Het "Waar gaat dit forum heen" topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.075
mods zijn ook stom? vooral die gijs dan
 

DeletedUser7072

Guest
Dit forum blijft waar het staat. De vraag is, waar gaan wij heen?
 
Reactiescore
770
Dirkjanus is 2 weken verbannen omwille van een reactie van paar pagina's geleden die niemand gelezen heeft of enig wat boeit. De moderator in kwestie verlaatte de sanctie omdat hij "het druk gehad heeft", met zo'n arrogante smiley van dien.

De moderators blijven dit forum kapot maken ook al heeft bijna iedereen intussen de biezen gepakt. De laatste reactie was van maandag nog geweest, buiten de ene reactie van glenn nu en deze dus.
Echt zielig. Wat gaan jullie doen met jullie leven als de stekker uit dit forum is? Bij grepolis jullie broek gaan slijten?

Conciërges...

@Poo.
@FanaticsZz x3
 

DeletedUser74005

Guest
DJ is een van de weinige mensen die nog wat van dit forum probeert te maken. Waarom hem in hemelsnaam bannen xD
 
Reactiescore
770
omdat de moderators al jarenlang geen fuck geven om de community ook al liegen ze daar enorm bekakt over in hun sollicitatie me dunkt.
 
Reactiescore
24
Nouja goed, je mag vinden of niet dat het uitwisselen van anale ervaringen (zelfs als het als "grappig" wordt bedoeld) in een golden awards topic w50 thuis hoort. Waar zich overigens een stuk of 10 verschillende mensen aan stoorde hoor (inmiddels verwijderd), dat terzijde.

Wat ik meer merkwaardig vind is dat Dirkjanus gebanned is, terwijl het eigenlijk die Firedraken is die constant begint, of er in ieder geval een minstens net zo'n groot aandeel in heeft, al dan niet groter. En die dus geen ban heeft. Dat is scheef naar mijn mening.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
603
Er is een reden waarom dirk tijdelijk gebanned is en firedraken niet.

Zulk gedrag word absoluut niet getolereerd op dit forum en moeten we dus, of het een paar dagen later is of niet, ingrijpen.

Ik had eerder al aangegeven dat zulk gedrag niet kan toen met de discussie over naaktfoto's.

Zelf kunnen jullie ook 100% beseffen dat het niet kan en zeker niet in zulke topics.
Dus jullie hadden dit wel min of meer kunnen verwachten.

Hopelijk blijft het vanaf nu allemaal binnen de mate zodat er niet streng moet gereageerd worden.
 

DeletedUser

Guest
Hee lullo's,

Willen jullie geen bans bespreken op dit vergetrn forum?

Bvd, mvg, mvf, hg,
Een bezorgde net geen neger
 
Reactiescore
1.015
Er is een reden waarom dirk tijdelijk gebanned is en firedraken niet.

Zulk gedrag word absoluut niet getolereerd op dit forum en moeten we dus, of het een paar dagen later is of niet, ingrijpen.

Ik had eerder al aangegeven dat zulk gedrag niet kan toen met de discussie over naaktfoto's.

Zelf kunnen jullie ook 100% beseffen dat het niet kan en zeker niet in zulke topics.
Dus jullie hadden dit wel min of meer kunnen verwachten.

Hopelijk blijft het vanaf nu allemaal binnen de mate zodat er niet streng moet gereageerd worden.

Klopt. Incapabiliteit bij de mod in kwestie heet dat.
 

DeletedUser40402

Guest
wat een onzin toch allemaal soms. Ik zie niemand klagen om de reden dat hij geband is dus da zal wel terecht zijn. Het maakt dan ook niets uit of hij nu na 1 of 3 dagen geband is, als je iets verkeerd doet word je geband, simpel. Het is niet omdat hij een van de weinige actieven is dat hij mag doen wat hij wil. En als ik alles goed lees is hij geband voor iets op een wereldfora, waar er wel nog genoeg actieven zijn. Wat wordt er dan verwacht, dat de mod van het W50 forum gaat kijken van: op welke uitgestorven fora is deze persoon actief, oh het vrije forum, ja dan mag hij wel blijven en zie ik het door de vingers. Nee dus, gewoon volwassen zijn en normaal posten kan al veel helpen. De personen die geband worden weten goed genoeg dat ze de randen opzoeken, dan moet er achteraf niet geklaagd worden dat ze geband zijn.
 

DeletedUser72524

Guest
Er is een reden waarom dirk tijdelijk gebanned is en firedraken niet.

Zulk gedrag word absoluut niet getolereerd op dit forum en moeten we dus, of het een paar dagen later is of niet, ingrijpen.

Ik had eerder al aangegeven dat zulk gedrag niet kan toen met de discussie over naaktfoto's.

Zelf kunnen jullie ook 100% beseffen dat het niet kan en zeker niet in zulke topics.
Dus jullie hadden dit wel min of meer kunnen verwachten.

Hopelijk blijft het vanaf nu allemaal binnen de mate zodat er niet streng moet gereageerd worden.

Iets met een d en zonder t, faalhaas. Je eerste zin slaat natuurlijk nergens op.

Ik geef Glenn trouwens wel gelijk, als je een regel overtreedt dan verdien je een ban. Ik zal dus ook niet oordelen over of het wel of niet een ban was, want ik ken de situatie niet. Aan de reden van FanaticsZz te zien verdient Firedrakan 100% zeker een ban voor bijna iedere post van hem.

Reden waarom Kalemus werd geband laatst sloeg werkelijk waar nergens op, waarschijnlijk alleen vanwege een persoonlijke vete tussen @Duckje en Kalemus.

E: Heb het meegekregen, en ook al mag ik het niet spreekbaar maken doe ik het toch ;).

Ik vind dat het woord voorbind dildo wel gebruikt mag worden in deze context. Het blijft een P&P forum. Als mod zou ik zulke opmerkingen gedogen, wellicht alleen waarschuwen. Zeker omdat dit voor 10% zo erg is als de posts van onze IS-sympathisant geschifte vent van 45 die zich gedraagt als een 13 jarig meisje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
24
Zeker omdat dit voor 10% zo erg is als de posts van onze IS-sympathisant geschifte vent van 45 die zich gedraagt als een 13 jarig meisje.

Dit inderdaad
 

DeletedUser74005

Guest
Nouja goed, je mag vinden of niet dat het uitwisselen van anale ervaringen (zelfs als het als "grappig" wordt bedoeld) in een golden awards topic w50 thuis hoort. Waar zich overigens een stuk of 10 verschillende mensen aan stoorde hoor (inmiddels verwijderd), dat terzijde.

Wat ik meer merkwaardig vind is dat Dirkjanus gebanned is, terwijl het eigenlijk die Firedraken is die constant begint, of er in ieder geval een minstens net zo'n groot aandeel in heeft, al dan niet groter. En die dus geen ban heeft. Dat is scheef naar mijn mening.

Oke, dat had ik gemist :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan