het vrijershoekje van karen en duif

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26928

Guest
Als je het AF zou volgen wist je sowieso al dat ik DJ op z'n zachtst gezegd niet mag. Enja, dan is niemand meer onpartijdig hé :p

Wie mag mij wel.. ben niet de vriendelijkste en aardigste, maar ik probeer me te veranderen en waar een wil is een weg....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26646

Guest
Als je het AF zou volgen wist je sowieso al dat ik DJ op z'n zachtst gezegd niet mag. Enja, dan is niemand meer onpartijdig hé :p

Op z'n zachtst gezegd mag je mij denk ik ook niet egt heb ik zo het gevoel:(
 
Reactiescore
30
Wat doet het er toe wie elkaar wel en niet mogen? In dit topic gaat het er om dat duif en karen elkaar niet mogen;)
 
Reactiescore
30
duiven jager zei:
Correctie ik mag haar wel hoor en kan zeer gezellig igm met haar praten!


Ik had moeten zeggen: Vaak meningsverschillen hebben.:)
 

DeletedUser

Guest
Is wel jammer weer zo een topic waar iedereen elkaar alleen maar loopt af te zeiken word er een beetje moe van fatsoenlijkheid is hier ver te zoeken

Koi
 

DeletedUser47988

Guest
Is wel jammer weer zo een topic waar iedereen elkaar alleen maar loopt af te zeiken word er een beetje moe van fatsoenlijkheid is hier ver te zoeken

Koi

tja.. de euwige strijd tussen rivalen kan nooit zonder gezeik he ..
 

DeletedUser

Guest
tja.. de euwige strijd tussen rivalen kan nooit zonder gezeik he ..

tussen gezeik en afzeiken zit in mijn beleving aardig wat verschil,vind dat je ten alle tijde respect voor elkaar moet blijven houden dat mis ik op het Af nog wel eens.Zonder elkaar geen W4 vijanden of vrienden we hebben elkaar nodig om dit spel te spelen.

Koi
 

DeletedUser16443

Guest
tussen gezeik en afzeiken zit in mijn beleving aardig wat verschil,vind dat je ten alle tijde respect voor elkaar moet blijven houden dat mis ik op het Af nog wel eens.Zonder elkaar geen W4 vijanden of vrienden we hebben elkaar nodig om dit spel te spelen.

Koi

och koi, wat we op werk allemaal alwel niet tegen mekaar zeggen.. en toch vrienden blijven;) dat is hier helemaal niets bij:D:D

DIKKE
 

DeletedUser

Guest
Ik heb jullie even laten doen, maar dit is een spam-topic dat helemaal geen bijdrage heeft tot tw, daarom sluit ik het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan