Het "Waar gaat dit forum heen" topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser61134

Guest
Ik heb alleen gezegd dat ze meer hersencellen hadden dan sommigen hier :p
Ze beter vinden dan, zegt niet meteen dat ik pro-IS ben en ze steun etc.

Sander kom eerst maar met bewijs dat je geen vrouw van 92 bent voor je op mij zeurt!

Daarnaast begin ik nooit discussies en reageer ik alleen op mensen.
Ook heb ik wel berispingen ontvangen voor al de spam, maar ik ben gewoon over algemeen braver dan Dirk :p
 

DeletedUser72524

Guest
1o7rwp.png


Henk je moet toegeven dat deze post van jou minimaal even erg is als Dirkie's post. Of beide nou een ban verdienen of niet, daar oordeel ik niet over.
 

DeletedUser61161

Guest
Er is een reden waarom dirk tijdelijk gebanned is en firedraken niet.

Zulk gedrag word absoluut niet getolereerd op dit forum en moeten we dus, of het een paar dagen later is of niet, ingrijpen.

Ik had eerder al aangegeven dat zulk gedrag niet kan toen met de discussie over naaktfoto's.

Zelf kunnen jullie ook 100% beseffen dat het niet kan en zeker niet in zulke topics.
Dus jullie hadden dit wel min of meer kunnen verwachten.

Hopelijk blijft het vanaf nu allemaal binnen de mate zodat er niet streng moet gereageerd worden.

Dafuq??
Sinds wanneer mag je over banns praten op het AF??
rmgwkow0rlaiw.png

Gekke mods van tegenwoordig kennen niet eens alle regels (think)

Maar hey als we toch bezig zijn, ik vind het wel merkwaardig dat ik IP bann en al die perm banns kreeg en Rebecca nog steeds vrij kan rondlopen...
Misschien eens een tip om is elke regel na te lopen gezien je Rebecca dan easy een IP bann/perm bann kan geven...

§1: Taalgebruik en manieren

  1. Hou je taalgebruik netjes en beleefd. Ga met respect met elkaar om.

  2. Op de persoon gerichte beledigingen zijn nooit op het forum toegestaan. Niet als forum bijdrage, niet via een privé bericht en niet als signature.

  3. Racisme of negatieve uitlatingen over een etnische groep zijn ten strengste verboden. Rechts-extremistische inhoud of extreme politieke inhoud zijn niet toegestaan.

  4. Vergeet niet dat er mensen van verschillende leeftijden het forum bezoeken, waaronder sommigen minder snel spel-tips oppakken dan anderen. Probeer dan ook zo geduldig mogelijk te blijven indien er vragen naar boven drijven die je zelf misschien als stom/kinderlijk ervaart.
Ken je uberhaupt deze regels wel??

En trouwens, wat ik ook wel lachwekkend vind is dat Dirk zelf nooit gebanned is voor het ontwijken van een bann maar wel voor zoiets kinderachtigs...
Je kan nog beter mij mod maken... :D:D
 

DeletedUser72524

Guest
Ja mooi hé :), viel mij ook al op :p. Wat komisch was, was dat Dirk vroeg hoe lang hij geband was en in plaats van een normaal antwoord reageerde fanagast boos op Dirk dat hij geen kritiek op zijn keuzes moet hebben.
 

DeletedUser61134

Guest
Dirk had een ban 14 dagen.

Daarnaast heb ik mijn enige grote overtreden al besproken met Pooh.
Verder heb ik geen enkel strafbaar feit op mijn naam.
 

DeletedUser72524

Guest
Yo Kardashian het gaat niet over jou, maar over het feit dat Dirk onverdiend een ban heeft gekregen. Verder wil ik wel een nuance inbrengen dat ik totaal niet Fanaticz XX als mod wil aanvallen, blij dat hij zijn vrije tijd opoffert voor ons. Echter denk ik dat het best een toevoeging kan zijn voor het TW-team om naar ons te luisteren en toe te geven dat ook zij ooit fouten maken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Het forum bloed ook dood omdat gewoon niets hier mag, weet uit ervaring dat die modjes nogal heel snel op hun teentjes zijn getrapt dus als je het al hebt over een voorbinddildo slaan alle stoppen hier door, laat staan dat je een plaatje plaatst van een vieze luier of een oud topic bumped.

Als je zegt dat iets idioot is of debiel is dat gelijk een belediging voor alle echte verstandelijke beperkten, dat mag dus ook niet.

Verder is TW qua spel natuurlijk gewoon een grote geldtrekkerij geworden en loopt daarom al een tijdje het spelersaantal terug en komt er geen verse aanwas meer voor het VF. Bovendien wordt de oude garde te oud om hier nog langer rond te hangen, kan je beter een beetje skypen.
 
Reactiescore
603
Men denkt allemaal dat die ene post tot een tijdelijke ban heeft geleid, maar dat is totaal niet waar, en dirk zal zelf ook wel weten waarom.
Zijn verleden heeft hem nu genekt, dus dat is dan vrij normaal dat dirk wel gebanned is en bv firedraken niet :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Men denkt allemaal dat die ene post tot een tijdelijke ban heeft geleid, maar dat is totaal niet waar, en dirk zal zelf ook wel weten waarom.
Zijn verleden heeft hem nu genekt, dus dat is dan vrij normaal dat dirk wel gebanned is en bv firedraken niet :)

Firedrakan heeft gewoon dr tieten laten zien.
 

DeletedUser72524

Guest
Men denkt allemaal dat die ene post tot een tijdelijke ban heeft geleid, maar dat is totaal niet waar, en dirk zal zelf ook wel weten waarom.
Zijn verleden heeft hem nu genekt, dus dat is dan vrij normaal dat dirk wel gebanned is en bv firedraken niet :)

Godverdomme dit bericht slaat nergens op :p. Je kan toch ook niet zeggen tegen een crimineel die zijn straf op heeft gezeten dat je hem voor 2 jaar na de gevangenis stuurt omdat hij een mandarijn heeft gestolen?
 
Reactiescore
603
Klopt.
Laten we het hier verder niet meer over de ban van dirk hebben, verdere vagen/opmerkingen kunnen via privé naar mij gestuurd worden, al lijkt me dat niet echt nodig. :)
 

DeletedUser72524

Guest
Klopt.
Laten we het hier verder niet meer over de ban van dirk hebben, verdere vagen/opmerkingen kunnen via privé naar mij gestuurd worden, al lijkt me dat niet echt nodig. :)

Kom op zeg, je hebt duidelijk een fout gemaakt. Dat kan gebeuren, een scheidsrechter geeft soms ook een pingel terwijl het geen pingel is. Maar wees in ieder geval man genoeg om of beide personen te straffen of beide personen niet te straffen.
 
Reactiescore
2.177
Men denkt allemaal dat die ene post tot een tijdelijke ban heeft geleid, maar dat is totaal niet waar, en dirk zal zelf ook wel weten waarom.
Zijn verleden heeft hem nu genekt, dus dat is dan vrij normaal dat dirk wel gebanned is en bv firedraken niet :)

Wtf.. Heb je een filter aanstaan met enkel dirk zijn posts ofzo?
 

DeletedUser61134

Guest
Ik heb een dubbele berisping gekregen.

Waar Dirk deze niet kon opvangen door zijn andere berispingen.
Kon ik door mijn goede gedrag op AF deze wel opvangen.
 
Reactiescore
770
Men denkt allemaal dat die ene post tot een tijdelijke ban heeft geleid, maar dat is totaal niet waar, en dirk zal zelf ook wel weten waarom.
Zijn verleden heeft hem nu genekt, dus dat is dan vrij normaal dat dirk wel gebanned is en bv firedraken niet :)

Al die berispingen die Dirk gekregen heeft heb je opgeteld en omdat je al een duidelijk bias had tegenover hem heb je hem maar gebanned. Anders had Firedrakan er ook een gekregen.

Klopt.
Laten we het hier verder niet meer over de ban van dirk hebben, verdere vagen/opmerkingen kunnen via privé naar mij gestuurd worden, al lijkt me dat niet echt nodig. :)

Laten we laten we

Je spreekt hier voor jezelf en niet voor een groep. Dus hou die 1ste persoon meervoud alstublieft weg.

Laten we liever gewoon verder discussiëren hierover, aangezien dit nu toch nog eens activiteit brengt buiten een gedood forum door zo'n gedrag als dat van jou. Blijkbaar hebben ze het nog altijd niet geleerd hier.

We hebben ook niets aan jou privé te sturen want dat wordt toch genegeerd, weet iedereen hier. Die tactiek van dingen afschuiven naar een 'privetje' is wat men meer dan beu is en heeft hier al veel dingen de mond gesnoerd, omdat je in prive wel kan kiezen om kordaat te reageren zonder problemen en de discussie stopzetten.

Feit alleen dat je zegt dat het "niet echt nodig lijkt", bewijst al genoeg dat je de zoveelste moderator op rij bent om suggesties, opmerkingen en klachten te negeren. Je zegt zelf nog van "klopt" om daarna niet eens je ongelijk toe te geven en daad bij het woord toe te voegen, maar wilt liever meteen stopzetting van de discussie.

Dat telkenmale stopzetten en sluiten van discussies heeft de boel hier laatste 2 jaar gewoon kapotgemaakt. Klap op de vuurpijl is het dan zogezegd iedere keer de schuld van de community is want "de moderators zetten zich zo hard in dingen in goede banen te leiden."

Je weet dat het beleid faalt maar handen in eigen boezem steken is toch net iets té pijnlijk.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61161

Guest
dus we gaan een coup plegen en mij als leider aanwijzen?

1e goeie daad is het rechtzetten en Rebecca perm bann geven (highfive)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan