Het W63 AF

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487871837

Guest
Avond forumgangers,

Ik vind het jammer dat ik deze post moet schrijven, maar het is zoals het is.
Zoals ik in Top/Flop stammen al aangaf:
Ik heb heel lang heel veel toegelaten, en daar komt nu een einde aan.

Sinds het begin van W63 is het AF van deze wereld altijd al chaotisch geweest.
Heel veel spam, beledigingen en offtopic gepost -- dingen waar het forum niet voor gemaakt is.
Na een banwave leek de rust teruggekeerd, maar helaas. De laastste weken is het uit de hand gelopen op exact dezelfde gebieden als voorheen: spam, beledigingen, en grappen die niet door de beugel kunnen. Waarschuwingen en berispingen lijken niet te doen wat ze moeten doen, dus moet het maar zo.

Vanaf nu ga ik, en wanneer nodig @Duckje extra streng optreden op dit forum, ook voor kleinere overtredingen. Dingen die normaal gesproken geaccepteerd zouden zijn, zijn dat nu niet meer.

Ik heb hier geen zin in, jullie waarshijnlijk ook niet als de helft van jullie posts verdwijnen, dus laten we het kort houden. Ik hoop dat het beter gaat en ik jullie weer met rust kan laten, maar voor nu niet.

Hopeful
Tribalwars Team
 

Deleted User - 487871837

Guest
En nee, oude posts nu massaal gaan rapporteren, omdat ze off topic zijn is ook niet de bedoeling.
Ik ga niet het hele W63 forum door om alle off topic posts te verwijderen, maar strenger optreden vanaf nu.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Beste leden,

Daar gaan we weer. Afgelopen weekend regende het weer beledigingen en ongepaste opmerkingen. Helaas was ik zo druk met mijn uni werk dat ik niet op tijd kon ingrijpen. Voor de mensen die posts gemeld hebben: dank daarvoor, je meldingen zijn opgelost en mijn excuses dat het zo lang duurde.

Wat dit forum betreft, herhaaldelijke waarschuwingen zoals de post hierboven hebben niets opgeleverd, net als de opgelegde straffen die individuelen gehad hebben voor posts in het verleden. Hierdoor heb ik besloten dat vanaf maandag aanstaande ik dit forum restrictief ga modden. Wat houdt dat in? Het is heel simpel:
  • Elke kleine overtreding — een dubbelpost, off-topic post, etc. — wordt verwijderd en bestraft met één punt.
  • Elke belediging, ongeacht hoe licht ze zijn, wordt meteen bestraft met een ban van drie dagen.
  • Waarschuwingen bestaan voor dit forum niet meer en zullen dus niet meer uitgedeeld worden. De eerste stap is berispen.
  • Dit blijft tot de wereld gesloten is en mogelijk tot langer wanneer het forum nog actief is na wereldsluiting.
Ik ga hier verder niet over in discussie. Het is heel onredelijk, zeker als je nog nooit iets fout hebt gedaan en nu opeens bestraft wordt voor iets simpels. Ik heb er ook geen zin in.

Namens het forumteam,
Hopeful
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan