n overmacht niet verder bent gekomen dan +3.
Bekijk bijlage 26934
Ja zeker zo een stam op rang 2 tegen een acc van 400k dat er alleen voorstaat door hun diplomatische spelletjes ;)
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
@Orbital Grid Wellicht slim om eens in te gaan op de aantijgingen van stabs i.p.v. hier te komen strooien met gemiste dodges? Hierbij een overzicht van edeltimings van Pugna binnen de seconde van een clear:
error-404.png
 
Reactiescore
2.477
Deff is na de eerste wave gelijk teruggetrokken waardoor er geen enkele stack meer stond, later op de dag werd er ook geweigerd deff te sturen.
 
Bovenaan