het warlo neemt afscheid en maakt de langste titel ooit topic, het kan niet langer :p

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
nou ik zeg nu alvast vaarwel, ik zal soms wel s'avonds online zijn maar dan zal ik waarschijnlijk weinig tot niks posten:) nog veel plezier op dit forum en adios (o wacht dat is spaans:rolleyes: )
 

DeletedUser

Guest
warlo, alvast eentje die je gespam (en jezelf natuurlijk ook) hier zal missen...hou je goed:D
 

DeletedUser

Guest
zal wel lukken, ik ben geen ezel die zich 2 keer in dezelfde hand laat schieten:D
 

DeletedUser

Guest
nogal:p ... wel weinig mensen die afscheid komen nemen vind ik, begint op een dialoog te lijken...
Mss ff een nieuw topic maken: "post allemaal op het warlo neemt afscheid en maakt de langste titel ooit topic"
 

DeletedUser

Guest
dat kan niet, hij kan niet lager, ik had een heel verhaal toen kwam ik erachter dat er maar 1/9 oppaste:confused:
 

DeletedUser

Guest
van mij kan wel, hij is 5 tekens minder lang dan die van jou:p
 

DeletedUser

Guest
:D gozer ik hoop dat je doet wat je moet doen zonder problemen, beste wensen.
 

DeletedUser

Guest
niet zo negatief:D ik hoop nog veeeeeel langer dan twee dagen hoor...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Waar ik spijtig aan moet denken terwijl ik zo aan mijn P.O. ga.
 

DeletedUser

Guest
oh jammer dat je weg gaat maar succes he,wie zijn gespam moet ik nu heel de tijd lezen(mikob zekers)
ps.: overuren doen ja:( :D
 

DeletedUser

Guest
wtf?!
warlo weg?
ik ken je maar pas:rolleyes:

dat hebben meer mensen, maar geloof me, one way or another you will hear of me again, of ik ben de volgende soldaat die in afga dood gaat of je ziet me weer op het forum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan