het vrijershoekje van karen en duif

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Karen en duif...

als jullie je balstgedrag en verbale uitwerpselen nu eens hier plaatsen...

Dan hoeft niet Elk ander topic vervuil te worden door elke keer weer dezelfde saaie verhalen van jullie.

Dan praat de rest van TW wel gewoon verder op andere topics.

Veel plezier
 

DeletedUser

Guest
wat lief :) het TW koppel krijgt van onze dominee Jay een eigen huwelijks cadeau :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hier nog een hotelbon liggen. Dan hebben jullie 3 nachten om jullie liefde-haat relatie te verbeteren. :D
 

DeletedUser26646

Guest
Alweer een nutteloos topic van jay, je blijft er maar mee doorgaan he?
 

DeletedUser

Guest
Alweer een nutteloos topic van jay, je blijft er maar mee doorgaan he?

en al weer een nutteloze reactie van jou :D je ziet er de humor blijkbaar gewoon niet van in :D en kom op kan je ook eens inhoudelijk reageren? :D want ik heb ook geen reactie gehad op mijn mooie antwoord op jou vraag over kalle mannen :(


en, ik heb zn gevoel dat jij jaloers bent op dat jay in iedergeval topics opend :D want je kan veel zeggen, er is wel weer wat forum activiteit sinds de topics van jay! Dus go jay!
 

DeletedUser

Guest
lief van je jaytje! ben helemaal blij een eigen topic op het AF ! als jij nou beloofd niet steeds van die oeverloze zwamverhalen te plaatsen zal ik ook lief zijn. eneh djjjjjjjjjjjjjjjj waar ben je dan ! en nee grym ik ga niet met jou in een hotel! mischien wil joost wel met je. wel een kurk meenemen dan he :p:p:p
 

DeletedUser26646

Guest
en al weer een nutteloze reactie van jou :D je ziet er de humor blijkbaar gewoon niet van in :D en kom op kan je ook eens inhoudelijk reageren? :D want ik heb ook geen reactie gehad op mijn mooie antwoord op jou vraag over kalle mannen :(


en, ik heb zn gevoel dat jij jaloers bent op dat jay in iedergeval topics opend :D want je kan veel zeggen, er is wel weer wat forum activiteit sinds de topics van jay! Dus go jay!

Daar ben ik nog over aan het nadenken, ben een aantal artikels aan het lezen over kalen mannen die gel gebruiken:)

Misschien zien jullie de humor niet in mijn reactie:p
 

DeletedUser26928

Guest
lief van je jaytje! ben helemaal blij een eigen topic op het AF ! als jij nou beloofd niet steeds van die oeverloze zwamverhalen te plaatsen zal ik ook lief zijn. eneh djjjjjjjjjjjjjjjj waar ben je dan ! en nee grym ik ga niet met jou in een hotel! mischien wil joost wel met je. wel een kurk meenemen dan he :p:p:p

Schat.... zag dit vanochtend vroeg al, maar waarom zal ik reageren als jij niet reageert :D

lekker tegen elkaar plagen nu je nog in RL tegen komen met je friese paard...:p


@merijntjeeh ga toch iets anders doen...iets zinvols zeggen kan jij niet en wat ik wel kan op mijn goede dagen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Schat.... zag dit vanochtend vroeg al, maar waarom zal ik reageren als jij niet reageert :D

lekker tegen elkaar plagen nu je nog in RL tegen komen met je friese paard...:p


@merijntjeeh ga toch iets anders doen...iets zinvols zeggen kan jij niet en wat ik wel kan op mijn goede dagen:rolleyes:

duif - merijntjeeh 1-0 :p
 

DeletedUser

Guest
ik kwam jou vanmorgen nog tegen joost! je zat onder mijn schoen nadat ik de hond had uitgelaten :p:p:p
 

DeletedUser26646

Guest
Schat.... zag dit vanochtend vroeg al, maar waarom zal ik reageren als jij niet reageert :D

lekker tegen elkaar plagen nu je nog in RL tegen komen met je friese paard...:p


@merijntjeeh ga toch iets anders doen...iets zinvols zeggen kan jij niet en wat ik wel kan op mijn goede dagen:rolleyes:

Lol? Iets zinvols zeggen heb ik jou nog nooit horen doen je kan niet eens fatsoenlijk typen:p
 

DeletedUser

Guest
Nee je zit in order dus ben je partijdig:)

Ik hoopte dat je dat zou snappen maarja jullie ordermensen blijven me verrassen:p

Als je het AF zou volgen wist je sowieso al dat ik DJ op z'n zachtst gezegd niet mag. Enja, dan is niemand meer onpartijdig hé :p
 

DeletedUser

Guest
ik kwam jou vanmorgen nog tegen joost! je zat onder mijn schoen nadat ik de hond had uitgelaten :p:p:p

Ik wil nog niet dood in Utrecht gevonden worden, dus lijkt me onmogelijk. :)

Maar wel op de hond letten hé! Word jij misschien ook nog eens zinderlijk :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan