Het wereld 73 woordenboek

DeletedUser81766

Guest
Noem maar waar je op doelt?

Zie bericht, had het al gelijk aangepast. Naar mijn mening zit er wel een kern van gelijkheid in. Zo niet zal het wel geen likes krijgen en misschien zelfs belachelijk gemaakt worden.
 
Reactiescore
1.853
Zie bericht, had het al gelijk aangepast. Naar mijn mening zit er wel een kern van gelijkheid in. Zo niet zal het wel geen likes krijgen en misschien zelfs belachelijk gemaakt worden.
Dus het ontleden van een account staat gelijk aan het op de hoogte zijn van iedere gebeurtenis op de wereld? Daarmee insinueer je dat alle gebeurtenissen bestaan uit het ontleden van een account. Lijkt mij niet het geval.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
INNI'tiele Forumverwarring: het w73 forum voor het w70 forum aanzien
 
Reactiescore
1.149
Premader: garant staan om een btime te krijgen.
 
Reactiescore
1.454
Wat heeft dit met W73 te maken? Die eerste?

Graag verwijderen Martijn. Heeft niks met je topic te maken.

Het heeft er zoveel mee te maken dat mensen die op W70 op INNI speelde en ons daar bans probeerde aan te smeren, het hier weer hebben geprobeerd bij mij. Dus het heeft er zeker wel mee te maken. Voordat je dit soort dingen typt moet je je informatie eerst even checken Mike...
 
Reactiescore
1.454
Moet je maar geen bots gebruiken. Alleen je noemt al W70, dus zegt genoeg. Naam Inni is ook W70. Het hele forum is wel klaar met dat gejank van jullie.

Maat, lees je wel? Ik zeg dat ze op W70 bans probeerde aan te smeren (naast de bot ban, die overigens terecht was, hebben ze meerdere bans proberen aan te smeren) en hebben het deze wereld weer geprobeerd. Het enige wat je nu doet is janken over iets wat helaas nog wel relevant is geweest op deze wereld...

Bij deze dan:

Mikeificeren - Zeiken op andere mensen omdat ze andere werelden ergens bij betrekken terwijl je het zelf doet.
 
Reactiescore
1.149
Wereld 73, de wereld van Backtimes
 
Reactiescore
735
Interdicteren - Je directe buurt jouw wil opleggen door ze te gebruiken als MB, sloof, intern of een combinatie van allen
 
Bovenaan