Het Voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68032

Guest
Aangezien het mij wel een leuk idee leek omdat er tussendoor ook al over voetbalwedstrijden, standen enzovoort werd gepraat.
Hier is het dan het Voetbaltopic, leef je uit :)

De eerste vraag van mij: Wie gaat er kampioen worden?
Niet zomaar een club noemen ook een ondersteunend argument waarom juist deze ploeg kampioen gaat worden.

De kanshebbers op de titel: PSV, Ajax, Feyenoord en Vitesse.

Ik zelf zeg PSV, ook dit seizoen hebben ze lang aan kop gestaan.
En het stokje wordt nu weer overgepakt door Ajax.
De juiste voetballers en het goede spel (ook al lijkt deze even ver te zoeken) zijn aanwezig.
En PSV heeft een niet al te moeilijk programma meer, zeker als ze thuis winnen van Ajax is alles mogelijk!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
de onderlinge winnaar van psv-ajax gaat er met de titel vandoor... tenminste, dat is wat ik denk. PSV had de titel al lang in de pocket kunnen hebben, mochten ze in de transferperiodes eens wat meer geinvesteert hebben in de verdediging, die momenteel zwaar dramatisch is ;) ook zou het nog wel kunnen gebeuren dat feyenoord er als lachende derde met de titel vandoor gaat, maar dan moeten ze wel stabiel blijven komende wedstrijden...
 
Reactiescore
110
Eerlijk gezegd denk ik dat Ajax kampioen wordt. PSV laat steeds meer punten liggen, en Feyenoord is niet gelouterd genoeg. Vitesse gaat ook nog steeds wel lekker en heeft een makkelijk programma, wie weet. ;)
 

DeletedUser49029

Guest
In Belgie wordt het Club Brugge, over 2 weken starten de play offs en club staat nu nog 6,5 punten achter op anderlecht en aangezien ze de laatste weken minder bezig zijn en club het beste bezig is zie ik club zeker nog kampioen worden. In nederland is het mij gelijk maar geef mij maar psv met dries mertens.
 
Reactiescore
217
Als ajax 7 wedstrijden wint zijn ze kampioen heel simpel :p
 

DeletedUser

Guest
als psv 7 wedstrijden wint zijn zij kampioen ;P als vitesse of feyenoord 7 wedstrijden winnen hoeven ze niet perse kampioen te zijn ;P
 

DeletedUser68032

Guest
Wat denken jullie van de schorsing van Mertens?
Hij kreeg deze omdat zijn elleboog richting de tegenstander ging en dit als een sla-gebaar werd gezien.
Dit was in het duel van afgelopen zaterdag, hij kreeg hiervoor 3 wedstrijden schorsing waarvan één voorwaardelijk.
 

DeletedUser

Guest
Is wel waar, wat moet die gast ook met zijn elleboog zo hoog doen? Hij had m ook gewoon langs zijn lichaam kunnen houden ipv hem in t gezicht van sneijder te gooien...
 
Reactiescore
110
In Belgie wordt het Club Brugge, over 2 weken starten de play offs en club staat nu nog 6,5 punten achter op anderlecht en aangezien ze de laatste weken minder bezig zijn en club het beste bezig is zie ik club zeker nog kampioen worden. In nederland is het mij gelijk maar geef mij maar psv met dries mertens.

En Derijck. :D

Wat denken jullie van de schorsing van Mertens?
Hij kreeg deze omdat zijn elleboog richting de tegenstander ging en dit als een sla-gebaar werd gezien.
Dit was in het duel van afgelopen zaterdag, hij kreeg hiervoor 3 wedstrijden schorsing waarvan één voorwaardelijk.

Tja, ik weet niet. Het leek niet echt op een bewust elleboogstoot. Het was gewoon een rare beweging. En het lijkt me raar dat hij toen gefrustreerd zou zijn, PSV stond toen al 2-0 voor. =/
 
Reactiescore
217
Wat denken jullie van de schorsing van Mertens?
Hij kreeg deze omdat zijn elleboog richting de tegenstander ging en dit als een sla-gebaar werd gezien.
Dit was in het duel van afgelopen zaterdag, hij kreeg hiervoor 3 wedstrijden schorsing waarvan één voorwaardelijk.

Mertens is zo'n vieze speler jammer dat hij er niet meer kreeg
 

DeletedUser68032

Guest
Zo zie je meteen dat er ook mensen hier zijn die niet voor psv zijn :D
 
Reactiescore
110
[video=youtube;Dp_rWFevtUM]http://www.youtube.com/watch?v=Dp_rWFevtUM[/video]
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor niemand tegenwoordig meer, ik hou gewoon van een goeie pot voetbal waarin veel gebeurt (a) maar mertens is wel irritant moet ik toegeven (a)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan