Het Wereld 21 Archief

DeletedUser40402

Guest
Ik moet ook nog antwoorden, maar ik ga eerst naar een filmpje kijken hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Elke speler van de pre-made individueel behandelen is ook wel leuk.
 

DeletedUser

Guest
Kost denk ik teveel tijd.
Maar de top 3 van de premade kan wel denk ik :D.

Veel tijd?
Als je gewoon een vragen lijst hebt die je aan iedereen geeft, de meeste zijn toch veel online nu, dan zullen de meeste wel snel antwoorden denk ik.
En via tw stats kun je zoon lijst krijgen hoe je iedereen van 1 stam een pm kunt sturen.
 

DeletedUser

Guest
Veel tijd?
Als je gewoon een vragen lijst hebt die je aan iedereen geeft, de meeste zijn toch veel online nu, dan zullen de meeste wel snel antwoorden denk ik.
En via tw stats kun je zoon lijst krijgen hoe je iedereen van 1 stam een pm kunt sturen.

Je moet er nog wel een verhaaltje van schrijven, en moet je nagaan hoeveel tijd je erin moet steken als je rond de 120 spelers moet verwerken in je artikel.
 

DeletedUser

Guest
Je moet er nog wel een verhaaltje van schrijven, en moet je nagaan hoeveel tijd je erin moet steken als je rond de 120 spelers moet verwerken in je artikel.

Kopiëren en plakken die handel heb je het zo verwerkt :p, en gewoon 1 verhaaltje voor alle spelers :p
 

DeletedUser

Guest
Isabella Roxypei op 27.12. om 14:12 uur
Beste,

Indien jullie het Algemeen Forum wel eens doorlezen is jullie alvast iets opgevallen. Inderdaad, "Het Wereld 21 Archief".
'Het Wereld 21 Archief' is eigenlijk een verzameling met verslagen, verhalen, interviews of kaarten van Wereld 21 van begin tot het eind. Het zal bestaan uit 6 onderwerpen:

- De Start van Wereld 21
- De Stammen van Wereld 21
- De Core Spelers van Wereld 21
- De Rimmers van Wereld 21
- De Sluitingsperiode van Wereld 21
- Het Einde van Wereld 21


Ikzelf ben de reporter die het eerste onderwerp uitwerkt. In de hoop dat er een goede medewerking tegoed staat van de aansprekende partij natuurlijk.

"De Start van Wereld 21"

Ik zou het dus over de start van de wereld willen hebben zoals u wellicht kan lezen.
Hieronder heb ik enkele vragen opgesteld die bedoeld zijn om uit deze vragen een boeiend stukje te schrijven. Beantwoord de vragen dan ook duidelijk zodat er geen misverstanden ontstaan.

- Hoe ben je op het idee gekomen om Wereld 21 te starten?

- Is je start tot op heden een succes of had je het liever anders gezien. Leg uit.

- Heb je al ervaring gehad met de Burgerwacht? Wat vind je ervan?

- Is de tegenstand groter dan op voorgaande werelden of valt hij wat tegen?

- Speel je solo of met co's?

- Wat verwacht je verder van Wereld 21?



Veel succes met het beantwoorden van de vragenlijst en ik dank u voor uw mogelijke medewerking!

Mvg,
Isabella Roxypei


Bella Cullen. op 27.12. om 14:13 uur
okee ik zal hier na 7 uur antwoord op geven nu geen tijd. en trouwens is dit voor tww?

Bella Cullen. op 27.12. om 19:59 uur
- Hoe ben je op het idee gekomen om Wereld 21 te starten?

Gewoon starten en dan kijken hoe het ging toen het redelijk ging en redelijke ligging pa aangeschaft en gaan met die banaan :D

- Is je start tot op heden een succes of had je het liever anders gezien. Leg uit.

ik had het liever anders gezien al +- 370 lc verloren die kost tijd en die tijd werd te veel ook koste dat lc die konden farmen dus ja...

- Heb je al ervaring gehad met de Burgerwacht? Wat vind je ervan?

- Is de tegenstand groter dan op voorgaande werelden of valt hij wat tegen?

tegenstand is gelijk zoieso omdat de mensen burgerwacht uitvonden en die krijg ik dan ook af en toe tegen me. Normaal konden ze nog een beetje vechten xD
- Speel je solo of met co's?

Co's waarom? het is mss vakantie maar ik ben er zowat nooit veel leukere dingen te doen :p.

- Wat verwacht je verder van Wereld 21?

Het kan een hele goede wereld worden alleen minpuntje kerk....

lol :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan