Het Vinage, GDB en Rose. gedeelde stammenforum

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

W59 Algemeen Forum veranderen in Vinage gedeelde stammenforum?


  • Totaal aantal stemmers
    35

Deleted User - 487776907

Guest
Beste Vinage, GDB en Rose.,

met het afscheid van de overgebleven kruipsels van de Chill "propagandamachine", wil ik een motie starten om dit algemene forum om te dopen naar het "gedeelde stammenforum". We zijn de enige die hier communiceren samen met wat Rose en GDB spelers. Waarom dan niet direct dit forum gebruiken in plaats van moeilijk te doen ingame!

We kunnen bijvoorbeeld hier interne contesten houden (@SC Beast. verzint wel wat), interne stamzaken bespreken en/of gebruik maken van de praathoek! Wellicht zelfs massa's plannen op die noobjes van Chill of bespreken wie welk dorp van DRR pakt op 23 uur afstand :eek:

Ik zeg een top plan!

Groetjes, kusjes en zoals altijd spottend, maar vredelievend,

Bonaya
 

Deleted User - 487776907

Guest
14:20 Bonaya | Single Malt has left tribe chat to study
...
15:13: Bonaya | Single Malt makes AF post

Mijn motivatie tijdens het studeren is zo slecht dat zelfs een spons op het aanrecht interessanter is dan mijn studieboek. Kon dit dan ook niet laten :) Maarja, nu ik erover nadenk is dat wellicht ook de reden dat ik al 6 jaar over een vierjarige studie doe.. (moet nog 2 jaar)
 
Reactiescore
603
Ik snap je niet volledig, je wilt het AF omdopen tot een stammengedeelte??
Een topic kan je wel maken :p
Contesten kunnen we er wel eventueel aan linken.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik snap je niet volledig, je wilt het AF omdopen tot een stammengedeelte??
Een topic kan je wel maken :p
Contesten kunnen we er wel eventueel aan linken.

Ik wil het W59 Algemene forum omdopen tot gedeelde stammenforum van Vinage, GDR en Rose. Dit zijn de enigen die hier nog communiceren en daar we allen banden met elkaar hebben, is propaganda en politiek hier bij lange na niet meer te vinden :)
 

DeletedUser79078

Guest
Bonnie wat doet u nu!! Ik ben er ook (nog)

E: ik ben ook de enige die op nee heeft gestemd :D
 

DeletedUser79332

Guest
Wanneer heb je eigenlijk in Fear gezeten? Want je AF naam komt mij niet bekend voor. Met wie speelde je toen samen?

Dat ik FEAR! zat was in de periode Nov 2011 tot ongeveer zomer 2012. Weet niet meer of het juni of juli was. Maakt ook niet zoveel uit denk ik.
Het is dus alweer een poosje terug dus helemaal scherp heb ik het niet. Volgens mij heette de originele bespeler op detoost toen ik daar kwam steff. maar ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.

In die periode, W20 en W22, heette ik Utreg86 op het AF. Echter zou ik niet meer weten op welke mail ik dat AF account heb dus vandaar deze nieuwe.(mail om ww aan te vragen, die weet ik niet meer :))
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan