Het verzet zoekt nieuwe leden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
25
Enig verband met het TW-team is natuurlijk verboden. Dus tot nu toe worden alleen Hopeful en ART toegelaten.

@Ramoth afgewezen omdat hij ooit geïndoctrineerd is tijdens een meeting in Tienen.

Zwaar beledigd hier.
Ik eis dat Sander14 wordt afgezet totdat hij zijn excuses aanbiedt.

"Hij" o_O
 

DeletedUser72524

Guest
Maar als ex-mod en ex-CoMa weet ik precies wat wel en niet werkt. Uitgelezen kans laat je hier liggen.

Ik durf dit risico niet te nemen, art vertelt mij hopelijk alle ins en outs.

Wat betreft het benoemen van hij/zij. Excuses, maar ik zelf hecht daar weinig waarde aan omdat het een onderscheiding is dat gekweekt is door onze society.
 
Reactiescore
25
Ik durf dit risico niet te nemen, art vertelt mij hopelijk alle ins en outs.

Wat betreft het benoemen van hij/zij. Excuses, maar ik zelf hecht daar weinig waarde aan omdat het een onderscheiding is dat gekweekt is door onze society.

Duidelijk een man. Die snappen niet hoe vervelend het is altijd met het verkeerde geslacht aangesproken te worden.
 

DeletedUser61161

Guest
Niet te moeilijk over doen joh, Rebecca wordt ook al redelijk lang als vrouw gezien en iedereen weet dat daar ook helemaal niks van klopt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik durf dit risico niet te nemen, art vertelt mij hopelijk alle ins en outs.

Wat betreft het benoemen van hij/zij. Excuses, maar ik zelf hecht daar weinig waarde aan omdat het een onderscheiding is dat gekweekt is door onze society.

Vanaf nu alleen maar neutrale persoonlijke voornaamwoorden!
 

DeletedUser67517

Guest
Het verzet is gebroken. Je hebt zelf het verzet verlaten als een rat. Gadverdamme Sander. Gad-ver-dam-me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan