het warlo neemt afscheid en maakt de langste titel ooit topic, het kan niet langer :p

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
mijn vriend stond als teamleider eerst op de wereldranking van MOHAA, echte freaks...
 

DeletedUser

Guest
nee ik kies medic vuur 1 kogel af en ze zijn dood(maar ja het is wel een shotgun he)en een support(75 kogels vuurt dat af op ik en ben niet dood,ik 1 en hij wel:D )
 

DeletedUser

Guest
shotie is voor watjes, nee wij doen geen schietspelletjes op de pc, die doen we op het trainings terrein
 

DeletedUser

Guest
dat is pas stoer, jammer dat je niet bij warlo zit: als de talibanstrijders dat zijn vluchten ze in paniek weg omdat ze denken dat het besmettelijk is...
 

DeletedUser

Guest
Ben banger voor de taliban, dadelijk moet ik me bukken en heb ik aids ofzo!:mad:
Talibans houden van mannen! Dus warlo watch your ass(really watch it!)
 

DeletedUser

Guest
denk je dat echt? of is dat een grapje:confused:
de Taliban leeft met de koran (zeer extreem) dus er zitten geen homo's bij de taliban
 

DeletedUser

Guest
Hey gozer ik krijg binnenkort een 2L fles echt spul voor 15 piek :)
 

DeletedUser

Guest
denk je dat echt? of is dat een grapje:confused:
de Taliban leeft met de koran (zeer extreem) dus er zitten geen homo's bij de taliban
Ik heb ook een moslim in mijn klas!
Ik ging pissen hij ook toen stond die 2 hokjes bij me vandaan(je weet wel van die pisbakken) toen zat die wat te doen en toen kwam die naast me staan en begon over dat ding wat ertussen zit te kijken.
Ook bij gym kleed die zich om op de wc.
Hij heeft nog nooit een vriendin gehad en hij kijkt zo raar naar jongens, is verlegen en nog meer.
Dus ik denk dat er wel homo moslims zijn maar die komen er niet vooruit omdat hun familie dan beschaamd is en dit kan tot dood leiden(volgens mij niet 100% zkkr). Dat is dus discriminatie!
 

DeletedUser

Guest
extremsiten van de taliban zijn geen homo dat kan ik je verzekeren.
 

DeletedUser

Guest
Nee dat zijn pedo's...

Ik meen me te herinneren dat een zeer bekende Amerikaanse priester, die zeer op homo's tegen was, laatst zelf uit de kast kwam, zoals velen voor hem:rolleyes:
En pedo's zijn ze allemaal in de VS.
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor;)
Ik hou meer van vrouwen. Een vagina is toch beter dan een anus(?).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan