Het Vitae WanBeleid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser73696

Guest
Hallo Forumlezer,

meerdere malen heb ik op het Algemeen Forum de posts van Phenomal kunnen lezen. Bij elke actie die Vitae uit op de wereld, komen ze constant terug op het "Vitae Beleid". Dit maakt natuurlijk niet uit, mits er een goed beleid is. Alleen hier heb ik dus zo mijn twijfeltjes over, waardoor we het Phenomal Wanbeleid even van dichterbij gaan bekijken. Dit is een Politiek & Propaganda Forum, dus dit topic is gewoon toegestaan. :eek:

Als eerste wil ik de actie buiten deze wereld buiten beschouwing laten. Beide stammen zullen vast spelers bezitten die in het verleden acties hebben uitgevoerd die niet 100% clean waren. Als we al deze acties erbij moeten halen van beide kanten, word je helemaal gek. Hierdoor wil ik me alleen focussen op het beleid wat Vitae toont op W42. Dit gaan we doen aan de hand van de twijfelachtige actie die de afgelopen tijd hebben plaatsgevonden.

Kale Poes

Ten eerste zullen we de kata-actie van Kale Poes maar is wat verder uitlichten. Ik zal dit doen met een eigen verhaal en de voorbeelden die de leden zelf aanhalen, zowel Vitae als |WAO| in dit geval.

Wat is er precies gebeurd? Kale Poes was opgericht door 4 spelers, waar er al 4 snel afvielen. Toen ook Jasper en de hoofdspeler wat inactiever werden, hebben ze een nieuwe speler op het account gezet. Eerst verliep alles vlekkeloos, waar later alles niet vlekkeloos verliep. Uiteindelijk heeft Jannes besloten, Dennis van het account te kicken. Dit is uberhaupt een rare actie, want hij had niet gestabt. Dit is alleen een |WAO| actie, dus behoort niet tot het Vitae beleid. Dennis is toen teruggekomen onder een andere naam, Peter. Deze persoon heeft toen een paar treintjes van Ennioo gesnipet, maximaal 2 en Annabelle geCF't via een VV, zijn NAP. Annabelle gelinkt aan de stam Rush en Ennioo |WAO| gerelateerd voelde zich hier gestabt. Ennioo vind ik erg zwaar wegen, maar Annabelle kan ik me wel vinden. |WAO| besloot hierdoor de desbetreffende speler te kicken en met een kata laag weg te spelen. En nu komt het merkwaardige punt, waar Vitae maar al te graag mee deed met de actie. Wat was de reactie van Sven op dit rare fenomeen?

Het kata beleid van Vitae is al regelmatig uitgebreid uitgemeten op het algemeen forum, niet meer dan terecht dat wij hier kata's zullen gebruiken, er staat immers nog een rekening open met de betreffende personen van dit topic. Reden genoeg om dit toen je dit voor de 1e x postte te beschouwen als een retorische vraag noch een post om aandacht mee te trekken.

Het actie --> reactie item komt weer boven en de "rekening die nog open staat". Meerdere malen, ik denk wel 100x is er gevraagd aan Sven welke rekening dit was, maar dan kregen we uiteindelijk dit antwoord;

Onze reden is gegeven, in detail treden zal mogelijk later nog gebeuren indien dit nodig gaat zijn, of kale poes kan zelf misschien het antwoord geven. Voorlopig zie ik er geen enkele aanleiding voor. Wel leuk dat iedereen natuurlijk gebrand is om er een antwoord op te krijgen.

Nog even hierbij zeggend, dat hij het eerst 50x genegeerd heeft. Nog met een of ander flut grapje tussendoor kwam en daarna met dit argument kwam. Nu denken jullie vast, dit is vast niet het enige argument vanuit Vitae, nee hier kwam nog een ijzersterk argument;

Iemand die niet horen wil, moet maar voelen. Ons beleid hoeft niet nog eens herhaalt te worden, iedereen zal hem immers al bijna weten en zo niet kan hij deze uitgebreid terug vinden in eerdere posts op deze wereld. Er stond een rekening open, deze word vereffent.

Naaaah, wat zien we daar, dit behoort gewoon allemaal tot het beleid. Het beleid, wat je eigenlijk wel kunt veranderen in Sven zijn Wanbeleid. Dit waren dus de geldige redenen voor Vitae om het account Kale Poes kapot te kata'en. Ik zie nergens de echte redenen van Vitae staan. Er zijn nergens argumenten gegeven om gewoon een sloopmassa neer te gooien op Kale Poes. Het enige voordeel wat ze hier haalde was een speler neer kata'en, omdat hij anders deff zou leveren aan het Vitae front en ze Rush anders gewoon niet kapot kregen. Hierdoor hielpen ze |WAO| door het kata'en van HQ naar 1, Smederij naar 1, Boertje naar 1 en zelfs Leem naar 1.

We kunnen hier dus duidelijk spreken van een immorele actie van de Vitae kant en kunnen concluderen dat dit beleid wat in Vitae is gevoerd, geen actie --> Reactie is, maar gewoon kapot kata'en om er zelf beter van te worden. Om dan een ander veelvoorkomend argument van Vitae even te behandelen;

Kale Poes is een stabber en dat verdienen stabbers.

Bij deze hebben Pathos en Fishermansfriend ook gestabt op deze wereld, beide nog actief. Beide accounts zijn niet gekata't. Dus deze regel staat niet in het beleid van Vitae. Dan komen ze met de argumenten, maar wij hebben de spelers van de accounts af gegooid. Kale Poes heeft deze kans nooit gekregen van jullie. Dat Dennis / Peter nog op het account zat, is nooit een stab geweest. Dat het account niet te vertrouwen was, had |WAO| inderdaad reden toe, maar dat geeft geen enkele reden om het account plat te kata'en.

Nu gaan we is naar een ander opvallende item toe, wat de laatste tijd heeft afgespeeld. We gaan kijken naar de nieuwe recruit van het super goede recruit systeem van Vitae!! Volgens het beleid was het een eerlijke recruit en was er niks aan de hand.

Annabelle

Annabelle was een speler die al lange tijd stamloos was. Hij lag eigenlijk in een onmogelijke situatie, front met Rush. & front met |WAO|. Hij heeft volgensmij bij alle stammen gesolliciteerd, maar werd nergens aangenomen. Vervolgens kwamen er wat spelers bij en is hij op voorwaarde bij Vitae aangenomen, waar ook ook bij de nieuwe stam Northern zou gaan spelen. Nu zou dit geen probleem zijn, als hij Northern netjes over de situatie had ingelicht. Alleen, de enige stam die van deze dubbele kant op de hoogte was, was de stam Vitae. Ik zou voor het bewijsje dat de spelers van Annabelle in de Vitae zitten, graag u doorverwijzen naar deze post;

https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?191699-Een-ruïnering-van-vertrouwen-Annabel-Vitae

Ze waren al sinds 19 oktober actief in de Vitae chat en met de gedachte bij Vitae te gaan, terwijl ze tegen Northern vertelde bij Northern te gaan. Eigenlijk speelde Annabelle dus een heel zielig spelletje. Ze vertelde bij Northern bij hun te horen en |WAO| in de toekomst te willen wegspelen, maar tegen Vitae konden ze gewoon alles vertellen wat er qua inhoud werd verteld in de chats. De bewijzen dat ze actief zijn in deze chat van Northern kan ik even niet vinden, maar ik denk dat huidige Rush spelers niet te belabberd zijn om even de bewijzen te posten voor ons.

Met andere worden kunnen we concluderen dat Vitae vanaf half oktober met een Spion binnen Rush heeft gespeeld. Waar het "beleid" van Vitae gewoon verantwoordelijk voor is. Het had niemand uitgemaakt als Danny gewoon de Northern chat was geleaved en eerlijk de waarheid had verteld tegen de rest. In plaats van dit te doen, waren ze al actief bij Vitae, maar konden gewoon alle Northern/Rush plannen lezen. Met dit in gedachte kan je wel concluderen dat het wanbeleid van Sven weer heeft toegeslagen. Vitae bezit dus een speler die heel Rush voorgelogen heeft, bedrogen en gestabt. Gestabt in de vorm van zeggen bij hun te horen, maar gewoon al actief te zijn bij Vitae. Ben benieuwd of het beleid wat zegt over stabbers, volgensmij mocht alles kapot gekata't worden volgens het Vitae beleid. Oh wacht.. Ze hebben geen beleid en doen alles om er zelf beter van te worden, hoe immoreler, hoe beter!

Vervolgens gaan we naar het veel besproken kata beleid. Het beleid dat er alleen kata's worden gebruikt bij een actie --> reactie tactiek. Natuurlijk is dat het beleid van een moreel hoog gewaardeerde stam. Alleen beleid, tjaa..
 

DeletedUser73696

Guest
Biervertier

Pas geleden was er een massa/blitz op het account Abduhl the Klapstuhl, van Vitae. Dat geeft opzich niks, als alle leden zich netjes houden aan het beleid wat zich heerst in Vitae. Helaas wist een speler zich al te distantiëren. Ik was nog geen uurtje bezig en de eerste kata's stonden al op andere delen dan de VZ en muurtje. Zo zonde als iemand in je hele stam het verpest voor de gehele stam. Verder is er niks mis met het kata'en van AH, als je hier gewoon eerlijk voor uit komt. Alleen in de werkelijkheid ligt dit anders. Vitae heeft altijd gezegd, ons kata-beleid is actie --> Reactie. Ik heb eigenlijk geen zin om hier een post op te gaan zoeken, maar die zal er 1000x zijn gok ik. Als er echt behoefte is, wil ik hem best opzoeken.

Verdergaand op het onderwerp, heeft Abduhl the Klapstuhl zich NOOIT schuldig gemaakt aan kata gebruik. Er is dus wederom geen actie gekomen uit Seau, terwijl er wel een Reactie was uit Vitae. Waar zou deze reactie vandaan komen dan? Reactie op de frustraties van een mislukte massa/blitz? Ik wil de prestaties van Vitae op de gewonnen dorpen niet naar beneden praten, maar er werden dorpen verloren door dit fenomeen. Aangezien de VV'er in eerste instantie geen PP kon gebruiken. Verder is het weer iets wat aantoont dat het geen beleid is in Vitae, maar een wanbeleid. Vitae doet gewoon wat zichzelf het best uitkomt en waar het zin in heeft.

Als laatste wil ik naar de meest recente gebeurtenis kijken.

VV Gertje

Rush had een paar inactieve spelers, die de VV maar dropte bij hun leider Hangover. Hangover is ook gewoon een mens en heeft niet 24/7 tijd om VV te draaien voor iedereen die in zijn stam speelt en/of aangevallen wordt. Waardoor Seau heeft aangeboden een VV tegen Vitae te willen draaien, omdat Vitae dit ook al maanden doet met Jolientje. Daar is natuurlijk niks geks mee. Hangover heeft wel besloten sommige leden te kicken, door te lange inactiviteit en niet meedoen in de stam. Waar Seau er voor koos om de VV te draaien, is er dagen aandacht en moeite gestopt om het account goed te zetten en Pathos te blitzen. Toen er winsten werden gepakt, was opeens de VV weer verbroken. Door onze Phenomal werden we verwezen naar deze post met uitleg;

https://forum.tribalwars.nl/showthr...-world-s-End&p=5857729&viewfull=1#post5857729

Mooie post, maar wat zeggen die bewijzen nou precies? Dat de eigenaar niet actief was en niks wist van de kick, inderdaad. Als laatste geeft de eigenaar aan dat Vitae het account mag internen. Alleen waar Seau, Vitae van beschuldigd is het opzettelijk aanvragen op het verbreken van de VV. Wat zeker een immorele actie is, om VV's te gaan bietsen, die je tegenstander in bezit heeft. Ik ga toch ook niet Jolientje whatsappen of ik voor 1000 PP haar VV mag en al me deff verplaatsen. Dit zijn immorele acties die een stam als Vitae niet hoort uit te voeren.

Samenvatting;

Mensen die van buitenaf de stam Vitae zullen beoordelen, zullen het zien als een 100% clean stam, de beste op W42. Echter als je vanaf binnenaf de stam bekijkt, zijn ze alles behalve clean en regeren ze de wereld volgens Sven zijn Wanbeleid. Voor iedereen een vraag, wanneer stopt die Wanbeleid en gaat de wereld over een een fair strijd? Wanneer neemt een lid met zoveel moreel, Martijn verkondigd altijd te hebben, is stappen om Vitae de goede richting om te duwen. Wij van Seau. zijn niet boos dat er "plannen" zijn gesneuveld, wij van Seau accepteren het immorele gedrag van Vitae niet. Wees gewoon een man en pas je Wanbeleid aan, gooi Sven uit je leiding, wees een man en leave een wanbeleid. Let op mijn woorden, je zal niet alleen komen te staan, maar spelen onder zo'n wanbeleid, wil je toch niet bekend om staan.
 
Reactiescore
217
Gaan we weer oude koeien uit de sloot halen :eek: over zowat alles is al een discussie geweest, beetje kansloos dit :eek:
 

DeletedUser73696

Guest
Ik ben benieuwd of Vitae eindelijk met goede argumenten komt, of dat ze weer het topic gaan vol spammen, zodat ze bij DemocratischeZwijmelaars een geldige reden kunnen aangeven om het topic te sluiten.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Yep, zoals ik al eerder in discussies trachtte duidelijk te maken, het beleid van vitae is gatenkaas. Verder staan de argumenten tegen Annabelle ook als een huis. Eigenlijk spreekt de hedendaagse attitude van bespeler rise against al boekdelen. Daarnaast ben ik het ook nog eens met je eens dat Vitae inderdaad zichtbaar veel moeite steekt in respect genereren en een reputatie behouden, terwijl vitae haar beleid zeer zeker niets beter is dan het beleid van seau.
 
Reactiescore
1.148
Als ik tijd heb zal ik wel dieper op je post ingaan Mike, enkel snap ik niet precies waarom je accounts als FishermanFriends & pathos erbij moet halen? Omtrent die situaties is er al meerdere keren door spelers en leider (JdVisser & Phenomenal) genoeg tegenargumenten gegeven.
Ik kan dus niet begrijpen waarom je die hier weer terughaalt?
 

DeletedUser68252

Guest
Wederom is dit een bullshit tirade van Mike welke ik persoonlijk vanavond volledig de grond in zal gooien met steekhoudende argumenten. Er is al vaker op deze argumenten ingegaan door Vitae waar Mike de discussie dan weer volledig ontliep om vervolgens enkele dagen later weer met exact dezelfde onzin te komen. Ook hier zal weer een gepaste reactie op komen vanuit vitae met een deel van de reeds geposte argumenten op de zoveelste poging van Mike om weer zonder ook maar enigzins op onze vorige argumenten in te gaan dergelijke onderwerpen aan te snijden. We kunnen hierbij wel stellen dat dit de zoveelste poging is die Mike gebruikt om een ander onterecht zwart te maken, waarnaar de kans enorm groot is dat hij de discussie wederom zal ontlopen. Hecht geen waarde aan zijn woorden, trek niet te snel conclusies en verdiep je even in het W42 forum mbt dezelfde verwijten die hier boven genoemd staan welke hij al eerder aanhaalde in andere topics op dit forum. Daaruit zul je dan kunnen concluderen dat hij daar gewoon de discussie is ontlopen, niet meer gereageerd heeft op onze argumenten en een aantal dagen later het gewoon weer herhaalt.

Reacties waarin wij de hele geschetste situatie weerleggen

https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192085-Het-Vitae-WanBeleid&p=5860836#post5860836
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192085-Het-Vitae-WanBeleid&p=5860838#post5860838
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192085-Het-Vitae-WanBeleid&p=5860839#post5860839
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192085-Het-Vitae-WanBeleid&p=5860840#post5860840
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192085-Het-Vitae-WanBeleid&p=5860841#post5860841
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192085-Het-Vitae-WanBeleid&p=5861054#post5861054
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192085-Het-Vitae-WanBeleid&p=5861055#post5861055
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192085-Het-Vitae-WanBeleid&p=5861066#post5861066
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192085-Het-Vitae-WanBeleid&p=5861079#post5861079
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192085-Het-Vitae-WanBeleid&p=5862819#post5862819
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192085-Het-Vitae-WanBeleid&p=5862820#post5862820
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192085-Het-Vitae-WanBeleid&p=5862821#post5862821
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192085-Het-Vitae-WanBeleid&p=5862823#post5862823
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
enkel snap ik niet precies waarom je accounts als FishermanFriends & pathos erbij moet halen? Omtrent die situaties is er al meerdere keren door spelers en leider (JdVisser & Phenomenal) genoeg tegenargumenten gegeven.
Ik kan dus niet begrijpen waarom je die hier weer terughaalt?

De tegenargumenten van seau betreft Kale poes werden ook in de prullebak geschoven en Jannes zijn topic werd als heilig verklaard door Vitae. Tot zover de waarde van tegenargumenten :eek: Verder verjaren volgens vitae sommige acties niet, en sommige wel :confused:

Vergeet dan niet direct de rekening toe te lichten Sven.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Biervertier en VV gertje is allemaal maar dikke onzin. De rest erboven weet ik weinig van af.
 

DeletedUser73696

Guest
Bijbel incoming. Hopelijk heeft die dit keer ook inhoud, ipv "rekening te verheven" blablabla
 

DeletedUser73195

Guest
Wederom is dit een bullshit tirade van Mike welke ik persoonlijk vanavond volledig de grond in zal gooien met steekhoudende argumenten. Er is al vaker op deze argumenten ingegaan door Vitae waar Mike de discussie dan weer volledig ontliep om vervolgens enkele dagen later weer met exact dezelfde onzin te komen. Ook hier zal weer een gepaste reactie op komen vanuit vitae met een deel van de reeds geposte argumenten op de zoveelste poging van Mike om weer zonder ook maar enigzins op onze vorige argumenten in te gaan dergelijke onderwerpen aan te snijden. We kunnen hierbij wel stellen dat dit de zoveelste poging is die Mike gebruikt om een ander onterecht zwart te maken, waarnaar de kans enorm groot is dat hij de discussie wederom zal ontlopen. Hecht geen waarde aan zijn woorden, trek niet te snel conclusies en verdiep je even in het W42 forum mbt dezelfde verwijten die hier boven genoemd staan welke hij al eerder aanhaalde in andere topics op dit forum. Daaruit zul je dan kunnen concluderen dat hij daar gewoon de discussie is ontlopen, niet meer gereageerd heeft op onze argumenten en een aantal dagen later het gewoon weer herhaalt.

Ik weet dat het voor Vitae belangrijk is om een goed imago te hebben, maar je kunt op zijn minst toegeven dat Vitae andere normen stelt aan anderen dan aan zichzelf. Of dat er voor eigen acties anders omgesprongen wordt met jullie normen.
 

DeletedUser76275

Guest
VV Gertje

Rush had een paar inactieve spelers, die de VV maar dropte bij hun leider Hangover. Hangover is ook gewoon een mens en heeft niet 24/7 tijd om VV te draaien voor iedereen die in zijn stam speelt en/of aangevallen wordt. Waardoor Seau heeft aangeboden een VV tegen Vitae te willen draaien, omdat Vitae dit ook al maanden doet met Jolientje. Daar is natuurlijk niks geks mee. Hangover heeft wel besloten sommige leden te kicken, door te lange inactiviteit en niet meedoen in de stam. Waar Seau er voor koos om de VV te draaien, is er dagen aandacht en moeite gestopt om het account goed te zetten en Pathos te blitzen. Toen er winsten werden gepakt, was opeens de VV weer verbroken. Door onze Phenomal werden we verwezen naar deze post met uitleg;

https://forum.tribalwars.nl/showthr...-world-s-End&p=5857729&viewfull=1#post5857729

Mooie post, maar wat zeggen die bewijzen nou precies? Dat de eigenaar niet actief was en niks wist van de kick, inderdaad. Als laatste geeft de eigenaar aan dat Vitae het account mag internen. Alleen waar Seau, Vitae van beschuldigd is het opzettelijk aanvragen op het verbreken van de VV. Wat zeker een immorele actie is, om VV's te gaan bietsen, die je tegenstander in bezit heeft. Ik ga toch ook niet Jolientje whatsappen of ik voor 1000 PP haar VV mag en al me deff verplaatsen. Dit zijn immorele acties die een stam als Vitae niet hoort uit te voeren.

Brei er maar lekker je eigen verhaal aan, er staat duidelijk hoe het werkelijk gegaan is met de chat bewijzen erbij.

Als ik de vv's had willen hebben dan had ik dat allang kunnen regelen door Devin de eigenaar van account vissie en Filip van TheBlackSwan te bellen, want met die spelers heb ik ook nog steeds contact alleen niet tw gerelateerd. Het enige wat jij doet is continue situaties en verhalen verdraaien naar je eigen straatje, accepteer gewoon eens een tegenslag zonder er over door te zanikken.

Ik ben benieuwd of Vitae eindelijk met goede argumenten komt

Het geen wat jij zelden doet, wel schreeuwen maar niets bewijzen. lachwekkend dit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Lol, bel ze op en haal gewoon die VV's binnen.
 

DeletedUser73696

Guest
Biervertier en VV gertje is allemaal maar dikke onzin. De rest erboven weet ik weinig van af.

VV Gertje zal ik vanavond uitgebreide toelichten. Biervertier kan ik kort over zijn;

Dat er gekata't wordt of niet, dat moet de stam zelf bepalen. Veel spelers zijn tegen, maar andere zijn voor. Dit is niet waar het om draait voor mij/ons. Het feit dat Phenomal meerdere malen het kata beleid op het Algemeen Forum heeft verkondigd als; "Wij gebruiken alleen de actie --> reactie, omtrent kata gebruik." Als jullie dit beleid hanteren, hebben wij daar groot respect voor alleen. Alleen het geval is dat jullie bij de 2e "massa" al het beleid niet nastreven en maar doen wat jullie het beste uitkomt. In dit geval was speler Biervertier, die garant staat voor Vitae.
 

DeletedUser75606

Guest
Biervertier en VV gertje is allemaal maar dikke onzin. De rest erboven weet ik weinig van af.

Misschien begrijp ik dit fout, maar ik heb de VV van Abduhl the Klapstuhl gehad, en ik heb AH's zien sneuvelen terwijl ik er op zat ;)

Brei er maar lekker je eigen verhaal aan, er staat duidelijk hoe het werkelijk gegaan is met de chat bewijzen erbij.

Als ik de vv's had willen hebben dan had ik dat allang kunnen regelen door Devin de eigenaar van account vissie en Filip van TheBlackSwan te bellen, want met die spelers heb ik ook nog steeds contact alleen niet tw gerelateerd.

He leuk, dan hadden er nog meer accounts een aftrek gekregen door misdragingen! :D
 

DeletedUser3435

Guest
Ik zou het al bijna doen puur om het alleen even te bewijzen.
Wat zou je dan een echte baas zijn hé! :D Je zou beter Rise Against gewoon eens negeren en tegen de grote mensen praten. Ik heb trouwens geen bewijs gezien van chats?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan